Dikkat smut!
Fang'ın gözünden
Daha güneş yeni doğmaya başlamıştı, ama ben her sabah olduğu gibi çok erken kalkmıştım. Yatakta biraz hayatı sorguladıktan sonra yanımda bana sarılmış mışıl mışıl uyuyan bebeğime baktım, ve istemsizce sırıttım. Uyurken çok şirinmi oluyordu yoksa banamı öyle gelmişti? Kafamda bu soruların cevabını ararken, yanımdaki güzel beden in gözleri açılmaya başladığını görümcn istemsizce gülümsedim.
F:Günaydın sevgilim.
E:Günaydın abiciğim~Dedi ve sırıttı. Bende ona karşılık olarak burnuna küçük bir buse kondurdum, derken odaya annem perla ile üvey babam alex girdi. (üf üf sıçtık)
Edgar bir hışımla yataktan doğruldu ve oturur pozisyona geçti. Annem"ne yapıyorsunuz siz? Yoksa edgar yinemi seni rahatsız ediyor"demesiyle araya üvey babam girdi. "perla tatlım hiç bir şey olduğu yok bak çocuklar ne güzel kaynaşıyorlar." dedive bende ona katılırcasına başımı salladım. Edgara döndüğümde bayağa bir huzursuz olduğu yüzünden belli oluyordu. " evet anne hiç bir şey olmuyor" dedim sırıtarak. Perla bir süre bizi süzdükten sonra alex ide alıp odadan çıktılar.
Perla'nın gözünden
"alex sana kaç defa söyleyeceğim şu oğluna bir şey söyle fanga yaranmaya çalışıyor!" dediğimde alex bana bıkkın bir bakış attı,ve konuşmaya başladı. "sevgilim tamam bir yanlış anlaşılma hiç bir şey olduğu yok" dedi. Ona sadece üzgün gözler ile bakıyordum. Bir süre yüzüme kaktıktan sonra gülümsedi ve konuşmaya başladı. "ah güzelim eğer istersen 1 haftalığına bal ayına gidebiliriz hem kafa dağıtmış oluruz belki güzel bir gecede geçiririz hm? Ne dersin sevgilim"
Bu dediğüni bir az düşündüm, evet belkide biraz kafa dağıtsak çok iyi gelirdi. Ve ona gülümseyerek kafamı onaylarcasına kafamı salladım,ve elini tuttum. "peki sevgilim biraz kafa dağıtsak kimseye zarar gelmez" dedim ve onu salona götürmeye başladım.
Fang'ın gözünden
"edgar hadi güzelim yapma böyle, bir daha odaya girmezler hadi gel kucağıma" edgar yüzüme uzun uzun baktıktan sonra konuşmaya başladı. "hiç bir şey belli değil fang, uygun bir zamanda yapsak? " dedi, ve bende ona cevap vermeye başladım. "peki sevgilim, bir kere öpsem?" dediğim an yüzünde mutluluk dolu bir gülüşle yanıma oturdu ve kendini bana bıraktı.
Yanıma oturunca onu kendime çektim uzun uzun öpmeye başladım. Öpüşmemiz bittiğinde, telefonunu aldı ve yavaş adımlarla odamdam dışarı çıktı.(zaman atlaması 5 saat sonra saat 11:00)
A:Evet duyduğunuz gibi 1 hafta yokuz, sakın eve kalıcı bir hasar vermeyin ve biz gelene kadar uslu uslu oturun anladınızmı?
E:Baba tantı aşkına kaç yaşına gelmişiz en fazla ne yapabiliriz ki?
P:Babana sesini yükseltme!
E:...Hala bize bu 1 hafta lık süre boyunca nereye gideceklerini söylemeselerde pekte sikim de değildi,sonuçta benim de işime geliyordu. Bu konuşmanın ardın dan nerdese 1 saat geçmişti, ve perla ile alex hazırlıklarını daha yeni bitirmiş yola çıkacaklardı. Aşağıya bir kaç valiz indirdim ve arabanın bagajına koydum. Ve onları yolcu ettikten sonra yokarıyo sevgilimin odasına çıkmaya başladım. Pazar ve pazartesi günleri çalışanlar eve gelmezdi. Edgarın odasına geldiğimde yatağına uzanmış telefonu ile uğraşıyoru, telefona o kadar dalmıştı ki benim geldiğimi bile fark etmemişti, ve bu haliyle aşırı sevimli duruyordu. Yanına yaklaştığımda gözüme ilk çarpan şey altındaki aşırı kısa baldırlarını bile kapatmayan o şortu oldu.
Ayak kısmına doğru oturdum ve bacaklarını belime dolamasını sağladım. Bu yaptığım hareket ile kafasını telefondan kaldırdı ve bana gözlerini kısarak bir gülüş attı. "edgar sevgilim, sen öyle yaptıkça ben daha çok azıyorum" dediğimde kendini erkekliğime bastırdı ve telefonunu yandaki masasının üzerine koydup konuşmaya başladı.
E:Fang.
F:Efendim miniğim.
E:Bedenimi sana emanet ediyorum.Onayı aldığımda yüzüme yaramaz bir sırıtış yerleştirip onun üzerine çıktım ve boynuna kendime ait izler bırakabilmek için üzerindekileri çıkarmaya başladım. Önce üzerinde beyaz kendine göre uzun olan t-shirti çıktıp odada rast gele bir köşeye fırlattım. Yüzüne baktığımda kızardığı fark ettim dudağına küçük bir buse kondurduktan sonra şortunu çıkarmaz için altına yöneldim.
Şorrunuda çıkardıktan sonra onuda bir köşeye fırlattım, şu anda altında sadece boxer vardı. Edgarın aletinin kalktığını görünce gülümsedim ve boynuna yöneldim.
Edgar'ın gözünden
Fang boynuma yönelince gözlerimi kapadım ve kendimi onun ellerine tamamen teslim ettim. İlk başta boynumu emmeye başladı, inlememek için kendimi zor tutuyordum. Bir süre öyle devam ettikten sonra boynumu ısırmaya başladı. Isırdığı yerlerin üzerinden dili ile geçiyordu ve boynumun bazı bölgelerini öpüp kokluyordu, artık kendimi daha fazla tutamıyordum ve isnlemeye başladım.
İstek ile inliyordum, artık boynumu talan ettiğünde boynumdan çekildi be boxerime yöneldi. Ona istek dolu bakışlar ile bakıyordum. Boxerimi indirdikten sonra kendi üstünüde çıkarmaya başladı. Kendi üzerindekilerdende tamamen kurtulduğunda yüzüme bakıp sırıtmaya başladı. Ona bakarak sesli bir şekilde yutkundum ve gözlerimi tekrardan kapadım.
Yüzümde hissettiğim patmaklar ile gözlerimi açtım ve fanga baktım. Parmaklarını çenemde gezdiriyor du. Bir kaç dakika parmaklarını çenemde gezdirdikten sonra iki parmağını da ağzıma uzattı ve konuştu. "em" onu ikiletmeden iki parmağınıda ağzıma aldım ve emmeye başladım.
Fang'ın gözünden
Edgar parmaklarımı emmeye başladı. Tek odaklandığım şey onun pes pembe dudakları idi, daha fazla dayanamayıp parmaklarımı ağzından çıkarttım, iki bacağınıda ayırdım ve parmağımın birini deliğine yolladım o acı dölu iniltiler çıkarır iken ben daha fazla vakit kaybetmeden ikinci parmağımıda deliğine sokup beklemeye başlafım.
O her bir inilti çıkardığında aletiminde biraz daha şiştiğini hissedebiliyor dum. Biraz parmaklatımı deliğinde bejlettikten sonra makas hateketleriyle genişletmeye başlafım. Her bir hareketim de yüksek sesle inliyordu. Bir 7-8 dakika makas hareketleri yaptıktan sonra deliğinin iyice genişlediğinden emin olup parmaklarımı çıkardım,ve aletimi girişine sürttüm.
İlk başlarda pek sesini çıkartmasada yarısına geldiğinde yüksek sesle inlemeye başladı.
"Shh tamam sevgilim sık dişini birazdan sana öyle bir zevk yaşatacağım ki bana teşekkür edeceksin~" dedim ama beni pek dinler gibi bir halide yoktu odada sadece onun yüksek sesli iniltileri duyuluyordu.Onun sakinleşmesini beklemeden penisimin hepsini içine sokunca altımdaki beden daha yğksek sesle inliyordu. Biraz alışmasını beledim" f-fang h-h-hareket et".Ondan onayı alınca kafamı onaylarcasına salladım ve yavaştan git gel yapmaya başladım. O her inlediğinde ben biraz daha hızımı arttırıyordum.
Yazar'ın gözünden
Fang edgar her inlediğinde hızını arttırıyordu en sonunda edgar "f-fan AĞH- boşalacağım" dediğinde fang sol elini edgarın kalçasından çekip penisine attı ve kavrayıp çekiştirmeye başladı. Edgar zevki doruklarında yaşıyordu. Edgar bir anda fangın eline boşalınca fangda edgarın içine boşaldı.
Fang bir süre boşaldıktan sonra edgarın içinden çıktı ve yanına uzandı. Sevdiğinin yüzüne baktı, kıp kırmızı olmuştu ve terden saçları ağnına yapışıyordu. Sağ eliyle edğarın saçlarını düzeltti be konuşmaya başladı. "bir tura daha ne dersin?" "hayır demem doğrusu abiciğim~"
//////////////////////////////////////////////////////
Bölüm sonuu🥳🥳
İlk defa smut yazıyorum sizce nasıl olmuş? Oy vermeyi unutmayın. (Lütfen oy verin🙏)
1020 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~{gece}~{fangar}~
FanficDaha 5 yaşındaki edgar'ın hayatı babası alex'in annesi adel'i aldatmasıyla hayatı çok değişiyor ve daha isimlerini bile yeni öğrendiği kadın ve oğluna katlanmak zorunda kalıyor...