~{gece}~8

512 55 195
                                    

Öncelikle bu bölümü.
JustkiewouX
rhinoforchan
justmomey
edgar-x-fang
keskepipimolsa
NEHRCEYLAN5

Kişilerine hediye ediyorum.<33

"zaten ne istersem yapmak zorundasın küçük."

Yazar'ın gözünden

Fang edgarın saçlarını sert bir şekilde tutuyordu. Bir anda gözüne yumruk atmasıyla edgarın ağzından küçük bir inilti çıktı. Fangın ağzından bir anda şu sözler dökülmeye başladı. "benim koca sikimin altında ezilirkende canın bu kadar acıyacak küçük", edgar duydupu bu şeyler ile gözleri dolmaya başladı. Her geçen saniye korkusu biraz daha artıyordu.
Kim bilir? Fangla yan yana kaldığı her saniye ve dakika başına neler gelecekti. Edgar yalvarır gözlerle fanga bakıyordu sanki ona dokunnaması içinmiş gibiydi fakat bu fangın da pek umrunda değildi, ona bu bir kaç saat hiç iyi şeyler yapmayacaktı.

E:A-abi lütfen bana bir şey yapma yemin ederim ne istersen yaparım, bırak beni lüt-
F:shh kes sesini artık bundan kaçışın yok!

Fang edgarın sol bileğinden tutup onu etkisiz hale getirip yere yüz üstü yatırdı. "FANG SEN NE-" edgar daha cümlesini bitiremeden fang kafasından bastırıp yüzünü betona sürtüyordu.
Bütün bodrumu edgarın ağlamayla karışık acı dolu çoğığlıkları duyuluyordu. Bir süre den sonra edgar artık bir işe yaramayacağını anlayıp çığlık atmayı bırakmıştı, boşa nefes israfıydı.

Fang bir süreden sonra edgarın sesinin kesildiğini fark ettiğinde onu kendine doğru çevirdi. Gördükleri karşısında hayrete düşmüştü, karşısındaki küçük bedenin kafasından kanlar akıyordu.

Fang'ın gözünden

O görüntüyü gördüğüm an kanım dondu, nasıl böyle bir şey yapabilmiştim? Hemen yarı baygın olan edgarı kucağıma aldım hızla odamın yolunu tuttum. Bu görüntüyü kimsenin görmemesi gerekiyordu. Odama vardığımda onu yatağıma uzandırdım, ve hemen banyoya ilk yardım malzemelerini almaya koştum. Malzemeleri alıo edgarın yanına koştum.

Kafasını kucağıma yasladım, acıdan dişlerini sıkıyordu. Hiç vakit kaybetmeden elime bir pamuk aldım tentürdiyot sürdüm, kanın aktığı noktaya bastırdım, nerdeyse elimin her yeri kan olmuştu. yarayı temizlediğimde elime bir bandaj aldım ve kafasını sarmaya başladım. İşlem bittiğinde yüzüne baktım,gözlerini kapatmış kendini bana bırakmıştı. Onu rahat ettirmek için etraftaki birkaç yastığı aldım ve yatağın üzerine koydum. Artık yatağın üzerinde 7 adet yastık bulunuyordu, ve çok rahat gözüküyordu. Edgarı kucağıma aldım ve geniş yatağa yatırdım, biraz yüzüne baktıktan üstünü örttüm ve odadan bodrumdaki kanları temizlem elime biraz mendil vb şeyler alıp bodrumun yolunu tuttum.

Bodruma vardığımda içeri girdim, edgarı dözdüğüm yere doğru gitmeye başladım. Biraz yerdeki kana baktıktan sonra iç çektim ve kanı temizlemeye başladım. Yerdeki bütün kanı temizledikten sonra edgara bakmak için odama yürümeye başladım. "Bir daha asla ama asla onun kılına zarar gelmesine izin vermeyeceğim!" diye mırıldanıyordum. Odama gitmeden önce, elimdeki kanı temizlemek için banyoya gittim. Elimi temizledikten sonra hızlıca edgarın yanına koştum.

Odama geldiğimde yatağıma edgarın uzandığı yere yürüdüm. " uyuya kalmış"diye geçirdim içimden. Tıpkı bir melek gibi uyuyordu. Yüzünü biraz inceledikten sonra baş ucuna oturdum ve saçını okşamaya başladım. Vakitlerim bir süre öyle geçtikten sonra edgarın hareketlenmeye başladığını fark ettim. Gözlerini açtığında direkt benim olduğum tarafa döndü ve titrek bir sesle konuşmaya başladı. "b-benim burada ne işim var?" dedi. Korktuğu her halinden belliydi, tam yataktan kalkıcakken onu bileğinden tuttum ve yatağıma geri uzandırdım" bu gün buradasın anladınmı beni? " biraz sadece yüzüme baktı. Bir şey söylemek istiyormuşcasına bakıyordu." sana bir şey sordum. Beni anladınmı anlamadınmı? "dedim. Bana sadece kafa sallamakla yetindi. Ve yastıklardan birini kendibe çekerekkucağına aldı.

~{gece}~{fangar}~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin