~{gece}~6

447 54 117
                                    

Kulaklar pert 😭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kulaklar pert 😭

Bölüm

Yazar'ın götünden

Fang ona gittikçe daha çok yaklaşıyordu, ve bu edgarı ne kadar uyuz etsede bir yandan da istediği bu gibiydi.

Bir anda fangın ağzından şu cümleler dökülü verdi. "Arkanda bir sertlik hissedersen sakın korkma, tamammı küçüğüm?"
Fang, Edgarın tüm vücudunun yandığını hissedebiliyordu. İstemsizce sırıtıyordu, edgar için işler çok zordu. Çok zor bir durumda kalmıştı, yerinde zor duruyordu, tek dileği bütün bir hafta sonunun sıkıntısız ve normal bir şekilde geçirmekti, ama bu çok zordu.

Bir süre öyle durduktan sonra, edgar arka tarafında hissettiği sertlik ile ne yapacağını şaşırması bir oldu. Fang bunu fark ettiğinde ise"Sana korkmamanı söylemiştim, gerçekten bu kadar ürkekmisin? "dedi ve edgarı kendine ve doğru çevirdi.

Edgar ne olduğunu anlayamamış tı. Fanga ürkek gözlerle baka kalmıştı.
Edgar bu durumda sadece kekeleye biliyordu." b-ben"
Diyip tıkanıyordu.

Fang ona bakıp bir iç çekti ve ona daha sıkı sarıldı. Bu edgarın hoşuna gitsede,hayatında ilk defa böyle bir olay yaşıyordu, normalde kız ortamı yoktu. Ama fang başkaydı, fang bir erkekti ve üvey abisiydi. Bu ilişkiyi Perlanın hiç iyi karşılamayacağını biliyordu.

E:Fang. Bu asla olamaz Perla beni öldürür.
F:neden öyle düşünüyorsun? Haberi olmazsa hiç bir şey olmaz.
E:bilemiyorum fang.

Bu konuşmanın ardından fang derin bir nefes çekti,ve onu daha çok kendine çekti.

Bir kaç dakike öyle kaldıktan sonra bu anı bitiren edgar oldu ve"Fang lütfen odamdan çıkarmısın yanlız kalmak istiyorum"dedi, ve buna karşılık "a-ama neden, anlaştığımızı sanıyordum." dedi. Ona resmen üzüntü dolu bakışlar la bakıyordu fang. "Fang lütfen bir süre yanlız kalmak istiyorum" dedi. Fang yumruklarını sıktı, kapının kilidini açtı ve hızla odadan çıktı. Elbette elinden bir şey gelmezdi karşısındaki minik bedene zorla sahip olamazdı, ama onu kimseye vermekde istemiyordu.

//////////////////////////////////////////////////////

S

elammm evet bölüm baya bir kısa oldu ama düğündeyiz, be başıma ağrı girdi normalde 500+ kelimelik bi bölüm yazıcaktım ama sesten yazamadım işte.

LÜTFEN EVİME GELMEYİN YEMİN EDİYORUM YB Yİ YARIN ATMAYA ÇALIŞICAM LÜTFEN FÖZMEYÜN BENİ😭

314 kelime

~{gece}~{fangar}~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin