BAB 26

14 3 0
                                    

Beberapa bulan kemudian

Sepanjang dia tinggal dalam rumah Aisha. Yiren yang selalu menjaga anaknya hingga dari anaknya sakit dan kini sudah mula pandai bercakap walaupun hanya aaa.

Yiren membawa anaknya sekali ke pejabat kerana dia masih tidak berani meninggalkan anaknya sendirian di rumah.

Aaaa

"Ya sayang mama nak apa?" Tanya yiren apabila anaknya memukul dadanya beberapa kali

"Nak susu ya" anaknya mengaaaa sambil menggesel kepalanya di dada yiren

Kerana terasa lucu dengan kelakuan anaknya yiren mencium kepalanya beberapa kali.

Aaaa rengek anak kecil itu lagi

"Okay² mama bagi susu dulu okay" yiren menyimpan kertas kerja, dia masuk ke dalam bilik rehat untuk menyusui anaknya.

Kini semua orang masuk ke dalam bilik meeting termasuk juga yiren walaupun dia membawa untung anaknya tidak membuat perangai seperti mengetahui bahawa mamanya sedang bekerja.

Aaaa

Yiren cuba melepaskan jari anaknya yang terus memasukkan masuk ke dalam mulut.

Kerana tidak dapat menghisap jarinya sendiri dia menghisap jari yiren sehingga membuatkan semua yang melihat itu sedikit tersenyum kerana kecomelan anaknya. Begitu juga dengan Aisha dia terasa anak kecil itu amat comel.

Setelah selesai meeting itu yiren keluar dari bilik itu.

"Ya tuhan habis basah jari mama eee suka sangat hisap jari mama" yiren mencubit geram pipi anaknya.

Anaknya ketawa.

"Sukalah tu eee, i love you my princess" ucap yiren sambil mencium pipi anaknya

"Happy saya tengok" yiren memusing ke belakang untuk melihat siapa yang menegurnya.

"Eh encik Han"

"Anak awak ni comel lah, geram je saya tengok" puji lelaki itu sambil mencubit pipi anak yiren.

"Terima kasih uncle" ucap yiren meniru suara budak kecil.

"Lucu macam awak" puji lelaki itu membuatkan muka yiren kemerahan

Mereka berdua saling bertatapan mata tanpa disedari mereka ada sepasang mata sedang memerhati kelakuan mereka. Dengan perasaan cemburu

"Sekarang waktu lunch jom kita lunch sekali" ajak lelaki itu yiren mengangguk tanda menerima ajakan tersebut.

Di cafe

Yiren memesan makanan yang simple iaitu ikan goreng dengan nasi putih manakala lelaki itu memesan makanan yang mahal iaitu tteokbokki.

Yiren memakan nasi itu sedikit gelojoh hingga membuatkan lelaki itu tergelak.

"Kenapa encik Han gelak?" Tanya yiren

"Awak makan gelojoh sangat sampai kan tulang ikan ada dekat bibir" kata lelaki itu

"Oh ya ke" lelaki itu menggeleng dia mengambil tisu lalu mengelap bibir yiren hingga mata mereka kembali bertembung.

Aisha yang berada disitu sedikit terasa panas apabila melihat lelaki itu mengelap bibir yiren.

Disebabkan dari tadi anaknya batuk anaknya mengeluarkan air lalu terkena dibaju milik lelaki itu. Yiren terkejut manakala Aisha yang melihat itu ketawa sambil menutup mulutnya seperti nya anak kecil itu tidak suka mamanya bertatapan dengan lelaki lain.

"Opss maaf maaf encik Han" ucap yiren sambil menghulurkan tisu kepada lelaki itu manakala anaknya ketawa. Yiren sebenarnya ingin ketawa namun dia ingin menjaga perasaan lelaki itu jadi dia menahannya

I'M YOUR CRUSH Where stories live. Discover now