6.Bölüm:Zarlar Atılıyor

69 10 21
                                    

   Dean o tarafa doğru ilerlerken kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum ama pek de işe yaramıyordu.Dean kafasını bana çevirip "Sakin ol Diana,ben varken sana kimse zarar veremez."dedi.Bu söyledikleri garip bir şekilde bana güven verdi.

   Ne diyeceğimi bilemeyip kafa sallamakla yetindim.Daha olanları idrak edememişken elimi tuttu ve ağaçların arkasından kontrollü birşekilde ilerlemeye başladı.Tek dileğim kimsenin zarar görmemiş olmasıydı.

   O an elimi tutmasına birşey demedim çünkü bunu beni arkada bırakmamak için yapıyordu.İstemsizce elim belimin solundaki kınıma(bıçak kılıfı)gitti.Okula yaklaştığımızda bahçede kimse yoktu.Bu benim daha da kötü düşünmeme yol açıyordu.

   Okulun penceresine yaklaştık ve içeri baktık.Gördüklerim karşısında donakalmıştım.Herkesin elleri kelepçeli ve ağızları kapalıydı.Sonunda Müdire Elena'nın geldiğini gördüğümdeyse şaşkınlıktan ses çıkarmak üzereydim.

   Daha olanları sindirememişken Müdire Elena'nın "Şimdi söyleyin bakalım.Diana ve Dean nerede?!"dediği duyuldu.Sesi beynimde bir bomba etkisi yaratırken ellerim ve dizlerim titremeye başladı.Dean sinirle kaşlarını çatarak hızlıca bana döndü ve "Diana hemen buradan gitmeliyiz."dedi.

   Onu duyacak durumda değildim.Ellerim ve dizlerim titremeye başlamıştı.Bizi neden arıyorlardı,ne yapacaklardı,arkadaşlarımızı neden bağladılar?Bu sorular kafamda dolaşırken soğukkanlı davranamıyordum.

   Dean bu halimi farketti ve biranda beni kucağına aldı.Tam 'Ne yapıyorsun?'diyecekken "Yürüyebilecek durumda değilsin.Biri bizi görmeden buradan gitmeliyiz."dedi.Haklıydı bu yüzden susma hakkımı kullandım.

                                 💫

   Kaç dakika veya saat geçmişti bilmiyordum ama okuldan baya uzaklaşmıştık.Dean'e döndüm ve "Dean beni indirebilirsin şuan iyiyim."dedim.Dean şüpheli gözlerle bana baktı ve "Gerçekten mi?"diye sordu.

   Ona kafamı sallayarak cevap verdiğimde beni yavaşça indirdi.Meraklı gözlerle ona "Nereye gittiğimizi söylemeyi düşünüyor musun?"diye sordum."Bildiğim kadarıyla buralarda gizli bir klube var.Bunu bana zamanında babam anlatmıştı.Bu çevrede her bir ilçede bir sığnak olur.Orayı bulabilirsek bu geceyi orada geçirebiliriz."

   "Peki bizi orada bulabilirler mi?"dedim.
"Bu geceyi geçirelim de sonrasına bakarız."dedi.

   Biraz daha yürüdükten sonra Dean durdu."Burası olması lazım."Eliyle ağacın gövdesinu yoklarken birden ağacın dalını tutup aşağı çekti.Ağacın alt gövdesinde bir kapı belirirken ben şaşkın birşekilde bakıyordum.

   Dean eliyle beni çağırarak "Hadi kadınlar önden."dedi.Ona 'Ciddi misin?'der gibi baktım ve kapıdan içeri girdim.Kapı ahşaptan ve boyut olarak çok küçük olduğu için eğilmek zorunda kalmıştım.

   Dean de içeri girdiğinde kapı kapandı ve eski haline geri döndü.İçerisi beklediğimden daha genişti.Sağda küçük bir yemek masası,solda mutfak ve az ileride yatakla lavabo vardı.Baya baya küçük bir evdi burası.

   Dean'le beraber sandalyelere oturduğumuzda Dean "Acıktın mı?"diye sordu.Tam onu zora sokmamak için'Aç değilim'diyecektim ki karnımın gurultusu odada yankılandı.

   Dean gülmeye başlarken bende sinirden gülmeye başladım.Gözlerim gülüşünü buldu.Onu ilk defa bu kadar içten gülerken görüyordum ve işin kötü yanıysa çok güzel gülüyordu.

   Dean ayağa kalkarak "Ben cevabımı aldım.Bakalım birşeyler var mıymış?"dedi.Buzdolabını açtığındaysa "Makarna sever misin?"diye sordu.

                                   💫

   Yemeği beraber yemiş,o koltukta ben de yatakta uyumuştum.Sonunda sabah olduğunda Dean'le plan kurmaya koyulduk."Onları kurtarmalıyız ama nasıl?"dedim sesli düşünerek.

   Dean düşünceli bir şekilde "Burada da çok fazla kalamayız elinde sonunda bizi bulurlar."dedi.Birden durdum.Ona "Kişisel hayvanlarımızı yanımıza alalım.Herhangi kötü bir durum olursa bize yardım edebilirler."dedim.

   Dean biraz durdu ve "Mantıklı ama onları kilitli bir yerde tutuyorlar,o sihri bozabilecek kadar güçlü değiliz."dedi."Aslında güçlüyüz.Onları götürürlerken yaptıkları sihri gördüm.Entantic sihri;bu sihir ne kadar güçlü olursa olsun gerekli malzemelerle iksir yapılırsa bozulabilir."dedim.

   Kaşları hafifçe havalandı ve "Peki bu iksiri nereden bulacağız?"diye sordu.Ona gülümsedim."Buraya gelirken hazırlıklı geldim.Birçok iksiri de yanımda getirdim ama sorunumuz şu ki iksir odamda."
Dean derin bir nefes aldı.

   "O zaman beraber gitmemiz lazım.Eğer hepimiz güçlerimizi birleştirebilirsek onları yenebiliriz."Ona katıldığımı belli edercesine kafa salladım.

                                💫

    Dean ve ben hazırlanmış yanımıza bıçak almıştık.Evden kendimizi savunabilmek için alabileceğimiz tek şey bıçaklardı.

   Okula yaklaşmışken Dean "Diana sakın ama sakın tek başına dövüşmeye kalkma.Zor bir durumda buna bas ben hemen gelirim"diyerek bana yardım bilekliği uzattı.Bu bilekliğe iki kez dokunduğumda onda olan aynı bileklik titreşim veriyordu.

   "Tamam.Sen de beni çağırabilirsin."dedim.Planımız şöyleydi;o kapıda muhafızların dikkatini dağıtırken bende içeri girip iksiri alacaktım.Tabii anlatıldığı kadar kolay olmayacaktı.

   Dean kapının önündeki gardiyanların olduğu yere sessizce yaklaştı.Gardiyanlar onu gördüğünde içlerinden biri"Bu Dean.Kraliçe onu istiyordu tutun şunu!"diye bağırdı.

   Dean kenarda duran derenin suyunu kontrol edip birden hepsini ıslattığında onları iyice sinirlendirmişti.Yüzündeki sırıtış büyürken "Ama siz çok sıkıcısınız.Dean biraz tempo"diyerek kaçmaya başlarken gardiyanlar da sırılsıklam birşekilde onu kovalamaya başladı.

   Kapıdan yeterince uzaklaştıklarına emin olduktan sonra hızlıca içeri girdim.Şuan Ella gibi görünmez olabilmeyi çok isterdim doğrusu.Yavaş adımlarla yukarı çıkarken kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya devam ediyordu.

   Sonunda yukarı bizim kata çıktığımda görünürde kimse yoktu.Odada iksir çantasını arıyordum.İçimden de Dean'in gardiyanlara yakalanmaması için dua ediyordum.Dolabı karıştırırken iksiri sonunda buldum.

   Hızlıca çantayı alıp gidecekken arkamdan bir ses duyuldu."Benimle geliyorsun Diana Wizard."benim yüreğime saplanan ağrının sebebi ise yakalanmam değildi,bu sesin sahibinin Emmy olmasıydı.

   Hayal kırıklığı ve şok etkisi vücudumu sararken elim Dean'in verdiği bilekliğe doğru gitti...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sessizliğin Sesi (SEZON FİNALİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin