7. BÖLÜM

23 3 0
                                    

☀️

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

☀️

Arinna ruhumu kattığım tek yerdi. Yuvamdı ve biri yuvama zarar vermeye çalışmıştı.

Onu bulana kadar rahat etmeyecektim fakat anlamadığım bir şekilde ona yaklaştığımı düşündükçe uzaklaşıyordum sanki.

İyice huysuzlanmaya başlamıştım zira bir şeylerin uzamasından nefret ederdim.

Gözlerim Ozan'ın getirdiği listede gezinirken derin bir nefes aldım.

Yanlış bir şey vardı.

"Yangının çıktığı gece Bahar'ın babasının Arinna da olduğunu biliyor muydun?" Diye soran Ozan beni tüm düşüncelerimden uzaklaştırdı.

"Ne?" Diye sordum afallayarak. Bahar babasının geleceğini söylemişti, geldiğini değil.

"Sanıyorum ki Bahar da bilmiyor. Yangını çıkaran Bahar'ın babası olabilir çünkü sadece sahne yandı."

Abdullah amca Bahar'a ders vermek istemiş olabilir miydi? Onun istemediği işi yaptığı ve işi için onu bıraktığından dolayı kızının sahnesini yakarak ders mi vermişti yani? Bu çok saçmaydı.

Sinirlerim daha da bozuldu.

Günlerdir her türlü ipucunu düşünmekten yorulmuştum. Tam eriştim derken yine bir şey oluyordu ve tüm şüphelerim bir anda yok oluyorlardı.

"Aklında ne var?" Diye soran adamla düşüncelerimin arasından çıktım.

"Takip ettir onu. Bir bakalım nerelere gidiyor, ne yapıyor, şüpheli bir hareketinde bana haber verirsin."

"Tamam, Bahar'a söyleyecek miyiz?"

"Bir duralım şimdi. Şu olayları bir çözeyim, onun da zamanı var." Dedim bana hiç uymayan bir sakinlikle.

Kapı çaldığında gözlerim açık kapıyı buldu. Benim katıma belirli kişiler gelebildiği için rahat davranıyorduk. Dima, içeri girerken sakin görünüyordu.

"Hâlâ yangını mı araştırıyorsunuz?"

"Evet." Dediğimde kaşları havalandı.

"Amına koyayım söylemeyeyim söylemeyeyim diyorum ama buraya kontrolden geçmeden sadece iki kişi geliyor. Biri sen, diğeri Bahar. Neden onun yapma ihtimalini hiç düşünmüyorsun? Bahar'ı seviyorum, hatta kardeşim gibidir ama yine de şüpheli listesinde." Rusça konuşurken epey gergindi.

Ona hiç sevmediğim o dilde karşılık verdim. "O sikik şüpheni kendine sakla, Dima. Bahar'a olan güvenim tam ve onun böyle bir konuya alet edilmesine izin vermem."

"İşte sorun da bu ya! Darbe hiç beklemediklerinden gelir. Buranın güvenliğiyle sorumlu olan Ozan bile kontrolden geçerken neden Bahar geçmiyor?"

KARMAKARIŞIKWhere stories live. Discover now