Sanırım Toprak'a model buldum ama adama söylemeye çekiniyorum... Ben söylemeden izin almadan insanların fotoğraflarını kullanan yazarlar onu da kapar diye korkuyorum çünkü adamın fotoğrafları pinterest de falan yayılmaya başladı. Hadi bir cesaret verin gidip söyleyeyim AJDLSMCŞSCÖNe yapayım benim anksiyetem var💅
☀️
Ter içinde kalan adamı izlerken sakindim.
Toprak, bu sabah Arinna'ya iş için konuşmaya gelmişti. Her şey hallolduğunda ise antrenman yapmaya karar vermişti.
Burada olan tüm boksörlerle ringe çıkmak ise bana kalırsa büyük bir hataydı. Tüm enerjisi çekilmişti kendisinin.
Bugün benim için de yoğun bir gündü. Yeni boksörler gelmişti ve hepsini tek tek ring de izlemiştim. Bu sırada da Toprak'ı dikizlemek zor olmuştu. Kendisi mükemmel kaslarıyla sabahtandır bana şov yaptığı için sinirlerim gergindi. Benim için bile fazla olacak bir şekilde durmadan viski içiyordum.
Alkolden bayılmama ramak kalmıştı ama kendimi tutabiliyordum.
Ayrıca midem de bulanıyordu.
Dima'nın yanıma geldiğini gördüğümde Toprak'ı odağımdan çıkardım.
Dima huysuz bir suratla yanıma gelip oturdu ve antrenman yapan yeni boksörlerden birini izlemeye başladı. Kendisi bu sabah geldiğinden beri Dima'nın odağındaydı ve çıkamayacak gibiydi.
Saye Mahizar, mafya dünyasında adını duyurmaya bayılan güçlü bir kadındı.
Resmi maçlara girmediği için Arinna'yı zor kabul etmişti. Bir yıldır peşindeydim kendisinin ve sonunda onu burada çalışmaya ikna etmiştim.
Yasal olmayan maçlara girmek onun için bir tutku gibiydi.
Zayıf görünüyordu bu yüzden kimse onun kazanacağına inanmıyordu fakat bir şekilde kazanmayı başarıyordu.
Kaküllerini tel tokayla tutturmaya çalışan kadının gözleri Dima da durdu. Onu baştan aşağı süzdükten sonra alayla gülüp önüne döndü. Dima'nın aksine kibirli değildi.
Toprak yanıma oturduğunda gözlerim onu buldu. Benden uzak da oturmuştu. Muhtemelen ter koktuğunu düşünüyordu fakat ondan kötü bir koku geldiğini söyleyemezdim.
"Yemek yiyelim mi?" Teklifimle acı kahve gözlerini ringden bana çevirdi.
"Patronumun teklifini reddetmek ayılık olur." Dediğinde kıkırdadım.
"Sen zaten ayısın, hemde dağ ayısı."
"Alıştım artık biliyor musun?" Onu kafamla onayladım. "Duş alıp geleceğim beni burada bekle." Yanımdan kalkıp gittiğinde gülüyordum.
YOU ARE READING
KARMAKARIŞIK
Storie d'amoreToprak Emir Barlas'ın kalbi de gözleri gibi acıydı. İlk günden beridir ilgimi çeken sesiyle, "Yeniden tanışıyoruz, bal. Bu sefer gerçeklerle." Dedi. Alkol kokan nefesimle, "Bu sefer gerçeklerle." Dedim.