4💫

42 4 0
                                    

Bu olanları bastırarak eve gitmiştim. Yol boyu aklımda dolaşan düşünceler beni halak ediyordu sanki. Yemeğimi yiyerek odama kalkmış ve telefonumla oyalanıyordum. O sıra Yücelden mesaj geldi.

Qaliba kızqınlığı geçmişti. İnşAllah aklında bir pilan vardır duyqusuyla açtım mesajını.

Baş Belam
Nasılsın İloş?

İlayda
Şükür sen?

Baş Belam
Sayılır.
Özledim seni.
Bu gün fazla üzerine geldim özür dilerim
May sorriiiiii...

İlayda
Haha manyağa bak be. İngilizcede atladığın leveller benim boyumu bile aştı Yücelcim.
Bir kere o may değil My, ikincisi sorri değil sorry.

Baş Belam

Aman ne alaaa.
Ay çok komiksin bu gün de.
Hem senin ne boyun var ki? Benim bir levelim bile senden uzun. Tabi boyun 1.60 olunca...:)

İlayda
Thank you baby:(
Hep dalqa geç benimla olur mu?

Baş Belam
Haha olur tabi.

İlayda
Geveze

Baş Belam
Haa ben??? 》:(

İlayda
Evet sen.
Beni kızdırmayı çok seviyorsun hıh:(

Baş Belam
Bunu çok iyi biliyorsun bakkk.

İlayda
Yücel ne yapacağız biz?
Bunun üstesinden nasıl gelcez?

Baş Belam
Bilmiyorum ki

Şu anlık hiçbir fikrim yok ama düşünürüz birşeyler

İlayda
Tuçenin arkadaşı falan olabilir mi?

Baş Belam
Şu an tüm ihtimalleri düşünmemiz gerek. Yarın ilk iş ne biliyor musin?

İlayda
Qaliba bay Yücoş
Tuçeyi ziyaret tatlımm)))

Baş Belam
Akıllı kızım benim.
Tuçeyi bir daha sorquya çekelim bakalım neler oluyor.

İlayda
Tm baby ben uyur iyi geceler

Baş Belam
Tamam İloşşşşşşşş şşşş şşş ş

İlayda
Gereksiz hücre. ;D

~~~~~~~~~~~~~~~~

"Yemin ederim kimseye birşey anlatmadım"

"Doğru söyle küçük bücür. Birinden yardım mı istedin sen???"

"Yemin ederim ki ha.."

"İlayda bak kız söylemedim diyor bırak artık kızın kollarını. Canını yakıyorsun"

"Ya yalan söylüyorsa?"

"Yemin ederim ki yalan söylemiyorum"

"Kız ağlamaktan helak oldu zaten bırak. Söylese bile yaptıklarından sonra itiraf ederdi"

"Bana bak küçük bücür eğer birine bir şey anlatırsan senin bu narin kolların daha çok ezilir anladın mı beni? Veee bu şüphelerimin arlasındakı kişi sen olursan mezar yerini şimdiden git ayırt. Çünkü sağ kalmayacaksın"

"Ta.. tamam"

Tuçenin kollarını hışımla bırakarak sınıftan çıktım. Okula geldiğim gibi Tuçeyi boş bir sınıfa sokmuştum. Eğer Yücel gelmeseydi konuştururdum da izin vermedi.

"Bana bak İlayda sen sınırını aşıyorsun artık" Kolumu tutarak beni kendine çekti. Kolumu hışımla onun elinden çekerek hem dil çıkardım hem de göz kırptım. Bu hareketle sakinleşiyordu hep. Ama bu sefer sakinleşeceğe benzemiyordu

"Bana bak kızım. Giderek derine batıyorsun. Bu yaptığın apaçık acımasızlık. Tamam sana destek oluyorum ama bu kadarı da fazla"

"Eğer istemiyorsan beni gidersin kimseyi zorla tutmuyorum yanımda. Ben böyle iyiyim" dedim ve arkamı dönerek sınıfa gittim. Yücel arkamdan baka kaldı ama gelmedi.

Daha sınıfa varar varmaz pişman oldum yaptığımdan. Geri dönüp özür dilemek için yeltendim ama zilin çalmasıyla bu yeltenmem boşa gitti.

Ona haksızlık yapmıştım farkındaydım. O sadece beni koruyordu başka birşey yaptığı yoktu. Kızqın olunca ne yaptığımı, ne de söylediğimi hiç düşünmüyorum. Ve bu benim dezavantajım.

Dayanamadım ve gizlince telefonu çıkartarak onun adına girdim.

İlayda
Özür dilerim

B

aş Belam
Rahat bırak beni.

İlayda
Çok pişmanım ki. Ben öyle demek istemedim. Sensiz olur mu hiç. Zaten sen de olmasan hayata nasıl tutunurum ben?

Baş Belam
İlayda!!!

İlayda
Kız tamam ama küsme lütfen.
Seni çook seviyorum ki ben)


Baş Belam
Durmayacaksın değil mi?

İlayda
Beni affettiğini spyleyeceğin ana kadar bir salise dahi durmayacağım.
Hadi Yücoşum hadi affet kardeşini)

Baş Belam
Ne yazık ki kıyamıyorum sana))

İlayda
Yuppiiii))
Seviyorum seni baby

Baş Belam
Ben de

~~~

Çok şükür ki affetmişti beni. Zaten söylediği gibi kıyamazdı bana.
Telefonumu yeni kapatmıştım ki elimte titremesiyle Yücel sanıp tekrar açtım. Ama açmama pişman oldum..

Tutsak Aşk (ANONİM 18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin