14

28 3 0
                                    

Eve geri döndüğümde annem koltukta oturmuş yine boş duvarla bakışıyordu. Ruh sağlığı asla yerinde olmuyordu ama tedavi almamak için de herşeyi yapıyordu. Aslında bana yaptığı herşeye rağmen acıyordum ona. Hastaydı. Belki normal düşüne bilseydi bana asla kötü davranmazdı. Ama gittikce çığırından çıkmaya başlamıştı. Artık babam da dayanamıyordu bu hallerine. Doğru dürüst eve bile gelmiyordu. Eskiden her akşam tatsızlık olsa da sofra başında toplardı hepimizi. Şimdi ayda 2.3 kes görüyorduk yüzünü. Keşke ben de onun gibi gelemeye bilsem bu eve.

Annemin o haline daha fazla bakamadığım için odama geçtim. Üzerimi değiştirip yeni yatağıma oturmuştum ki, kapım alışık olmadığı şekilde tıklandı. Tereddütle 'gir' dediğimde girecek kişinin annem olmasını beklemiyordum. Çünki o hep kapımı hışımla açıp içeri girerdi. Herneyse işte. Ben onun yüzüne bön bön bakarken sakin sesi beni şaşırtmıştı.

"Hadi gel de yemeğini ye. Soğutma"

Odamdan çıkıp kapıyı yavaşca kapattığında ilk önc kendime sağlam bir tokat attım. Yoo rüya değildi. Başına birşey mi düştü diye de düşünmeden edemedim. İlk defa benim için yemek hazırlamıştı. İlk defa odama gelip bir anne gibi beni yemeğe çağırmıştı. Bunda bir bokluk var bak demedi demeyin.

Mutfağa geçtiğimde yemek masasının bir köşesinde onu oturup beni beklerken gördüm. Gözlerini masaya dikmiş öyle ifadesizce oturuyordu. Benim masaya oturmamla başını kaldırıp gözlerimin içine baktı.

İlk defa bu gözlere bakarken üşümemiştim. Her zaman içinde nefrer kin kötülük olan o gözlerde bu gün hiçbir ifade yoktu. Çok saçmaydı herşey.

Ahh yoksa ilaçlarını almaya mı başlamıştı? Sormalı mıyım acaba? Sorarsam kızar mıydı? Evet kızardı. Bırak sormayacağım bu anın bölünmesini, bu günün dayakla bitmesini istemiyorum.

"Ye hadi" Sakince konuşması çok saçma geliyoru ama ona olan tüm nefretimin de erdiğini hiss ediyordum. Kaşığı elime alınca yemeğe acaba zehir mi koydu diye düşünmeden edemedim. Nede olmasa kurbanlık koyuna da iyi davranılıyordu. Ölsem de bunun o kadının elinden olmasını asla istemezdim ama yine de kaşığı ağzıma götürdüm. Onun pişirdiği yemeği yemeyeli yıllar olmuştu. Ve yıllardır yemek yapmamasına rağmen çok güzel bir çorbaydı.

Yemeğimi bitirince masadan kalkıp tabağımı yıkadıktan sonra hala masada oturup kaşığını yemeğinde gezindiren anneme baktım

"Çok lezzetliydi. Ellerine sağlık. Ve teşekkür ederim"

Başını kaldırıp tekrar gözlerime baktığında hafif tebessüm etmişti.

Tebessüm etmişti. Onu böyle görmeyeli kaç yıl olmuşti ? 5..6..10 ? Tam 11 yıl. Ve ben koşup ona sarılmamak için kendimi zor tumuştum işte. Gözlerimin dolduğunu anladığımda mutfaktan çıkıp odama geçtim. Yatağımın üzerinde bir kaç dakika öylece oturunca annem gibi sebepsizce duvarı izlediğimi anlayıp hafif tırstım. Ahha aptal kafam işte. Aslında normal olan bu. Zaten öyle olmalı. Herkese normal olan şey bana neden anormal gelsin ki.

Telefonu açıp onun adına girdiğimde çevrim içi olduğunu gödüm. Bir kaç dakika bekledim hala çevrim içi olmasına rağmen bana yazmamıştı. Peki bu neden beni sinirlendiriyordu? Ahh Allahım çıldıracağım. Daha fazla dayanamayan benim aptallığımı izleyelim şimdi.

İlayda
Koyu sohbete dalmış gibisiniz ne güze.

Bu iyileştiğiniz anlamına geliyor

Anonim
Anlamadım?

İlayda
Diyorum ki, deminden beri çevrim içisiniz. Bana yazmak aklının ucundan bile geçmediğine göre koyu sohbete daldığın birilerini bulmuşsun

Anonim
Senden başka yazacak kimsem yok mu sanıyorsun?

Şşt kız?

İlayda
Şşt mı ? Kız mı?

Anonim
Erkek misin?

İlayda
Ne diyecektin neden yazdın?

Anonim
Ben değil ilk sen yazdın

İlayda
Ne diyecektin?

Anonim
Ne zaman?

İlayda
Şşt kız yazdın ya

Anonim
Ha o tamam KÜJSDOJDKODK

Tam yazıyorum cümleyi..

Şşt kız ? Yoksa sen beni kıskandın mı?

İlayda
Hass siktir

Anonim
Ayıp ama

İlayda.
Ay ben onu içimden söylüyordum ki

Neyse gidiyorum ben bye

Anonim
Dur dur. Ahhah dur

Bu kadar merak ettiysen söyleyeyim o zaman

İlayda
Bana ne ya. Kimle istersen konuş haspam

Anonim
Tamam sen bilirsin

İlayda
Hıım

Kiminle?

Anonim
Burada çok güzel bir hemşire var. İsmi Aynur. Az önce diğer hemşireden onun numarasını aldım. İşte öyle onunla sohbetleşiyorduk.
rüldü...

İlayda çevrimdışı

Anonim
Nereye gittin?

İlayda ahhah bir de kıskanmadım diyor

Gel buraya şaka yaptım.

Benim gözüm senden başkasını görür mü ki

Aa ama yani şaka yaptım dedim ya.

Ünversiteden arkadaşıma yazıyordum

Yeminle bak

İlahda
Ne var yaa komşu gelmişti kapıya gitmiştim ne kadar da yazmışsın.

Beni ne ilgilendirir kimle istersen yazış gerizekalıya bak. Uyuyorum ben geç oldu.

Yat zıbar sen de gerizekalı.

Anonim
Tamam

Seni bu gün de sevdiğimi unutma
İyi geceler.

Görüldü...

____________________

Merhaba canlarım.

Bilmiyorum niye ama qaza gelerek taslakta tuttuğum son 8 bölümü aynı anda paylaştım.

Bu kitabı bitireyim yaa zaten fazla reğabette görmedi. Göz yaşım pıt!

Sizleri seviyorum.

Siz de yıldızı parlatarak bebi mutlu ede bilirsiniz..))

Byee♡☆

Tutsak Aşk (ANONİM 18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin