9

22 3 0
                                    

İlayda

Öldün mü kaldın mı merak ettim bak şimdi.

Anonim

Anlamadım

İlayda

Gün boyunca hiç yazmadın

Bu gün Güneş batıdan mı doğru acaba

Anonim

Böylesi yorgun geçen günün sonunda beni özlediğini bilmek güzel hissettirdi.

İlayda

Seni özlemek mi ? En son yapacağım birşey bile değil.

Anonim

Anladım.

İlayda

Aslında birşey sormak istiyordum


Anonim çevrimdışı

İlayda

Musait değilsin galiba

Anonim

Çabuk sorarmısın

İşim var

İlayda

Aslında önemli değil

Daha sonra sen müsait olunca sorarım

Anonim

Hım tamam.

İlayda

Seni bu kadar meşgul biri bilmezdim.

Hayret

Anonim

Meşğul demeyelim
Biriyle buluşmadayım şu an ondan müsait değilim.

İlayda

Hımm

Kim ?

Anonim

Tanıyacakmışsın gibi de soruyorsun ya hayret ediyorum.

Neyse konuşuruz sonra

Anonim çevrimdışı

Neydi şimdi bu? Bu gün sabaha kadar bana olan tükenmez aşkından bahsederken şimdi bana ayıracak vakit bulamıyor muydu? Kiminle buluşuyor acaba? Yani kızmıydı ki acaba? Ayh bana ne değil mi. Yani bana ne kiminle buluşacaksa buluşsun. Hem daha iyi biraz nefes alarım.

Telefonda saate baktım. 23:12  Bu saatte kiminle buluşa bilir ki acaba? Neden bu kadar merak etmiştim ? Ya da neden bu kadar kısa ve soğuk cevaplar vermesine bozulmuştum? Ahh ne de saçma duygular hiss ediyordum. Aslında ben fazla ilgi göremediğim için ilgi bağımlısı biriydim. Biri bana ilgi duyuyorsa mutlu olurdum ve bu ilginin sonsuz olmasını isterdim. Ben karşılık vermesem bile. Ama şimdi ne olmuştu acaba. Benden önemli onun için kim ola bilirdi ki.

Acaba ne yapıyor şu an. Belki de erkek ya şimdi. Bazı ihtiyaçları için birinin yanına gitmiş ola bilirdi. Ama bu düşünce neden kalbimi incitiyor ki? Gide bilir. Sonuçta benim hiçbirşeyim değil. Gitsin belki benden soğur.

Tutsak Aşk (ANONİM 18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin