5💫

39 4 0
                                    

Anonim
Yücel haklı sevdiğim. Bu sefer fazla ileri gittin.

Senin gibi kötü kalpli birini kalbime nasıl yakıştırdım hiç ben de bilmiyorum. Ama eminim.. Benim aşk dolu kalbim senin buz gibi kalbini ısıtacak. Kötülüklerden arındıracak.

İlayda
Hayatımda bir sen eksiktin zaten.

(İlayda çevrimdışı)

Anonim
Hayatındakı tüm eksiklikleri kapatmaya geldim zaten.

Mesela kalbin eksik. Yerine bir taş taşıyorsun ve o taş artık sana ağırlık vermeye başladı.

Bu yüzden geldim. O taşı oradan alarak yerine gerçek bir kalp koymak için.

İlayda çevrimiçi

İlayda
Benim bir kalbe ihtiyacım yok. Teşekkür ederim.

Anonim
Seni seviyorum
(Görüldü)

Biliyorum, bu kelime sana yabancı. Ama kahretsin ki, hissettiğim bu.
(Görüldü)

Sen dahil Tuçe de beni tanımıyor. Ona yüklenme çünki her şeyden habersiz. Ben Tuçeyi korumak için değil, seni iyileştiemek için geldim. Zira aksi olsaydı bu gün o sınıfta tuçeye parmağını bile dokunamazdın.
(Görüldü)

Gerçekten o kız umurumda mı sanıyorsun ? Sadece seni ne kadar iyi tanıdığımı bil diye verdiğim örnekti o.
Benim umurumda olan tek şey sen ve senin taştan kalbin. Çünki o kalp bir gün benim için atacak.
Ve o güne kadar.. Kalbine iyi bak.

(Anonim çevrimdışı)
( İlayda çevrimdışı)

"Hocam, dışarı çıka bilir miyim?" Bir anda midemde baş kaldıran ağrının ardından midem bulanmaya başlamıştı. Son ili günde yaşadıklarım hiçte slradan değildi ve psikolojime zarar veriyor gibiydi. Yoksa bunun bka açıklaması olamazdı

"Ne oldu kızım rengin bembeyaz" Hoca cümlesini bitirinceye kadar zor dayansamda daha da dayanamadım. Mide bulantımın artık ciddi olduğunu öngörerek sınıftan fırlayarak çıktım. İçimden kimsenin arkamca gelmemesini diledim. Çünki kustuğumda birinin yanımda olmasından hoşlanmazdım. Tuvalet çok uzakta olmadığından vaktinde yetişmiştim. Bu gün hiçbirşey yemediğim için sarı sudan başka birşey dökülmedi boğazımdan ama bu beni daha da iğrendiriyordu. Elimi yüzümü yıkarken telefonum durmadan titriyordu. Yine o olmalıydı. Yine canımı sıkacaktı. Ellerimi kuruladıktan sonra duvara yaslanarak yere oturdum. Mide bulantım daha tam geçmediği için sınıfa dönmek istemedim. Durmayan telefonumu sonunda elime alarak açtığımda hiç şaşırmadım.

Anonim
Noldu?

Niye birden sınıfından öyle koşarak çıktın?

İlayda?!

Baksana telefona

Çıldırtma insanı bak şu lanet şeye!

Miden mi bulandı?

İyi misin ?

Bari iyi olduğunu yaz

Çıldırmak üzereyim neolur.

Yalvarıyorum sana birşeyler söyle.

İyi olduğunu söyle

(Ve.s çokca mesaj)

İlayda
Kimsin bilmiyorum...
(yazıyor)

Anonim
Çok şükür Allahım. İyisin.

Çok korktum.

İyisin ama değil mi?

İlayda
Sana ihtiyacım var.
(görüldü)

Biliyorum. Şu an yazdığım şey sana saçma geliyor.

Ama ilk defa tanımadığım birine ihtiyaç duyuyorum.

İlk defa bendin iyi olup olmadığımı soran birine ihtiyaç duyuyorum.

Anonim
Yapma İlayda. Seni tanımadığımı mı zannediyorsun yani?

Aklı sıra benimle oyun oynuyorsun ha

İlayda
Gerçeği dile getirmük ne zamandan oyun oldu?

Anonim
Senin ne kadar kurnaz biri olduğunu bilmediğimi mi düşünüyorsun?
Aklı sıra zayıf tarafımdan vurup beni sana getirteceksin.
Tamam, bana ihtigacın olduğunu söylediğinde etkilenmedim değil. Tamam kalbim de normalinden fazla çarpmaya başladı. Ama biliyor musun? Ben kalbimi fazla dinlemeyi sevmem. Çünki seven bir kalp hep hata yapar. Ve ben hatalara nefret ederim.

İlayda
Beni tanıdığını sanıyordum.
Ama yanılmışım.
Bilmiyorum neden ama bana nasıl olduğumu sorduğunda garip hissettim.
Beni bu kadar iyi tanıyan biri olarak bu tarz sorulara ne denli yabancı olduğumu biliyorsundur.
Etkilendim. Seni tanımak istedim sadece.
Belki bu iyi bir arkadaşlığın başlangıcı ola bilirdi ama sen bilirsin.

Anonim
İlayda. Ben salak değilim)

İlayda
Ayh tamam be. Be kastın sen de kendini.
Tamam anladık.
Libidosu tavan yaptığı için karşı taraftan olumlu bir şey duyunca koşarak ona giden aptal aşık falan değilmişsin tamam
Ayrıca..!
Sana ihtiyaç falan da duymuyorum.
Hayır yani, bir ihtimal söylediklerimi gerçek falan sanarsın da sanma.
Sana ihtiyaç duymuyorum. Ben kendim kendi başımın çaresine baka bilecek insanım.
Hadi artık defol git hayatımdan.
Zaten hayatımda herşey bok gibi. Sen biraz da sıvama.
Uza!

Anonim
Kalbim kırıldı..(:)

İlayda
(:) Bu ne be Çukur işareti gibi

Anonim
Soldan da sağdan da bakınca gülümseyen emoji. Yani sana her taraftan gülüyorum anlamında..(:)

İlayda
Ayh geri zekalı.

İlayda çevrimdışı
Anonim çevrimdışı.

Tutsak Aşk (ANONİM 18+)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin