Bizim Kaderimiz:Şok Etkisi ve Hayal Kırıklığı

485 8 0
                                    

Yeni okul dönemi bütün çiftler gibi Süsen ve Ömer çifti içinde başlamıştı.Bu yıl 12.sınıfa başlayacak olan Süsen ve Ömer ne türlü şoklar atlatacaklarını bilmiyorlardı.Süsen kapıda Ömer'i beklerken kardeşi gibi gördüğü ve doğduğundan beri belki de ailesinden daha çok gördüğü kardeşiydi.

Berk:Günaydın Süsim,canım kardeşim.
Süsen:Günaydın Berkom,bir tanecik kardeşim.Nabersin?
Berk:İyi kardeşim,senden naber gerçi sen burada böyle beklediğine göre demek ki "Eren Familyası" daha gelmemiş.
Süsen:Aynen daha gelmediler,bu arada bende iyiyim.

Onlar sohbete dalmışlarken "Eren Familyası" okula giriş yaptılar.

Süsen:Benim hayatımın anlamı şuan giriş yaptı.Hoşgeldin sevgilim ve sen sormadan söyleyeyim seni çok özledim.
Ömer:Bende esmer şekerimi gördüğüme göre günüm güzel geçecek muhtemelen.

Oğulcan bunları zorla susturup o meşhur konuşmasını yaptıktan sonra herkes dağıldı.Kapının önünde sadece Süsen ve Ömer kalmıştı.Onlarda kantine okul yılının ilk kahvesini içmeye gitmişlerdi.Ve yaklaşık yarım saat sonra zil çaldı ama ikisi de gitmek istemiyor,burada kalıp bütün yazı nasıl geçirdiklerini anlatmak istiyorlardı.Ama Ömer ısrarlarıyla Süsen'i zorla sınıfa getirmeyi başarmıştı.Geçen seneyi bitirdikleri sınıf tam kadro gelmişti ama bir sıkıntı vardı derse Filiz Hoca yerine Burak Hoca gelmişti.

Berk:Tamam,Burak Hoca geldiğine göre tek gelmemiştir.Hocam yeni okul yılı hediyemiz kaç kişilik?
Burak Hoca:3 kişilik Berkcim.
Harika:Hocam çokmuş ama ya.Biz ne güzel kardeş,akraba hepimiz buradayız işte.
Doruk:Hocam aynen ya.Harika ilk kez doğru konuştu.
Burak Hoca: Çocuklar farkındaysanız fikrinizi sormadım.
Burak Hoca:Kızlar siz üçünüzün yeni sınıfı burası.İyi dersler Filiz Hocam.
Filiz Hoca:Teşekkürler hocam.

Ve üç kız sınıftan içeri giriş yapmışlardı yalnız birisi sınıfta herkeste şok etkisi yarattı.

Herkes Gibi GitmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin