~Pazar Sabahı Yılmaz Malikanesi~
Ahmet Bey:Günaydın Suzicim,canım karım.
Suzan Hanım:Günaydın Ahmetcim,canım kocam.Kahvaltı hazırmış gidelim de milleti uyandıralım.Gel Sarp'tan başlayalım.
Ahmet Bey:Oğlum,uyandın mı?
Sarp:Girebilirsiniz.
Suzan Hanım:Evin küçük oğlu uyanmış.Hadi gel oğlum kahvaltıya.
Sarp:Tamam Suzicim şimdi geliyorum.Sağ baştan devam edebilirsiniz.
Ahmet Bey:Kızım Yasmin uyandın mı?
Yasmin:Buyurunuz.
Suzan Hanım:Kahvaltı hazır Yasmincim.Evimizin küçük kızı.
Yasmin:Çok tatlısın sabah şekerim,Suzim benim.Geliyorum,öptüm.Sıradan devam edin siz.
Suzan Hanım:Asiye,Emel uyandınız mı?
Asiye:Gelebilirsiniz.
Ahmet Bey:Helal valla bugünleri de mi görecektik.Herkes uyanmış.Hadi gelin bakalım evimizin prensesleri.
Emel:Şimdi geliyoruz.Sarp abi şöyle diyordu sanırım "Sıradan devam edebilirsiniz."
Ahmet Bey:Doğru aynısını taklit ettin gerçekten.
Sarp:Emel bile istese bir Sarp olamaz.
Suzan Hanım:Uyandın mı Harika?
Harika:Gelin.
Ahmet Bey:Hadi kahvaltıya gel bakalım evin wonderfulu.
Harika:Sen dersin de gelmez miyim Ahmet Amca?Sıradan devamke.
Suzan Hanım:Ömer,Süsen uyandınız mı?
Süsen:Ömer uyan ya.Uyandık Suzan anne.Kapıyı açtı Süsen ama Ömer halen uyuyordu.
Süsen:Ben bunu uyandıramıyorum.Ne yapacağım?
Suzan Hanım:Su dök Ömer tak diye uyanır mesele Harika üzerinden yorganını alırsan uyanıyor.
Süsen:Ben Ömer'i uyandırıp kahvaltıya indiriyorum.Sıradan devam edebilirsiniz.
Ahmet Bey:Sıra bitti ama neyse.Hadi çabuk tut elini kızım bu çocuk uyanacak gibi durmuyor.
Süsen:Uyansana Ömer,suyu döktüm bak hadi uyan.
Ömer:Anne yeter şu suyu döküp durma ya.Ay Süsen sen misin ya ayrıca su ne alaka annem söyledi değil mi?
Süsen:Evet,hadi kalk.Bugün bebeğin sesini duymaya gideceğiz ya unuttum mu?
Ömer:Anlamadım.
Süsen:Aşkım bugün doktor kontrolü vardı.
Ömer:Ok.Hatırladım.Hadi ben hazırım.Kahvaltı time.Kahvaltıya onlar inerlerken arkadan da Yasmin geliyordu.Masaya oturdular.
Yasmin:Günaydın abim,canım yengem ve biricik yeğenim.
Süsen:Günaydın.
Ömer:Günaydın.
Ahmet Bey:Bugün yine combo yapamadık neden diye sorarsanız...
Sarp:Hangi ileri zekalı aile ferdimiz uyanmadı?
Suzan Hanım:Bir tek Ömer sadece Ömer uyanmadı.
Yasmin:İçimizdeki Şeytan.
Asiye:Ömer ya şimdi Saro'nun hevesi kursağında kaldı garibim.
Ömer:Bir kerelik hata hakkım var sanıyordum.
Sarp:O gün bugün müydü?Hepimiz uyanmışız tak diye abilerin abisi uyuyor.
Ahmet Bey:Neyse artık,sizin combo yarına kaldı.Bugünün programı nedir?
Süsen:Biz bugün doktor kontrolüne gideceğiz.
Suzan Hanım:Oyyy.Dikkat edin tamam mı?
Ömer:Tamam anne.
Sarp:Bende bugün Cansu ile buluşacağım.
Yasmin:Babacığım eğer izniniz olursa bende Tolga'ya ders çalışmaya gideceğim.
Ahmet Bey:Boşuna yalan söyleme Yasmin.O çocuğun sevgilin olduğunu biliyorum.Gidebilirsin.
Harika:Bende Oğulcan ile buluşacağım.
Ahmet Bey:Aynı uyarılar sana da geçerli.
Harika:Tamam Ahmet Amca.
Asiye:Ben bugün Doruk ile ders çalışacağım Ahmet Bey.
Ahmet Bey: Ahmet Bey değil Ahmet Amca tamam mı?Doruk senin,Oğulcan da senin sevgilin bunu biliyoruz.Yasmin,Harika ve Asiye aynı kefedesiniz.O yüzden bütün uyarılar aynı.
Emel:Ben bugün Suziciğimle evcilik oynayacağım.
Suzan Hanım:Boşver bunlar gezsin.Benim bütün programım bugün seninle.
Emel:Yaşasın!
Süsen:Biz müsaade isteyebilir miyiz?Randevuya geç kalacağız.Müsaadenizle.
Ahmet Bey:Müsaade sizin kızım bize de haber verin.
Ömer:Tamam baba.~ Bir Saat Sonra Ultrason Odası~
Doktor:Bebeğinizi görmeye ve bugün ilk kez sesini duymaya hazır mısınız?
Ömer:Hazırız.
Süsen:Hazırız.
Doktor:Peki,bakın.Gördünüz.Şimdi de sıra sesinde.Kalp atışlarını duydular.
Ömer:Süsen bu ömrüm boyunca duyduğum en iyi ses.
Süsen:Ömer,kalbi atıyor ama çok küçük bu.Duygulandım.
Doktor:Dışarıdan haber geldi,randevumuz bitti.Kapıdan bir sonraki randevuyu alabilirsiniz.
Ömer:Gel sevgilim gel.
Süsen:Ben hazırım hadi gidelim.Klinikten çıktılar.
Ömer:Bu fotoğraftaki bebek bizim çocuğumuz Süsen.Bu arada kalp atışı çok tatlıydı.
Süsen:Çok küçüktü,minicikti ama çok tatlıydı.
Ömer:Seni seviyorum.İyiki varsın.İyiki seninle evlendim.İyiki seni tanıdım.İyiki seninle karşılaştım.Her şey için iyiki.
Süsen:Bende seni çok seviyorum.İyiki sende varsın.Bende iyiki seninle evlendim.İyiki seni tanıdım.İyiki seninle karşılaştım.Bütün iyikilerin için teşekkür ederim.