Süsen ve Ömer birbirlerine baktılar.Bütün sınıf ağızları açık bu üç kıza bakıyorlardı.En sonunda tepki vermeyi başardılar.
Tolga:Leyla,ne zaman geldin canım kardeşim.
Harika:Yuh artık.
Talya:Oha yani.
Doruk:Bu gerçek olamaz.
Aybike:Ay ben şok.
Asiye:Ayşe,sen Bursa'da değil miydin?Bütün sınıftaki gözler Ömer ve Süsen'e döndü.
Ayşe:Aynen Asiye Bursa'daydım ama artık annem iyileşti.
Burak Hoca:Hadi tanışan boş yerlerden birine otursun.
Ayşe:Ömer sevgilim bir şey demeyecek misin?
Harika:Ayşe şöyle bir sıkıntı var ama senin haberin yok.Ay ben söyleyemeyeceğim.Berk söylesin.
Berk:Bende pası Atakul'a atıyorum.
Doruk:Tamam be.İş başa düştü.
Ayşe:Siz ne söyleyeceksiniz?
Doruk:Siz Ömer'le sevgili değilsiniz çünkü Ömer'in bir sevgilisi var zaten.
Ayşe:Nasıl yani Ömer doğru mu bu?Ömer sonunda konuştu.
Ömer:Evet Ayşe,benim bir sevgilim var hatta sevgilim değil nişanlım üç hafta sonra evleneceğiz.
Sarp:Ay,bomba gibi bomba.
Yasmin:Yaa karışmayın abime.
Ayşe:Susun bir.Peki Ömer nişanlın kim?
Melisa:Aynen,bir susun da konuşsunlar.
Oğulcan:Ay bu soru mu tabii ki de Süsi.
Ayşe:Ne?Sen gerçekten bunu yaptın mı?Ya sen benim arkadaşımdın.Demek ben gidince en iyisi ben kankamın sevgilisini tavlayayım mı dedin?
Ömer:Ayşe,lütfen Süsen ile doğru konuş.
Ayşe:Sen karışma.
Harika:Ay ne karışma.Pardon da sen bırakıp gittin bu çocuğu o yüzden hiç laf etme çünkü ona bir mesajı bile çok gördün.
Sarp:Aynen,benim abime haksızlık yapılıyor.
Ayşe:Ben Süsen'e sordum.Süsen ağlamaya başlamıştı ama konuşmaya başladı.
Süsen:Ayşe düşündüğün gibi bir şey değil.
Ömer:Süsen açıklama yapmana gerek yok.
Lidya:Arkadaşlar,sizin kavga büyükmüş.Ben Lidya Soydan.Tolga'nın da kuzeni yani bu durumda Leyla'nın da.
Leyla:Evet arkadaşlar.Bende Leyla Barçın,Tolga'nın kız kardeşi.
Oğulcan:Sanki bir tanesi yetmiyormuş gibi yedi sülalesini getirmiş.
Mahir:Ayıp Ogi.
Ayşe:Sana aşık olduğum,seninle de arkadaş olduğum güne yazıklar olsun.Süsen dayanamamıştı.Koşarak ve aynı zamanda ağlayarak sınıftan çıktı.Tabii ondan sonra koşarak Süsen'i takip eden Ömer'de.