~Pazartesi Sabahı Yılmaz Malikanesi~
Suzan Hanım:Kahvaltı hazır neredesiniz?Okula geç kaldınız.
Ahmet Bey:Gelecek misiniz artık öğrenci milleti?Önce Ömer ile Sarp aşağıya indi.O hafta Asiye ve Emel'de temelli olarak Yılmazlara taşındılar.Daha sonra Emel ve Asiye'de aşağı indi
Ömer&Sarp:Günaydın,naberiz?
Suzan Hanım:Emel gel canım sen bu abingile bakma.Onlar okula geç kalmaya çalışıyorlar.
Ahmet Bey:Kızlar nerede?
Ömer:Benim karım en son ayna karşısında kendini izliyordu.
Sarp:Yasmin de aynı pozisyondaydı.Ne anlarsınız okula giderken makyaj yapmaktan.
Ömer:Hadi Süsen bana güzel gözükecek.Ya diğerleri?
Sarp:Hadi Yasmin de Tolga'ya desek...
Ömer:Öhömmm...
Ahmet Bey:Tolga da Yasmin'in ki bunu anladık salak değiliz.
Harika:Geldim gençlik.
Emel:Ben çıkıyorum.
Ömer:Öptüm fıstık.
Yasmin:Bende giriş yaptım.
Ömer:Yasmin sana zahmet karımı da getirsen.
Süsen:Sen sakın gelme bana Yasmin'i yolla.Yazıklar olsun.Geldim merak etme.Yasmin ben sanırım kilo aldım.Forma bile bir farklı duruyor üstümde baksana.
Harika:Bence iyi olmuş.Ödem biraz kendine getirmiş seni.
Suzan Hanım:Saçmalama Süsen gel hadi.
Ömer:Sen her halinle güzelsin karıcığım.
Sarp:Ben böyle bir yalakalık görmedim.Bu arada akşam Cansu gelecek.Ayağınızı denk alın diyecektim.
Asiye:Oğlum anlamını bilmeden atasözü kullanma sen.
Yasmin:Edebiyattan 30 almıştı vatandaş.
Süsen:Suzan Hanım bu PlayStation'a müdahale etme hakkımız yok mu?
Suzan Hanım:Sence olsa ben etmez miyim canım gelinim?
Süsen:Sarp bir daha oyun oynayacaksınız kocamı az tut.Bütün gece yanındaydı.
Suzan Hanım:Ben önce kendi kocamı bir kurtarayım da Süsen.
Sarp:Sizin hanımlarınız sonra bana patlıyor.Siz gelmeyin.O sırada Süsen ve Ömer'in telefonuna aynı anda bildirim geldi.Mesajları açtıklarında göz göze geldiler.Süsen masadan kalktı.Sarp'ta kendi telefonunu açtı.
Süsen:Ömer!
Ömer:Lan kim bu!
Süsen:Sana ne oluyor?
Ömer:Bana da atmışlar.
Sarp:Bir televizyonu açar mısın abi?ÜNLÜ İŞ ADAMI YAMAN SOYDAN,MEHMET KAYA VE TARHAN BARÇIN CEMİYET KIZLARI LİDYA SOYDAN,AYŞE KAYA VE LEYLA BARÇIN'I HAPİSTEN ÇIKARIRKEN GÖRÜNTÜLENDİ.
PARAYI BASTIRAN BABALAR CEMİYET KIZLARINI HAPİSTEN ÇIKARDI.
BERMUDA ŞEYTAN ÜÇGENİ AKLANDI.
Süsen:Ömer ne yapacağız?Bunlar bizim yakamızdan düşmez.Bak bir şey yap.Korkuyorum ben.
Ömer:Şşşttt.Ağlama tamam sakin ol.Hiçbir şey olmayacak.Bem ikinizi de koruyacağım.Baba hani çıkmazlardı.
Ahmet Bey:Hakimi satın almışlar muhtemelen.
Suzan Hanım:Nasıl ya?
Harika:Şimdi ne olacak çünkü bizim can güvenliğimiz tehlikede.
Ömer:Öncelikle o gün hastanede olanlara da söyleyin.Süsen'in hamile olduğunu kimse bilmeyecek.Duydunuz mu?Sakın ağzınızdan falan kaçırmayın.
Ahmet Bey:Bende arkanızdan gizli koruma göndereceğim.Halledeceğiz korkmayın.Hadi gidin.
Suzan Hanım:Görüşürüz sakin olun tamam mı?