Ömer:Evet karar verdik anne.İkimiz de birbirimize bıraktık olayı ama benim aklıma kendim geldim.Sen beni her şeye rağmen doğurdun.Bizde Süsen ile bebeğin doğmasına karar verdik.Kalbi falan varmış.Kıyamadım anne zaten mercimek kadar bir şey.
Suzan Hanım ile Ömer sarıldı,ağlamaya başladılar.
Ahmet Bey:Kıyamazsın tabi oğlum.Evlat sonuçta.Ben bile Sarp'ın her türlü yaramazlıklarına rağmen katlanıyorsam o günahsız kalbin ne suçu var?
Sarp:Ben yokmuşum gibi davranın.
Ömer:Kardeşime laf yok.Ben onsuz kavga bile edemem.Değil mi amcası?
Sarp:Yeğenim bir doğsun ben ona nasıl yumruk atılır onu göstereceğim.Amcasıyım sonuçta.
Ahmet Bey:Sakın ben bir Sarp vakası daha kaldıramam.Saçlarımı döktünüz.Sakallarımı bırakın bari.
Hemşire:Süsen Kılıç Yılmaz'ın çıkış işlemlerini yapabilirsiniz.
Ömer:Ben bakayım.
Ahmet Bey:Sen karına bak.Ben hallederim.
Ömer:Baba.
Ahmet Bey:Hadi oğlum.Laf dinle biraz.~ Bir Saat Sonra Yılmaz Malikanesi~
Ömer:Gel biz odaya çıkalım Süsen.
Süsen:Bana yatalak kalp hastası muamelesi yapma Ömer.
Suzan Hanım:Oğlum kız hamile cidden.Yatalak hasta muamelesi yapma.Gel otursun.İki laf edelim.Kritik yapalım gelinimle.
Ahmet Bey:Derdin belli oldu.
Berk:Bir salın benim kardeşimi.Gel abisinin gülü.Biz oturalım.Vay arkadaş şu yaşımda dayı oldum.
Ömer:Ben bu yaşımda baba oldum seninki bir şey mi?Gerçi halimden acayip memnunum o ayrı ama.Asıl Ahmet Yılmaz Bey şu yaşta dede oldu garibim.
Ahmet Bey:Ben daha gençtim valla ya.
Süsen:Keşke annemde burada olsaydı.Gülmezdi,kahkaha atmazdı ama içten içe sevinirdi bence.Gerçi en son ben evlatlıktan reddedildiğimi unuttum.
Ömer:İllaki görüp duyup gelecek.Boşver.Sen rahat mısın?
Ahmet Bey:Sakin sakin şampiyon baba seni.Asıl duyurumuz şu.Ben Ömer'in yatağını siz yokken değiştirdim.
Ömer:Nasıl yani?Benim o muhteşem yatağım gitti mi?Baba niye yaptın böyle bir şey?O yatak hayatımda görüp görebileceğim en iyi yataktı.Her şeyi değişirdim yatağımı değişmezdim.Süsen Ömer'in yanında oturduğu için kafasını çevirdi,gözlerini büyüttü ve öyle bir bakış attı ki.
Ömer:Karımla,çocuğumu tabii ki hiçbir şeye değişmem.
Süsen:Allah razı olsun.Zahmet oldu kusura bakmayın.Neyse babacım siz devam edin.Lafın arasına girdik kusura bakmayın.
Ömer:Aynen baba devam et lütfen.
Ahmet Bey:Evli bir erkek karısının yanında konuşurken ağzından çıkan her harfe dikkat etmeli oğlum.
Ömer:Mesaj alındı.
Ahmet Bey:Velhasıl kelam Ömer'in yatağını iki kişilik olanıyla değiştirdim ve odanızı hazırlattım.Asiye de bana yardımcı oldu bavullarınız da geldi.Kocaman bir aile olduk.
Ömer:Baba ne gerek vardı.Ben zaten kulüpte çalışıyorum.Kendinize sorumluluk yüklemeyin.
Ahmet Bey:O bebek koskoca Sevgi Yılmaz'ın oğlu Ahmet Yılmaz'ın torunu.Tabii ki ben olması gerekeni yaptım.İç güveysi alıyorum şuandan itibaren sizi.Hayırlı uğurlu olsun
Sarp:Boşver,boşver iyi oldu böylece hem Süsen gözümüzün önünde hem sen hem bebek.Madem yeni düzen bu sevgili baylar yukarıda PlayStation daveti veriyorum şuandan itibaren kapımız açık.Gel Ömerim.Hem yeni oyun aldım.
Ömer:Yürü hadi yürü.Hangi oyunu aldın?
Süsen:Ömer ben burada kaldım.Böyle olacağını bilsem evde kalırdım.
Ahmet Bey:Gelinim,karım sevgili bayanlar bende çıkıyorum PlayStation'a.
Suzan Hanım:Sen alış Süsen.Ömer bize kalmaya geliyor bütün akşam bunlar odadan çıkmıyor.Gel biz misafirleri yolcu edelim.
Süsen:Tamam Suzan anne.Harika nerede?
Harika:Dedim ben biraz daha uzak kalırsam kökten evden atılacağım o yüzden bende temelli geldim millet.
Suzan Hanım:Harika oldu harika.Cümbür cemaat bayılırım.