İkisi de yaşıyor.
İkisi de yaşıyor.
İkisi de yaşıyor.Ömer:Gerçekten mi?
Sarp:Şaka oğlum.İyice kafa gitti.Neyse geçmiş olsun cümleten.
Harika:Hadi git de karını gör.
Yasmin:Wonderful haklı git de Süsen'i sakinleştir.
Ömer:Baba,Sarp iki dakika konuşabilir miyiz?
Sarp:Tabi,Ömerim.
Ahmet Bey:Gelin hadi.
Ömer:Baba bence Süsen sanki okula gitmese daha iyi olacak gibi geldi.Sonuçta evde bir sürü kamera falan var bir şey olmaz diye düşündüm.
Sarp:Benim aklıma da yattı bu fikir.Hem Suzan Hanım hep evde birlikte takılırlar.
Ahmet Bey:Basına duyurmadan yalan bir başka raporla değiştirebilirsek hamile olduğu da ortaya çıkmaz.
Ömer:Aynen,bende sana bunu diyecektim.Ben okulla ilgilenirken sende basınla ilgilensen olur mu?
Ahmet Bey:Oğlum,sorman hata.Sarp sende kantine gidiyormuş gibi yap.Basına konuş işte hamileliği yalanla.Ne bileyim.Demir depoları boşalmış,kansızlık varmış falan bir şey uydur ne de olsa çok uydurmuşluğun var.
Sarp:Tamam baba.Ben çıkıyorum o zaman görüşürüz.
Ömer:Baba bende Süsen'in yanına gidiyorum.
Yasmin:Baba bir bakar mısın?Eczaneye gidiyorum ilaçları almaya haberiniz olsun.~Süsen'in Odası~
Ömer:Kraliçem bakıyorum iyi alıştın bu odaya.Maşallah.Hiç çıkmıyoruz hastaneden gerçi iyi oluyor benim de aklım kalmıyor.
Süsen:Bebek gitti değil mi?Kaybettim değil mi?
Ömer:Hayır,yerinde duruyor,mercimek hanım.Aaa hanım dedim Allah söyletti.
Süsen:İnanmıyorum ben sana evladımı görmek istiyorum.
Ömer:Süsen saçmalama.
Süsen:Ben evladımı görmek istiyorum.
Ömer:İyice delirdin neyse gel hadi gidelim.~Ultrason~
Ömer:Bak orada kalbi falan da atıyor gayet iyi değil mi doktor hanım?
Doktor:İkiniz de maşallah pek dirençli çıktınız.
Süsen:Oh çok şükür.
Ömer:İçin rahatladı mı?Neyse boşver.Hadi gidelim buradan.Bu arada biz sana okuldan izin almayı düşünüyoruz senin için de bebek için de hiç sağlıklı bir durumda değil şuan okul.
Süsen:Bende bunu düşünmüştüm ve sana söylemeyi düşünüyordum.
Ömer bunun üzerine önce bebeği sonra da Süsen'i öptü ve elini uzattı.Ömer:Hadi çıkalım buradan ya.
Süsen:Hadi.~Yarım Saat Sonra Yılmaz Malikanesi~
Ahmet Bey:Üzerimizi değiştirelim,bir duş alalım sonra da yemek yiyelim.
Suzan Hanım:E hadi o zaman.
Süsen:Gerçekten sizi çok yorduk böyle.Hastaneden çıkmıyoruz zaten.Özür dileriz gerçekten.
Ahmet Bey:O ne demek.Sen bizim gelinimiz değil artık kızımızsın sende oğlumuzsun.Bizde torunumuz için hastaneye gidip gelmişiz çok mu?
Ömer:Thank you.Hadi acıktım valla hadi Süsen.
Süsen:Hadi.~Oda~
Süsen:Hadi sen gir önce duşa sonra da ben gireyim.
Ömer:Hayır.Öyle bir şey olmayacak çünkü biz üçümüz birlikte gireceğiz.İtiraz yok
Süsen:Ömer.
Ömer:İtiraz yok dedim bunu dedim.
Süsen:Tamam hadi.O sırada Ömer,Süsen'i duvara yasladı ve aradaki mesafeyi sıfırladı,belini öyle bir sarmıştı ki Süsen istese de kurtulamazdı şuan.Ömer sonra uzun uzun öptü.Süsen de anlayınca karşılık verdi sonra Ömer Süsen'i kucağına alıp banyoya götürdü.