Başımıza İyi Bir Şey Gelince Neden Şaşırıyoruz?

83 6 4
                                    

SÜRPRİZ!
SÜRPRİZ!
SÜRPRİZ!

Ahmet Bey:Torunumun gelişini kutlamadık artık başımızda hiçbir bela kalmadığına göre yedi düvele duyurabiliriz diye düşündük.
Suzan Hanım:Sürpriz olsun diye soramadık ama siz başka bir şey düşündünüz mü?
Süsen:Yok,her şey çok güzel olmuş.Çok teşekkür ederiz.
Ömer:Bayağı iyi olmuş bu arada.O kadar olaydan sonra özellikle çok çok iyi oldu bu.Çok teşekkür ederiz.
Ahmet Bey:O zaman sırada basın açıklaması var.Sarp basını alalım mı?
Sarp:Hemen dedesi.Basını içeri alalım arkadaşlar
Gazeteci:Ahmet Bey,bugün toplanmanızın amacı nedir?
Ahmet Bey:Bugün bizim için çok özel bir gün çünkü ilk torunumuzun haberini aldık ve bunu kutlamak istedik.
Gazeteci:Suzan Hanım,Cansu Hanım mı yoksa Süsen Hanım mı hamile?
Suzan Hanım:Bize bu mutlu haberi büyük oğlum Ömer ve kızım Süsen verdi,darısı inşallah oğlum Sarp ve Cansu'nun başına.
Gazeteci:Ömer Bey,Ahmet Yılmaz'ın ilk torununu vereceksiniz bu konu hakkında yorumunuz nedir?
Ömer:Tabii ki bu büyük aileye bir torun vermek çok özel bir şey ama bunun bir ilk olması daha özel benim de ilk çocuğum olacak.İnşallah ailemizi daha nice mutlu günler bekliyor.
Gazeteci:Süsen Hanım,bu hamilelik ani mi oldu yoksa siz bebeği bekliyor muydunuz?
Süsen:Bekliyorduk.Bizim için çok özel oldu özellikle ailecek bu kadar büyük badireler atlattıktan sonra ailemizin yüzünü bir nebze güldürebildiysem,güldürebildiysek ne mutlu bana ne mutlu bize.
Gazeteci:Son olarak Süsen Hanım'ın ailesi gelmedi bu konu hakkında bir bilgi verecek misiniz?
Ahmet Bey:Sevgili dünürlerim bugün bazı aksiliklerden ötürü gelemediler ama merak etmeyin her şey yolunda onlarla da sık sık görüşüyoruz.Arkadaşlar çok teşekkür ederiz bu mutlu günümüze eşlik ettiğiniz için çalışanlarımız sizi uğurlasınlar.

Basını uğurladılar.

Yasmin:Hadi pastayı keselim.
Süsen:Basın bile fark etti onca lafın içinde ailemin olmadığını.
Asiye:Ailen burada kim eksik ki biz fark etmedik.
Ömer:Asiyem,doğru söylüyor.
Süsen:Hadi annemden geçtim ama babam en son beni dört ay önce aradı.Bende bundan sonra ailemden geçtim,vazgeçtim.Siz bana onların bana 19 yıldır göstermediği ilgiyi bir ayda gösterdiniz.Size bu yüzden ayrıca çok teşekkür ederim.
Suzan Hanım:Biz de seni gelinimiz değil kızımız yerine koyduk.
Ahmet Bey:Ailemize yeniden hoşgeldiniz.İkiniz de pardon üçünüz de.
Sarp:Yeter bu kadar dram hadi pastayı kesin.

~Parti Bittikten Sonra Süsen ve Ömer'in Odası~

Süsen:Bu arada ben merdivenleri nasıl indiğimi hatırlamıyorum korkudan.
Ömer:Ben sana bir şey olacak diye korktum o kadar kötüydün ki.
Süsen:Her şeye rağmen mutluyuz ama değil mi sevgilim?
Ömer:Her şeye rağmen mutluyuz sevgilim.Seni çok seviyorum.
Süsen:Bende seni her şeyden çok seviyorum.
Ömer:Hadi gel üzerimizi değiştirelim.
Süsen:Banyo var Ömer orada değiştirsen ölürsün değil mi?
Ömer:Korktun mu?
Süsen:Hayır sen benden kork.
Ömer:Bekle senin üstünü ben değiştireceğim.
Süsen:Bak ben şımarırım bak daha sekiz ay var.
Ömer:Şımar.Ben değil sekiz ay sekiz yıl da yaparım benim için bir problem yok.

Ömer bir yandan da Süsen'in ayakkabılarını çıkarıyordu çünkü karısının eğilmesine kıyamıyordu.Sonra özenle elbisesini çıkardı,saç tokalarını çıkardı ve tekrar saçını topladı en son pijamalarını birlikte giydiler ve yine beraber dişlerini fırçaladılar.Ömer bir anda Süsen'i kucakladı ve yatağa bıraktı kendisi de yanına yattı.Süsen Ömer'e sarıldı ve bir süre sonra ikisi de uyuyakaldılar.

Herkes Gibi GitmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin