-2 Gün Sonra Okuldan-
Harika:Süsi,Berko başınız sağolsun.
Doruk:Aynen kanka duyduk çok üzüldük.
Asiye:Hatta biz şöyle bütün sınıf adına söyleyelim başınız sağolsun.
Ayşe:Bütün sınıf deme bence Allah bu salak kızın yediği haltları o zavallı kadına yaşatmış olabilir.
Leyla:Değil mi Süsi?Kadıncağız duyunca kalpten gitti tabi zor çok zor.
Lidya:Tabi Ömer gibi yakışıklı bir çocuğu senin gibi biriyle görünce şaşırmıştır biraz da.
Harika:Siz kesin be.
Ayşe:Ay sana mı soracağım Wonderful?
Talya:Tabi bize soracaksın unuttun mu?
Aybike: Unuttuysan hatırlatırız.
Harika:Hem de seve seve.
Lidya:Sizin de gerçekler yüzünüze bir türlü söylenmiyor.Beklenmedik bir şey oldu.Süsen tekerlekli sandalyedeki haliye sınıfın ortasından sandalyesiyle üçünün saçına birden yapıştı.
Harika:Üç tane zor hayatım sana dur yardım edeyim.
Süsen:Bir daha babaannem hakkında doğru konuşacaksınız.Bana kötü diyene bak.Dayak yiyorsunuz biri bile bizi ayırmıyor.Neden?Çünkü haketmiştiniz.Az bile bu size.Ömer'den de benden de uzak duracaksınız.Duydunuz mu beni?
Yasmin:Aman bana gerek kalmamış.Kara kuşaktım oysaki.
Talya:Neyse bir sonrakine inşallah Yasmincim.Ömer o sırada Süsen'i sakinleştirmeye çalışıyordu.
Ömer:Süsen lütfen dur yalvarırım dur.Benim için dur.Sarp bir şey yap.
Sarp: Sakinleştirici getireyim dur.
Ömer:Hadi nolur sevgilim dur bak seni gaza getiriyorlar.
Lidya:Kocan haklı seni gaza getiriyoruz.O yüzden saçımızı bırak.
Ömer:Ya sus Lidya.Kes sesini.Lütfen Süsen dur.Süsen dur.Yeter nolur yeter.Benim için abin için kocan için dur.Lütfen yalvarırım.
Süsen:Ömer gitti.Babaannem gitti.Beni yalnız bıraktı.
Ömer:Sevgilim sen yalnız değilsin ki.Ben varım.Kocan senin her zaman yanında olacak.Hem ileride çocuklarımız olacak.Masal ve Berkay.Lütfen dur.Sen böyle yaparsan babaannende çok üzülür.
Süsen:Berk ile beni izliyor mudur sence?
Ömer:Tabii ki izliyordur.
Süsen:Sen beni bütün olanlara rağmen seviyor musun?
Ömer:Tabii.Ben seni her şeye,herkese rağmen seveceğim.Ölene dek.
Süsen:Bende seni çok seviyorum.