Müzik Önerisi:O Yar Gelir (Aytekin Ataş)~Yılmaz Ailesi Sabah Kahvaltısı~
Ahmet Bey:Buyrun başlayın.
Suzan Hanım:Böreği soğutmayın.
Ahmet Bey:Bugünün programı nedir?
Suzan Hanım:Ben bugün Emel ile alışverişe çıkacağım.
Sarp:Biz de abimle takılırız.
Ömer:Olur valla.
Süsen:Bende evde kalacağım valla çok yoruluyorum dışarı da gezince.
Yasmin:Bizde bugün Aybike,Wonderful ve Asiye ile gezeceğiz.
Ahmet Bey:Bende bugün kulübe gideceğim.
Suzan Hanım:Süsen sen evde tek kalmak istediğine emin misin?Bizim işimiz çok sürmez ama yinede araban kapıda.
Süsen:Bana bir şey olmaz da "araban"derken.
Ahmet Bey:Gel bakalım gelin hanım.Bahçeye çıktılar.Bahçede onları Süsen'in eski arabası bekliyordu.
Süsen:Nasıl ya?Ben hiçbir şey anlamadım.
Ömer:Çok anlamayacak bir şey yok gibi sevgilim.
Süsen:Bir saniye bir saniye bu benim eski plakam,araba da aynı.Bu araba annemdeydi.Bunun ne işi var burada.
Ahmet Bey:Evin erkekleri başardı onu çok sorgulamayın.
Suzan Hanım:Bizi gezdirirsin artık.
Ömer:Önce kocası değil mi karıcığım?
Süsen:Çocuk gibisin valla.İlk gezecek kişi minik Yılmaz olacak galiba.
Ömer:Bak işte doğmadan ikinci sıraya atıldım.
Ahmet Bey:Kendi oğlunu mu kıskandın sen?
Suzan Hanım:Her şeyi gördüm bugüne kadar ama bu kadarı da pes artık.
Asiye:Biz hazırız hadi çıkalım.
Ahmet Bey:Dışarıda dikkat edin.Bu arada Emel kadar olmasa da çok güzel olmuşsunuz.
Wonderful:Thank you.
Yasmin:Tabi bir Miss Turkey güzeli bile bir Emel olamaz.
Süsen:Doğru tabi.O zaman hepiniz hazırsanız ben sizi uğurlayayım.
Ömer:Canım karımı da burada bir başına bırakmak hiç istemiyorum ama artık yapacak bir şey yok değil mi sevgilim?
Süsen:Yok sen git erkekler günü yap ben seni burada minik Yılmaz ile beklerim böyle yolu izlerim.
Ömer:Canım karım hep beni düşünür.Bana çok düşkündür.
Suzan Hanım:Sana laf sokmuştu ama neyse.
Süsen:Kusura bakmayın ama oğlunuz biraz öküz.Anlamıyor zorluyorum ama yok yani ne yapayım?
Ahmet Bey:Sohbetimizi bölmek istemem lakin hadi gençler geç kalıyoruz.Çıkalım.Kızlar sizin şoför de orada sizi bekliyor.
Harika:Gerek yoktu ama neyse hadi kızlar.
Asiye:Teşekkürler Ahmet Amca.
Süsen:Görüşürüz o zaman ben geçiyorum.~Yaklaşık Üç Saat Sonra Ahmet Yılmaz'ın Telefonu~
Ahmet Bey:Alo?
Bilinmeyen Numara:İyi günler biz Beyoğlu Hastanesi'nden arıyoruz.Harika Manyaslı,Yasmin Yılmaz,Asiye Eren ve Aybike Eren'in yakınları siz misiniz?
Ahmet Bey:Evet buyrun ne oldu?
Bilinmeyen Numara:Kızlarınız ağır bir trafik kazası geçirdiler size kötü bir haberimiz var.
Ahmet Bey:Ne oldu nolur söyleyin.
Bilinmeyen Numara:Harika Manyaslı ve Asiye Eren'i kaybettik.Yasmin Yılmaz ve Aybike Eren de yoğun bakımda kalıyorlar.
Ahmet Bey:Ben hemen geliyorum.Ahmet Bey kimi arayacağını bilemedi o yüzden önce Süsen'i aradı.
Süsen:Efendim Ahmet Baba?
Ahmet Bey:Süsen kızım kızlar trafik kazası geçirmiş.
Süsen:Ne?Hangi hastane hemen geliyorum.
Ahmet Bey:Beyoğlu Devlet Hastanesi.Kızım sen Ömer'e sakince haber ver.Biliyorsun o kendini tutamaz.
Süsen:Tamam tamam.Sonra Ahmet Bey Suzan Hanım'a haber verdi.Onlar hastaneye gitmişlerdi.Sarp ile Ömer ayrıldıkları için Sarp'ta hastanedeydi.Süsen ise Ömer'i eve çağırdı.
Ömer:Ne oldu?Alelacele çağırdın.
Süsen:Kızlar trafik kazası yapmış yürü hastaneye gidiyoruz.Onlar da hastaneye gittiler.Süsen Ömer'i alt kata indirdi.Tabelada morg yazıyordu.Suzan Hanım,Ahmet Bey,Sarp,Cansu,Emel herkes ağlıyordu.
Ömer:Niye hepiniz ağlıyorsunuz?Niye buradayız?
Emel:Abi ablam ile Harika abla öldü.
Süsen:Ömer sakin ol.
Ömer:Nasıl ya?Şaka mı bu?Şaka mı bu?Yalan desenize Emel yanlış anladı desenize.Susmayın lan konuşun.Sabır testi mi lan bu?
Sarp:Ömer yapma.Bebeğinizi düşünün.Allah korusun bir kayıp daha vermeyelim.Morgdan bir doktor çıktı.
Doktor:Harika Manyaslı ve Asiye Eren'i kim yıkayacak?
Süsen:Ben.
Sarp:Yapma.Sen bir can taşıyorsun.
Süsen:Kes sesini Sarp.
Doktor:İsminiz nedir?
Süsen:Süsen Kılıç Yılmaz.Süsen morgun içine girdi.İkisi de öyle yatıyordu.İki görümcesi de öylece yatıyordu.
Mezarımı
Derin de kazın
Dar olsun yâr yâr
Dar olsun yâr
Dar olsunBen ölürsem
Sevdiceğim
Sağ olsun
Sağ olsun yâr
Sağ olsun