Ulan Bizim De Yüzümüz Gülür müymüş Be?

145 11 5
                                    

Ömer:İnanamıyorum sevgilim.
Süsen:Neye?Söylersen bir de ben inanamayayım.
Ömer:Biri nikahı iptal etmiş.Yerine yarın 16.30'da bizim nikahı kıyacaklarmış.
Süsen:Ciddi misin?
Ömer:Ciddiyim

Ama Süsen'in yüzü düşmüştü bu bin metre öteden bile belli olabilirdi.

Ömer:Sevgilim,senin niye yüzün düştü?
Süsen:Ömer ben tekerlekli sandalyede evleneceğim.Ben nikahımı hiç böyle hayal etmedim ki.

Ve çok şiddetli bir şekilde ağlamaya başladı.

Ömer:Sevgilim ne olacak ki?Önemli olan evlenmemiz değil mi?
Süsen:Öyle tabi ki de.Neyse ya boşver.
Ömer:Evet doldurma kafanı böyle şeylerle.Hem birazdan taburcu olacağız.Seni evine götürelim mi?Eşyalarını alacak mısın?
Süsen:Olur ama bana biraz yardımcı olmanız gerekecek.
Ömer:O topa beni hiç sokma.Görümcelerini ve seni eve götürür orada beklerim ben.
Süsen:Görümcelerim?
Ömer:Sevgilim kaç görümcen var sanki Allah aşkına?Aybike,Emel,Yasmin,Asiye.
Süsen:Tamam tamam.O zaman hastane modu finish.

~1 Gün Sonra~
Nikah Memuru:Siz Turgut kızı Süsen Kılıç.Veli oğlu Ömer Eren'i.Pardon çok pardon.Ahmet oğlu Ömer Yılmaz'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?

Yan taraftan Ahmet Yılmaz Ömer'le bakışıyordu çünkü ona sürpriz olarak nüfusuna almıştı.

Süsen:Evet.

Nikah Memuru:Siz Ahmet oğlu Ömer Yılmaz.Turgut kızı Süsen Kılıç'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?

Ömer:Evet.

Nikah Memuru:Bende Beyoğlu Belediyesi'nin bana verdiği yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum.

|Nikah Bitişi|

Ömer:Baba sürprizin bu muydu?Çok sevindim ve şaşırdım.
Ahmet:Aslında benim aklıma gelmişti ama emin değildim.Asıl Sarp'ın aklına geldi.
Sarp:Kardeşimle buzları eritelim dedim.İyi demiş miyim abi?
Ömer:İyi demişsin abisinin gülü.Bundan sonra seni gözümden bile sakınacağım.Daha doğrusu sizi Yasmin'i unuttum.
Yasmin:Aşk olsun abi ben unutulacak kardeş miyim?
Asiye:Siz çok güzel oldunuz böyle ama.
Sarp:Kıskanmak yok sonuçta bizde sizinle kardeş sayılırız.
Süsen:Ay şimdi Sarp benim kaynım mı oldu ya aman?
Sarp:Oldum valla yenge.
Süsen:Daha yenge deme kendimi yaşlı hissediyorum.
Sarp:Küçülde cebime gir.

O sırada önlerinde liderleri olan bir grup geldi.Ama farklı bir gruptu bunlar.

Herkes Gibi GitmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin