Karar Vermekte Bir Şey Yok Önemli Olan Gerçekleştirmek

272 9 13
                                    

Ömer bu sefer asla vazgeçmemeye yemin etmişti kesinlikle Süsen ile evlenecekti.Süsen bir haftadır hâlâ hastanedeydi.Yarın çıkıyordu.Süsen yatakta Ömer'in ona aldığı yüzüğe bakıyordu.Ömer o sırada odaya girdi.

Ömer:Benim hayatımın anlamı ne yapıyormuş?
Süsen:Merak etme boşu boşuna, biliyorsun artık sadece yatabiliyorum farklı eylemleri istesem de yapamıyorum.
Ömer:Süsen,merak etme tekrardan yürüyeceksin.
Süsen:"Umut,fakirin ekmeğidir."
Ömer:Neyse iyi şeylerden konuşalım.Kankaların seninle konuşmak istiyorlar.Odaya alayım mı?
Süsen:Ömer,alsana milleti kapıda bekletiyorsun.

Ömer kapıyı açtı ve herkesi içeri aldı daha sonra kapıyı kapattı.

Oğulcan:"Ataman Koleji Yılın Kraliçesi Ödülü Sahibi"ne nazar değmiş sanırım.
Harika:Sevgilim haklı hem de ilk defa.Berk yeter artık içim şişti ağlama.
Doruk:Harbi oğlum bir haftadır ağlıyorsun.
Berk:Babaannemize söz vermiştim,ikimize de gözüm gibi bakacağım diye.Özür dilerim kardeşim.Sana gözüm gibi bakamadım, seni Ayşe'den koruyamadım.
Süsen:Berk, lütfen ağlama lütfen.Sen bana yeterince baktın ayrıca kim böyle bir şeyi tahmin edebilirdi ki.
Berk:Öyle değil Süsen,öyle değil işte.Sen ne kadar senin suçun yok desen de ben her zaman kendimi suçlu hissedeceğim.Bu kalbimde "hayatımın en acı vicdan azabı"olarak kalacak.Sen kabul etsen de etmesen de bu böyle.
Melisa:Neyse,daha fazla bunlardan konuşup Süsen'in canını sıkmayalım.
Yasmin:Evet.Bu arada Süsi ne kadar çok sevenin varmış.Neredeyse bütün okul mesaj atmış herkes geçmiş olsun diyor.
Süsen:Sağolsunlar.
Sarp:Doğru,biz böyle şeylere çok alışık değiliz de;hatta hiç alışık değiliz.
Tolga:Bu arada düğün varmış.
Ömer:Aynen,öyle bir şey olacak inşallah.Ben bu sefer acayip hırslıyım.Evleneceğim Süsen ile.

O sırada kapıdan Özge ve Emir girdi.

Özge:Size bir sürprizimiz var.
Emir:Bakın size kimi getirdim.Tahminleri alabilir miyim?

Ve kapıdan o kişi girdi.

Herkes Gibi GitmeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin