Bölüm Şarkısı:
On & On
Cartoon.On & On______________________________________
In me omnis spes est mihi
______________________________________
★Ryuuji Furuya★
Ellerimi saçlarıma geçirerek koltuğa oturdum. Ellerimi sonra yüzümü kapattım.
"Ryuuji." Dedi yalvaran ses tonu ile Ouzou. Ellerimi yüzümden çekip ona baktım. Bana yalvaran gözlerle bakıyordu.
"Kız bağımlı oğlum. Bak kendide itiraf etmiş." Dedi.
"Ben düzeltirim yemin ederim onu." Dedim çaresiz çıkan sesimle.
Düzeltirdim. Yeter ki bana izin versin. Yeminle onu o lanet şeyden kurtarırdım.
"Onu düzelticem diye kendini mahvedeceksin." Dedi.
"Oğlum o bildiğin o bokun bağımlısı lan! Onu isteyerek içiyor ve bağımlı...Başka kız mı kalmadı Ryuuji." Dedi.
"Ya sanada zarar verirse güzel kafayla. O zaman ne yapacaksın." Dedi Beni vazgeçirmek için.
Evet o lanet şeyin bağımlısı ama yemin ederim bana zarar verecek bir insan değil o.
Ouzou dizlerini bükerek önüme çöktü ve gözlerime baktı. "Ryuuji bak başka kimse mi yok lan! Dünyada sadece o bağımlı kaldı da ona aşık oldun." Dedi.
"Onu çok seviyorum." Dedim kısık ve çaresiz sesimle. Aria beni tanımadığım bir insanı içimden çıkarmıştı.
Ouzou şiddetle ayağa kalktı ve sinirle bağırmak başladı. "Ya ne demek seviyorum. Sen bana kafayı mı yedittireceksin Ryuuji. Kız bağımlı, bağımlı." Dedi sinirden delilerek.
Bende ayağa kalktım ve Ouzou'nun karşısına geçtim. Dudaklarımı yaladım ve, "Onu düzelticem." Dedim sadece bu dediğime kendim inanarak.
"Kimi düzeltiyon sen ha! Oğlum kız sana bugün ne söyledi. Ne söyledi! Seni istemiyorum dedi. Kız seni istemiyor ama sen inatla kıza yapıştın. Ryuuji, kız seni sevmiyor" Dedi son cümlesini sakin sesle söyledi.
"Yapma." Dedim canım acıyarak.
Ama o durmadı beni vazgeçirmek için benim canımı yakmaya devam etti.
"Neyi yapmayım. Söyle neyi yapmayayım. Oğlum saçmalıyorsun. O kız bağımlı zaten çürümüş yanında seni de çürüyecek yapma asıl sen yapma." Dedi.
"Hiç mi düşünmüyon kendini. Hiç mi acımıyorsun kendine. Onun için kendi hayatın değer mi?" Dedi.
"Sana söyliyim. Onu hiçbir zaman iyleştiremiyeceksin. Onu iyileştirmek yerine kendini çürüteceksin." Dedi.
"O kız kendi istemediği sürece. Kendi bu boktan kurtulmak istemediği sürece sen onu bundan kurtaramazsın." Dedi sesi her saniye yükselirken.
"Yapma...Kalbim acıyor." Dedim kısık sesimle.
"Acıyacak şimdi bu acı hiçbir şey. Sen eğer hala onu seviyorum demeye devam edersen işte o zaman gerçek kalp acısını göreceksin." Dedi bağırarak.
Ona bir şey demeden bakıyordum. Benim için endişeleniyordu ama gereksizdi. Ben bile kendim için bu kadar endişlenemiyordum.
"Onu tam tanımıyorsun sadece dışardan gördüğün gibi yargılıyorsun. O öyle biri değil. Yemin ederim öyle biri değil. Bak sen onu birde yakından tanı" Dedim gülümseyerek.
"Tanımıyorum, tanımakta istemiyroum. Ryuuji kız zaten kendini belli ediyor nasıl biri olduğunu. " Dedi tekrar bağırmaya başlayarak.
Ouzou dudaklarını birbirine bastırdı ve yanıma geldi. Tam karşımda durdu. Gözlerime baktı. Gözlerinde benim için hüzün vardı.
"Ryuuji bak o kız kendinde değil. Tamam bugün seninle doğru düzgün konuştu diye her zaman öyle olucak değil. Ne yaptı, nasıl yaptı bilmiyorum. Seni kendine nasıl aşık etti." Dedi.
"Ama şunu asla unutma o kız seni sevmiyor ve asla sevmeyecek. Çünkü o seni sevmek yerine başka şeylere zaman ayırıyor. Mesela," Dedi ve devam etti.
"Uyuşturucu ve sigara." Dedi.
Yorulmuştum. Bunları biliyordum ama kendime engel olamıyordum. Kendimden geçmen için onu adı yeterdi.
Onu severek düzelticemtim. Onu eski haline getirecektim ve şuna onu sevmemem için karşımda duranlar şaşıracaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BATAKLIK
Fanfiction🪦 Ben bu bataklığa zaten batmışım. Yanımda birini daha götüremezdim. Özür dilerim sevgilim sana bu kötülüğü yaptığım için özür dilerim.