Bölüm Şarkısı:Star Shopping
Lil Peep
______________________________________
Yıldızları siktir et
Paramparça olan benim
______________________________________★Aria Kan★
Pencereden giren gün ışığı ile gözlerimi açtım.
Geri kapattım ve yüzümü buruşturdum. Ellerimi yüzümü kapatıp ayılmaya çalıştım.
Birden belimden tutulup geri çekilmemle arkaya baktım.
Ryuuji arkamda hala huzurla yatıyordu. Ona gülümsedin ve onu uyandırmamaya dikkat ederek yataktan kalktım.
Saçlarımı bağlayıp odadan sessizce çıktım.
•••
Banyoda işlerimi halledip aynı sessizlikle odaya geri geldim.
Ryuuji hala yatıyordu. Tek kaşımı usulca kalktı. Normalde hasta olsa bile bu saate kadar yatmazdı.
Onun yanına ilerledim ve yanına oturdum.
"Ryuuji."
"Ryuuji."
Ona seslendim.
Kaşlarını hafifçe çatmıştı.
"Hı."
"Kalk artık,"
Kaşlarını çattı ve yüzünü buruşturarak sırtüstü döndü.
"Ryuuji!"
Kırmızı gözlerini açıp bana baktı. Bakışları değişikti.
"İyi misin?"
Yutkunurken zorlanmıştı. Kış ayına gidiyorduk kesin hasta olmuştu. Bağışıklı düşüktü.
"Ryuuji yine hasta mı oldun?... Bir şey desene be adam!"
Dudaklarını yaladı. "Galiba.. boğazım ve başım ağrıyor.." Kısık sesi ile konuşmuştu.
Elimi onun alnına koydum. Çok şükür ateşi yoktu. Daha tam olarak vücuda yayılmamıştı.
"Sevgilim sen şimdi burda bekle ben sana oturma odasını hazırlayım sen orda yat... bugün ne varda iptal et çünkü sana ben bakıcam.."
Gergince gülümsemişti.
Tek kaşım kalktı. Gergince neden gülümsemişti?
Kırmızı gözleri ile tavana bakıyordu.
İşimiz uzundu...
•••
"Ya Ryuuji iç şu çorbayı!'Kaşığı çorbaya tekrar daldırıp ona uzattım.
O gözlerini tekrar devirdi ve küçük çocuk gibi başını yana eğdi.
"Sevgilim anlamak mı istemiyorsun ben çorba sevmem.. hayatımda hiç içmedim."
Kaşlarım kalktı.
Kaşığı geri ağzına uzattın.
"Hadi.. hadi bak bu çok güzel çorba hadi!"
Çorbayı yavaşça ittirdi. Derin nefes aldım. Cidden hastalanınca çocuk gibi olmuştu.
"Tamam kavga etmiyecem.. sakin olucam.. sakin olucam,"
Kendi kendine mırıldanarak çorbayı geri tepsiye bıraktın sonra sephanın üstüne bıraktın.
Elini tekrar alnına koydun bir saat önce çıkan ateşi düşmüştü.
"Güzelim iyiyim ben,"
Ona gözlerimi devirdim ve sephada ki okumaya yarım bıraktığım ilaç kağıdına baktım.
(Ya aklıma gelmedi ismi ama hani ilaçlarım içinde çıkan kağıt varya hani hiçbirimizin asla okumadığı)
Hiçbir zarar görmedikten sonra suyla birlikte Ryuuji'ye uzattım.
"Sen ilacını içip dinlen ben senin konferansınla ilgilenen kadını arayacak,"
Kaşlarını hızla çattı ve suyu yuttu.
"Neden konuşacaksın?"
Tepsiyi elime aldım.
"Bu halde konferans vermeyeceksin herhalde. Dinlenmen gerek,"
Gözlerini devirdi ve ağzını açtı.
"İyiy-"
"Ryuuji! Şu haline bak kafan yerinde bile değil. Bu halde nasıl o kadar saat ayakta kalacaksın ve adam akıllı soruları cevaplıyacaksın."
Suyu bana uzattı. Suyu aldım ve tepsiye koydum.
"Güzelim iyiy-"
Onu susturdum.
"Biliyorum sevgilim sen çok iyisin ama ben izin vermiyorum.. şansını fazla zorlama 1.90 boyunda koca adam demem ayağımda ki terlikle sana girişirim."
Kırmızı gözlerini şaşkınlıkla açıp bana baktı. Usulca başını salladı.
Gülümseyerek eğilip onun yanağını öptüm ve arkamı dönüp salondan çıktım.
•••
Salonda uyuyan Ryuuji'nin üstündeki battaniyeyi biraz incesi ile değiştirdim.Oda zaten sıcaktı daha fazla yanmasın.
Elindeki bilgisayarı kapatıp kenara koydum. Hasta olsa bile konferansta anlatacakları email üzerinden yollamıştı.
Zeki ve sorumlu sevgilim benim!
Onu uyandırmamaya dikkat ederek saçını öptüm. Sonra gözlüğünü de çıkarıp bilgisayarın üstüne koydum.
Tekrar ateşine baktığımda çok az vardı.
Onu uyandırmamak için odadan çıktım.
______________________________________Fikir belirtebilirsiniz.
Oy ve yorum vermeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BATAKLIK
Fanfiction🪦 Ben bu bataklığa zaten batmışım. Yanımda birini daha götüremezdim. Özür dilerim sevgilim sana bu kötülüğü yaptığım için özür dilerim.