16°

76 9 15
                                    


Bölüm Şarkısı;
Yorgunum
Elyas&Taha

______________________________________

Kendi kaderinin ressamıdır insan.
______________________________________

Ryuuji Furuya

Gözlerimi üstümdeki hareket ile açtım. Beyaz tavanla göz kıpraştırdım, üstümde tekrar hareket olunca bakışlarım oraya çevrildi.

Aria'nın bedeni neredeyse üstümdeydi. Bir kaç saniye boş boş baktım.

Aklıma dün gece geldi ve gülümsedim. Tekrar uyuyamayıcağımı anlayınca dikkatle Aria'yı üstümden alıp yatağa yatırdım.

Yataktan kalkıp yatakta oturur pozisyona geldim. Yandaki sephadan telefonu alıp saate baktım.

Saat öğlene geliyordu, ben hayatım boyunca hiç bu kadar saat yatmamıştım. Nefes verip telefonu geri yerine bıraktım.

Ellerimle gözlerimi ovuşturdum ve yataktan kalktım. Yatağın ucuna geldiğimde yatan Aria'ya baktım.

Mutlu şekilde yatıyordu, onunla hiç bu şekilde olacağımı düşünmemiştim. O mutluydu ben mutluydum.

Gülümseyerek sessiz şekilde odadan çıktım ve banyoya ilerledim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa ilerledim.

Kahvaltı hazırlayıp Aria'yı uyandırmalıydım. Bu saate kadar o da asla yatmazdı.

▪︎▪︎▪︎

Kahvaltı hazırdı masaya son olarak çatalları koydum ve mutfaktan çıktım.

Aria'nın odasına geldiğimde bıraktığım gibi yatan Aria'yı gördüm.

Gülümseyip ona yaklaştım ve yatağa oturdum.

"Aria."

"Aria kalk hadi."

İlk bir kaç ses çıkardı sonra gözlerini açtı. Kaşları çatık şekilde bana baktı ve kafasını yan tarafa çevirdi.

"Aria Kan kalk o yataktan!"

Aria hızla yataktan kalktı ve bana korku dolu gözlerle baktı. Sonra kafasını odada gezdirdi.

Birini arıyor gibiydi, aradı kişiyi bulamayınca gözlerini kapatıp derin nefes aldı.

Ona anlamsız şekilde bakıyordum gözlerini bana dönünce gözlerinde rahatlama oldu.

"Aria iyi misin?" Dedim tereddütlü sesimle.

Kafasını salladı ve yataktan sürünerek benim yanıma geldi. Yine kucağıma oturdu ve boynuma kedi gibi sırnaştı.

Kaşlarımı çatarak onu sarmaladım. Saçlarını okşayarak, "Aria noldu yanlış bir şey mi dedim." Dedim.

Nefesini boynumda hissediyordum. Ne kadar tiklensem de bu sefer bir şey yapmadım.

"Sen birden öyle diyince annem geldi aklıma." Dedi kısık sesle.

Kaşlarımı dahada çattım annesi ne alakaydı ki?

"Annen ne alaka güzelim." Dedim.

"Annem her şeyi planlı yapan bir kadındı, aklına gelebilcek herşeyi planlı yapardı. Babamla ortak çocuklarıydı, şirket için evlenmişler ve plansız ve hazırlıksız şekilde bana hamile kalmış..."

Hayatını ilk defa bana anlatıyordu. Saçlarını okşamaya devam ettim.

"Babam hep işlerini önde tuttu ailesi ile hiç ilgilenmedi. Annemde öyle işkolik bir kadındı, bakıcılar ile büyüdüm..."

BATAKLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin