Bölüm Şarkısı;
Yıldızların Altında
Kargo______________________________________
Bensiz olmayı sen seçtin
______________________________________
★Aria Kan★
Kahveyi masaya bıraktığımda karşımdaki oğlana baktım.
"Evet Ouzou seni dinliyorum benimle ne konuşmak istiyorsun." Dedim Ryuuji gibi olan ama asla onun gibi bakmayan gözlerine bakarak.
Ouzou başını yere eğip gülümsedi. Ben gibi arkasına yaslandı ve gözlerini etrafta gezdirdi.
"İnan nasıl başlayacağımı bilmiyorum...Belli etmiyorum belki ama şuan utancımdan yüzüne bakamıyorum..."
Bir kaç saniye sustu. Cidden gözlerimin içine bakamıyordu. Baksa bile bir saniye sürmeden geri çekiyordu.
"Beni anlar mısın bilmiyorum ama beni anlamanı istiyorum. Benim yerime kim olsa aynısını yapardı." Dedi bu sefer gözlerime bakarak demişti.
Bir şey demeden ona baktım. Önündeki içeceğinden bir yudum daha aldı.
"Ben seni daha önceden tanıyordum Aria o zamanlar uyuşturucuya batmıştın. İnan hala anlamıyorum Ryuuji ile nasıl tanıştın, nasıl sevgili oldun." Dedi.
Beni Ryuuji'den önce nasıl tanıyabilirdi ki?
"Sen beni Ryuuji'den önce nasıl tanıyabilirsin Ouzou? Sen beni tanıyorsan ben seni nasıl tanımıyorum?" Dedim kaşlarımı çatarak.
Dişlerini göstererek gülümsedi ve, "Boşver zaten tesadüf şekilde tanıdım seni." Dedi.
Ona kafamı salladım ve devam etmesini bekledim. Ouzou ağzını açtığında masanın üstündeki telefonumdan ses gelmeye başladı.
Baktığımda arayan kişi Ryuuji'ydi. Gözlerim Ouzou'yu bulduğunda Ouzou, "Ryuuji mi?" Dedi.
Ona başımı salladım ve telefonumu açtım.
"Efendim Ryuuji." Dedim normal sesimle.
"Güzelim nerdesin ben fakültenin önündeyim." Dedi.
"Ben fakültede değilim sen eve git ben gelicem tamam mı," Dedim.
"Nerdesin ki sevgilim?" Dedi meraklı sesiyle.
Gözlerim Ouzou'yu buldu. Hafifçe ve sessizce yutkundum. Dudaklarımı yaladım ve gözlerimi kapattım.
"Bir arkadaşımla kafedeyim. Geç kalmam merak etme." Dedim sevimli sesimle.
"Tamam güzelim ben eve geçiyorum o zaman," Dedi.
Telefonu kapatıp geri masaya koydum. Ouzou'ya baktığımda dikkatle bana baktığını gördüm.
"Seni dinliyorum Ouzou kaldığın yerden devam et lütfen." Dedim düz sesimle.
Ouzou ağzı ile nefes verdi. Ağzını hafif şekilde sağ sola oynattı.
"Ben sizi ayırmak için neredeyse her yolu denedim ama olmadı başaramadım. Sizin aşkınız çok büyükmüş..."
"Aria ben senden özür dilerim. Belki belki bile değil beni affetmiyeceksin ama ben senden özür diliyorum. Beni affedebilecek misin?" Dedi.
"Ouzou, Ryuuji ile aran kötü değil mi o olaydan sonra?" Dedim.
Başını salladı. Gözlerimi ellerimi çevirdim.
"Ouzou ben seni affediyorum kim olsa kardeşini korumak ister. Haleki aşık olduğu kişi uyuşturucu bağımlısı biriyse. Ama Ouzou ben Ryuuji sayesinde o lanet şeyden yavaş yavaş kurtuluyorum..."
Boğazım kuruduğu için kahveden bir yudum aldım.
"Dediğim gibi ben seni affediyorum ama sen kendini Ryuuji'ye affettirmeye çalış. Ne kadar beyefendi biri gözüksede inatçı biri." Dedim.
Gülerek başını salladı. "Biliyorum Aria beni affetmene ciddiyim çok sevindim şimdi sıra Ryuuji'ye kendimi affettirme de." Dedi gülerek.
"O zaman barıştığımıza göre ben kalkayım Ryuuji daha fazla beklemesin," Dedim ayağa kalkarak.
O da ayağa kalktı ve başını salladı. Gülümseyerek kafenin çıkışına ilerledim.
▪︎▪︎▪︎
Topuz yaptığım saçı çözüp tokayı masaya bıraktım. Gözümdeki gözlüğü de başıma takıp sandalyeyi geriye ittim.
"Gelebilir miyim?"
Kapıya baktığımda Ryuuji başını içeriye sokmuş şekilde bana tatlı gülümsemeyle bakıyordu.
"Tabiki gelebilirsiniz Ryuuji Bey size her şey serbest." Dedim aynı gülümsemeyle karşılık verdim.
Gülümseyerek yanıma geldi ve masaya baktı.
Yaptığım logo çalışmasını eline aldı ve dikkatle baktı. Gülümseyerek geri kağıdı masaya bıraktı.
"Cidden bu işe yeteneğin var." Dedi hayran şekilde.
"Teşekkür ederim." Dedim kısık sesle.
"O zaman hadi gel salona sana sürpriz gibi bir şey yaptım." Dedi elimden tutup kaldırarak.
Ona ayak uydurarak odadan çıktım ve salona doğru ilerledik.
Salona geldiğimde battaniye ve yiyecek şeyler gördüm. Ryuuji'ye baktığımda gülümseyerek koltuğa otutturdu beni.
"Yarın sabah ikimizinde dersleri yok öğleden sonralar. Şu günlerde baya sıkı çalışıyorsun ve bende seni çok özledim. O yüzden biraz vakit geçirelim dedim nasıl olmuş." Dedi yanıma oturarak.
"Çok iyi yapmışsın sevgilim." Dedim arkama yaslanarak.
Ryuuji televizyonu açtı ve önümüzdeki şarap bardağını bana uzattı.
Şarap bardağını elime alıp televizyona baktım. Aslında dizi ve filmlerle hiç aram yoktu ama bugün Ryuuji için katlanacaktım.
▪︎▪︎▪︎
Yani şuan bu duruma nasıl gelmiştik cidden bilmiyordum. Şuan Ryuuji ile Yarın yokmuşcasına öpüşüyorduk.
Ryuuji elimdeki şarabı alıp benimle birlikte uzanarak sehpaya koydu ve beni daha çok kendine çekti.
Onun hızına yetişmeye çalışıyordum. Ryuuji hiç böyle şekilde hayal etmemiştim onu hep masum olarak düşünmüştüm ama o cidden şey bir insanmış.
Ama bende öyle bir insan olduğum için sıkıntı yoktu. Gözlerimi kapatarak ona ayak uydurmaya çalıştım.
Yarın sabah cidden yataktan kalkamayacaktım.
______________________________________Oy ve yorum vermeyi unutmayın.
Seviliyorsunuz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BATAKLIK
Fanfiction🪦 Ben bu bataklığa zaten batmışım. Yanımda birini daha götüremezdim. Özür dilerim sevgilim sana bu kötülüğü yaptığım için özür dilerim.