5 Yıl Sonra
"Oğlum! koşma" dedi Genç kadın bağırarak. Bir yandan tezgahın üstündeki pastaya şekil vermekle uğraşıyordu. Arkasından yaklaşan adamın onu yanağından öpmesiyle gülerek arkasına döndü.
"Aşkım" dedi hasretle adamın yüzüne bakarken.
"E bu pasta mükemmel olmuş" dedi Veysel hayran hayran pastaya bakarken.
Zaman iyileştirmişti Tüm yaraları. Veysel abisinin sevgisiyle , hayalleriyle hayata tutunmuştu. Artık kendi müzik şirketi vardı. Albüm çıkarıyordu. Konserleri oluyordu. Abisi her konserine gelemese de çoğu konserinde hep en önde oluyor, hayranlıkla seyrediyordu kardeşini.
"Böylesi yakışır diye düşündüm" dedi genç kadın gülümseyerek. Hazır olan pastayı dolaba koyarken kapıdaki rüzgâr çanı çalmasa bile anlamıştı oğlunun çığlıklarından abisinin geldiğini.
"Amcam geldi!" dedi neşeyle Kenan'a koşarken oğlu.
"Oh!" dedi Kenan yeğenini öpüp kucağına alırken. "Bana bak, büyüdün mü sen ?"
"Büyüdüm tabi amca. Biliyor musun, Annem .."
"Abi hoşgeldin" dedi Veysel tezgahın arkasından çıkarken.
"Hoşbuldum da, hayırdır?" dedi Kenan etrafına bakarken.
"Bu saatte buranın boş olduğunu ilk defa görüyorum."
Elini üzerindeki önlüğüne silerek Genç kadın çıkmıştı arkadan.
"Hoşgeldin abi. " dedi samimi bir tavırla.
"Bugün özel bir davet var da , rezerve edildi" dedi ciddiyetle.
"Yaa. Ben de işe gitmeden o güzel poğacalardan alırım diye gelmiştim ama" dedi Kenan.
"Senin için her zaman poğaçamız var abi, ayıp ediyorsun" dedi genç kız içeri girerken.
"Eeee ne yapıyo senin cimcime?" dedi Veysel.
"Amcasının prensesi, çok özledim be." dedi.
"Yengenle be oğlum. İşten başımı kaldırdığım mı var sanki. Yengen de şikayetçi ama yapacak bir şey yok." dedi Kenan gülerek.
Genç kız elinde bir paketle çıkmıştı tekrar mutfaktan.
"Buyur abi, Biri sade, biri zeytinli. Aman sıcak dikkat et. "
"Tamamdır, görüşürüz gençler ben kaçıyım artık." dedi Kenan Kardeşine tekrar sarılıp.
——————————————————
Yaklaşık bir saat sonra yeniden rüzgâr çanının sesiyle Veysel mutfak tarafından çıkıp masaların olduğu bölüme geldi.
"Benim Prensesim gelmiş!" dedi Veysel eğilip kollarını açarken. Küçük kız koşarak Veysel'e sarılmıştı.
"Bak amca, annemle bir sürü balon aldık" dedi paket paket balonlar süsler olan poşeti göstererek.
"Hoşgeldin Yenge" dedi Veysel içeri geçen genç kadına.
"Kenana bir şey demediniz değil mi ? O seni görmeden işe gidemez çünkü, bilirim ben onu ." dedi
"Yok yok. Bizim afacan az kalsın ağzından kaçırıyordu ama kurtardık" dedi Veysel.
"Baba ya ! annem bana pasta vermiyor." dedi küçük çocuk sinirli sinirli mutfak tarafından çıkarken.
"Teyzem Gelmiş!" dedi bu Sefer genç kadına koşarken.