bölüm 6

52 13 39
                                    

Yoongi çalan kapıyı açtığında karşısında eski dostu hatta aslına bakarsanız tek dostu Hoseok'u gördüğünde gülümseyerek kapıyı sonuna kadar açtı hoşgeldin dedi.

Hoseok gülerek içeri geçtiğinde" sen ciddimisin gerçekten cuma gecesini evdemi geçireceğiz yani" diyerek salona girdi.

Yoongi salondaki koltuğa oturup kolileri açmaya devam ederken "evet evde oturacağız yardıma gel dedim sende kabul ettin hadi şu kolileri aç" dedi.

Hoseok" yardıma gel acil diyince bende  bir çıtır düşürdüğünü sanmıştım ev taşımaya çağıracağın aklımın ucundan bile geçmemişti "

Yoongi elindeki poşeti Hoseok'a fırlatıp "o eskidendi artık iş güç sahibi bir adamım ,ben çalışıyorum hafta içi yapamam yarına kadar bu evin yerleşip bitmesi gerekiyor pazar günü misafir çağıracağım" dedi.

Hoseok gözlerini devirdi "sen ciddismisin ne misafiri gecelerin veliahtı Min Yoongi mesai yapıyor ev kiralıyor misafir ağırlıyor sen yakında kedide alırsın" dedi busırada içeriden ağzında topuyla koşarak holly geldi.

Hoseok "yok artık bu kadarda değil sen köpekmi besliyorsun çabuk kalk hastaneye gidiyoruz sen normal değilsin kesin başını falan vurdun travma geçiriyorsun başka izahı olamaz"

Yoongi  köpeğin ağzındaki topu alıp koridora doğru fırlatıp"dalga geçme Taehyung'un köpeği var onunla yakınlaşabilmem için tek şansım bu tüylü şey  idare ediyorum iste"dedi.

Hoseok yerine oturdu "ha tamam öyle desene korkuttun beni demek şu esmerin peşindesin ama işin zor o adam sana bakmaz hastanede bir kez  yanıma gelmişti hatta onun yüzünden eve dönmek zorunda kaldım telefonumu alıp babamı aramış herşeyi ballandıra ballandıra anlatmış babam beni hastaneden resmen köpek yavrusu gibi  ensemden tuturak çıkardı onu yüzünden  şimdi şirkette çalışıyorum inanabiliyor musun her sabah sabahın köründe alarmla kalkıyorum"

Yoongi "onu hiç sorma alarm bence bir işkence yöntemi birde sen kapatmazsan susmuyor".

Hoseok" aynen ya  acaba kimin ahını aldıkta karşımıza Kim Taehyung denen herif çıktı bence o adam dünyaya insanlara ceza olarak gönderilmiş" dedi

Yoongi "abartma lan sende tamam alışkın değiliz ama aslında disiplinli bir adam"

Hoseok "vay be iki günde seni nasılda etkisi altına almış kesin bu evide o bulmuştur" dedi.

Yoongi "evet o buldu şirkete geç kalınca bana burayı buldu ezik gibi dedenle kalma dedi şirkete yıkın" sonra çapkınca gülümseyerek "ayrıca onun evinede yakın"dedi.

Hoseok güldü "ne dedin sen, sana ezikmi dedi sana..."

"Gülme lan sana bir derdimi anlatıyorum şurda iki dakika ciddi ol konumuz o değil ben onu yatağa atana kadar bana istediğinş söyleyebilir"

Hoseok tamam dedi gülmeyi sonraya bıraktı "tamam anlat bakalım" dedi bir yandanda kolileri açmaya başlamıştı

Yoongi en başından herşeyi anlattı "şimdi ne yapayım hiçbir taktiğim bu adamda işe yaramıyor hayatımda bu kadar reddedilmedim ben" dedi.

Hoseok "tamam şimdi özel birşeyler yapmalısın bu güne kadar hep arkadaş gibi takılmışsınız öyle devam edelim normal insanlar ne yapar, ne yapar dur buldum sinemaya giderler onu sinamaya  davet et ama korku filmine gidin o korktukça mecbur  sana sarılır" dedi

Yoongi  arkadaşına gülerek "sen varya çok şerefsiz bir adamsın" dedi.

"Tamam yarın arayıp davet edeyim"

Hoseok" tamam sorunu çözdüğümüze göre o zaman bana ne ikram edeceksin" dedi

Yoongi "evde birşey yok bak şurda kapıya bırakılan reklam ilanları var al istediğini sipariş et" dedi.

THE PLAYBOY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin