Bölüm 17

28 6 24
                                    

"Yoongi lütfen rahat dururmusun" Taehyung Yoongi'nin tekerlekli koltuğunu iterek "biraz geri çekil lütfen bir gören olcak"

Yoongi Taehyung'un belimdeki elini çekip ondan uzaklaşıp haftalık planı hazırlamak için önündeki dosya ile ilgilenmeye başlamıştı yalan değil birazda bozulmuştu

Taehyung bilgisayardan başını kaldırmadan dahili telefonu eline alıp "ben çay söyleyeceğim kahve içermisin?" diye sordu

Yoongi hiç ona bakmadı sadece" ı-ıh" diye cevaplamıştı

Taehyung telefonu geri yerine bırakıp "heyy sen bana tripmi atıyorsun, ilişkimizi saklayalım diyen sendin unuttun mu?"

Yoongi "ben ilişkimizi saklayalım dedim birbirinize düşman gibi mi davranalım" dedim

Taehyung derin bir nefes aldı "tanrım sen bana sabır ver" diye mırıldandı "sürekli yapışık ikizler gibiyiz o elin hiç yerinde durmuyor ya belimde ya bacağımda "

Yoongi kaşlarını çatarak" bu kadar rahatsız olduğunu bilmiyordum, bilseydim dokunmazdım ,ne bileyim ben sevgliler birbirlerine dokunmadan duramazlar diye biliyordum"

"Lütfen lafı çarpıtma ben onumu diyorum bir gören....."

"Kim görecek Taehyung tanrı aşkına kim, dedemin odasından çıktığımı var ,bu kata gelen giden mi var, her zaman yalnızız, önceden sana daha yakındım şimdi resmen yanyanayken seni özlüyorum o kadar uzaksın bana, hadi açık konuş pişman oldun değil mi? Benimle sevgili olmak kötü bir fikirdi ondan böyle yapıyorsun "

Taehyung bir süre Yoongi'ye boş gözlerle baktı "sana inanamıyorum hayır şirkette normal davranalım diyen sen değil miydin biz şu an sadece iki iş arkadaşıyız"

"Peki şirketten çıkınca "

"O zaman sevgiliyiz oldumu?"

Yoongi sandalayesini iterek Taehyung'un yanına sokuldu" o zaman bu akşam sana istediğim gibi ve istediğim kadar dokunacağım kaçmak yok" derken elini Taehyung'un baldırına atmış okşamaya başlamıştı

Taehyung alt dudağını ısırıp gözleirni yumdu sonra birden kendine geldi "çekil şurdan başladın yine, mesafeni koru "

Bu sırada asansör açılmış junkook çıkmıştı hızlı adımlarla Taehyung'un yanına geldi "ne oldu yoksa bu seni tacizmi ediyor"

Yoongi yerinden kalktı "sana ne sen işine bak "dedi

Junkook Yoongi'nin üstüne yürüyerek" ne demek seni ilgilendirmez asıl sen işine bak, burası bir iş yeri bilmem farkında mısın? Ah tabi sen nerden bileceksin ki? Senin için burası oyun yeri değilmi, burası ailenin şirketi olmasa seni burda bir dakika tutmazlardı"

Yoongi "seni alakadar etmez ve evet ailemin şirketi yani benim şirketim ve yakında başkan olduğumda bil bakalım burda kimi bir dakika bile tutmayacağım"

Junkook Yoongi'ye karşı umursamaz bir yüz ifadesi takınıp hafifçe gülğmsedi "sen hayal dünyasında yaşamaya devam et bizim işimiz gücümüz var" diyerek Taehyung'a döndü

"Tae yarın işin yoksa iş çıkışı.."

Yoongi daha junkook lafını bitremeden hemen atıldı "işi var "

"Sana sormadım iki kişi konuşurken üçüncü ne yapar, ayrıca sana ne seni ne alakadar eder sen kim oluyorsun da karışıyorsun ?"

Yoongi yumruklarını sıkmış "kim mi oluyorum ben ,ben "

Junkook gülerek "evet sen...biraz daha zorlarsan konuşmayı sökeceksin başarabilirsin, ben sana güveniyorum" diyip tekrar Taehyung'a döndü elini Taehyung'un beline atıp "ee ne diyorsun" dediği anda yüzüne bir yumruk yemesi ve burnunu tutatark yere yığılması aynı anda gerçekleşmişti

THE PLAYBOY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin