Hayırlı bayramlarrr herkese. Kurban Bayramınız mübarek olsun. Bu bölüm Beril ve Baran'ın küçüklüğünden bir bölüm. Ve böyle bir kaç tane daha küçüklükten anı olarak bölüm gelir. Bu papatya işareti küçüklükten bölümlerine işaret. Bilirsiniz ki Beril papatyayı çok sever. Ve Baran da Beril papatya seviyor diye papatyaları sever. Komik ve eğlenceli bir bölüm.
Wattpadten takip edip oy ve yorum yapmayı unutmayın. Keyifli okumalar.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼
"Hayır kızım yapma" dedi Beril'in annesi Hanım.
"Yaa ama anne" dedi küçük Beril mızmızlanarak.
Bugün onlara Baranlar gelecekti. Beril'in annesi ve Baran'ın annesi Hafize ana yayla da tanışmışlardı. Ve böylelikle arkadaştan öte dost olmuşlardı. Her iki aile.
Ve Hanım ana Beril'in Baran'ın yemeğini acı atmasını istemiyordu. Baran acı sevmezdi. Beril'in yine yaramazlığı tutmuştu. Baran'ın yemeğine acı katmak istiyordu. Daha küçük Beril ve aklı yaramazlığa çalışıyor.
Ama şu an ki büyümüş ve Baran ile evli olan Beril,Baran'a kıyamazdı.
"Olmaz anneciğim" dedi annesi Hanım. "Yapma anneciğim arkadaşına öyle. Günah"
Tezgaha boyu yetmediği için altına sandalye alıp üstüne çıkmıştı Beril. Ve böylelikle boyu azda olsa tezgaha yetişmesine yetiyordu.
Arkasına baktı küçük Beril. Annesi ile beraber kurduğu yerde ki sofraya baktı. Zilan yatıyordu. Hepte uyuyordu. Bu bebek Zilan.
Annesi sarma,börek,çörek,karnıyarık,pilav,
salata,güveç ve Beril'in daha da sayamadığım nice yemekler vardı sofra da.Ve Beril'in annesi Hanım şu an da son olarak yayla çorbası yapıyordu. Ve Beril de annesine yardım ediyordu. Beril küçükken bile becerikliydi.
Baran yayla çorbasını seviyordu. Bunu Beril de biliyordu. Ve Beril'in bildiği bir şey daha vardı. Baran acı sevmezdi.
Ve Beril bu yüzden yaramazlık yapıp yayla çorbasına acı katmak istiyordu.
Ve Hanım ana ona izin vermiyordu."Ya aney acıya alışsın diye yapom ben öyle. Acı güzel" dedi bozuk konuşması ile Beril.
Annesi güldü. "Arkadaşını düşünmen gözlerimi yaşarttı kızım" diye annesi Beril'in yanağından makas aldı.
Hanım ana o zamanlar gençti. Yazmasını özenle bağlamış. Büyük,güzel kahverengi gözlerine sürme çekmişti. Şimdi ise zaman hızla geçmiş. Bir zamanlar gencecik olan Hanım ananı gençliği zaman kendi ile beraber götürmüştü. Ama Hanım ana ihtiyarlığında eski güzelliğini kaybetmemişti.
Zaman sadece Hanım ana'nın yaşını büyümüştü. Güzelliğinden birşey almamıştı. Ama şimdi ise acımasız zaman hem Hanım ana'nın güzelliğini,hemde ta kendinisini soğuk toprağın altına almıştı.
Beril'in üstünde ise dizlerinin üstüne kadar gelen mavi renk,üstün de ise papatya desenleri bulunan bir elbise vardı. Tam da Beril'likti. Saçlarını ise hava sıcak olduğu için yukarıda toplayıp,at kuyruğu yapıp,beyaz kurdeleli bir toka ile bağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimsin
Ficção Geral"insan kaderinden kaçabilir mi?" kaçamaz ve,ve sen benim kaderimsin " doğru diyordu biz birbirimizin kaderiydik.Çünkü bütün yollar ona,bize çıkıyordu, insan kaderinden kaçabilir miydi?