9.BÖLÜM

268 24 5
                                    

BU BÖLÜM YAZDIĞIM BÖLÜMLERDEN EN UZUN BÖLÜM. ÇÜNKÜ BU BÖLÜM OLAY ÜSTÜNE OLAY YANİ. OKUYUNCA GÖRECEKSİNİZ. TAKİP EDİP OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN SEVİLİYORSUNUZ.KEYİFLİ OKUMALAR 😊

🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Benim ve Baran'ın şaşkınlık dolu
bakışlarımız karşımızda ki adamda idi. Kimdi bu adam?

"Baran dostum" diye adam bu kez bir elini uzattı. Baran ise şaşkınlık ve mutluluk arası bir yüz ifadesi ile bir elini karşımızda ki adama uzattığı gibi birbirlerinin elleri değer değmez,birbirini çekip sarıldılar.

"Selim dostum" dedi Baran'da.

Noluyordu? Demek ki tanıdık bir adammış. Baran dostum dediğine göre de birbirleri ile çoktan bir bağları var.

Baran ve Selim birbirlerinden gülerek ayrıldılar.

"Lan sen nereden çıktın?" Dedi Baran.

Sırıttı Selim. "Senin çıktığın yerden" dedi ve kahka attı Selim. Bende ister istemez güldüm alttan alttan.

Selim'i bu lafına gülen Baran,"lan oğlum boş yapmalarının bile özledim" dedi.

Selim'in üstünde beyaz bir gömlek vardı. Gömleğin ise ilk üç düğmesi açık ve siyah gözlük sıkıştırılmıştı gömleğe. Altında ise krem tonlarında pantolon vardı. Ceketi ise omuzlarına asmıştı.
Fazlası ile karizmatik bir beyefendi idi. Ve anlaşılan komik biriydi de.

"Şimdi ciddi cevapla" diye sordu bu kez Baran.

"Duyduğuma göre hasımlar yine iş başındaymış" dedi Selim ve devam etti "bunu duyan ben yerimde durur muyum? Tabi ki de hayır. Ve bende yurt dışında kalkıp ilk uçak ile geldim. Şu hasımlara tekrardan bir korku salalım diye" dedi Selim. Ve gömleğine asılı duran siyah gözlüğü eline alıp,taktı.

"Hoş geldin tekrardan dostum" dedi Baran sevecen bir sesle.

Ben bu adamı Baran'ın telefonunda da görmüştüm. Grupları bile vardı. Grupta olan kişilerin hepsi tanıdıktı. Baran,Ferhat,Azad ve Selim Can Ermiş. Sadece bu dörtlü vardı grupta. Grup ismi ise Muhteşem dörtlü idi.

Selim Can Ermiş dostlarının başının belada olduğu an,yurt dışında ki işlerini bırakıp derhal dostlarının yanına ilk uçak ile gelmişti.

"Yenge mi?" Diye Selim beni bir eli ile işaret etti. Baran başını yukarı aşağı sallayıp onayladı.

Yok canım siz konuşun ben sizi böyle ayakta ağaç gibi beklerim. Yakında meyve de veririm. Nasıl ama?

"Ooo yengem"dedi bu kez Selim. Selim gözlüğünü çıkarıp,gömleğinin açık yerine iliştirdi.

Bende bir elimi kaldırdım. Ve Selim ile el sıkıştık. Samimi bir adamdı Selim. Buradan bile samimiyeti belli oluyordu.

"Altınımız nerde?" Dedi Baran.

Selim ile ellerimiz geri çekildi. Ve Selim Baran'a döndü.

"Biliyordum böyle diyeceğini. Ve bende hazırlıklı geldim. Ve yenge cidden de çekilen fotoğraf ve videolardan göründüğünden de güzelmişsin" dedi Selim.

BenimsinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin