(Seungmin)
"Abi canım acıyo"
"Bekle ağrı kesici getiricem"
Hızlıca yanımda acıyla kıvranan kardeşime baktım ve hemen mutfağa gidip bir bardak su ve ilacı alıp geri döndüm.Jeongin ilacı hızlıca içmişti yanına oturduğumda hızlıca bana sokulmuştu canı çok yanıyordu muhtemelen çünkü titriyordu.Size kendimi tanıtayım.Ben Kim Seungmin ve yanımdakide kardeşim Kim Jeongin.Biz bazı kötü insanlar tarafından malum edilmiş iki kardeşiz 5 ay önceisne kadar her şey çok iyi ilerliyorudu ama bir akşam Jeongin ile dışarı çıkmıştık....
(5 Ay önce-Yazar)
İki kardeş dışarı çıkmış huzurlu bir şekilde geziyorlardı fakat bu huzurlarını ikisininde ağzına kapanan bir el bozmuştu.
Seungmin gözlerini açtığında kardeşi yanında yoktu ama bir yerlerden acı çeken çığlık sesleri geliyordu ve her çığlık bir öncekinden daha acı çıkıyordu.Seungmin bu çığlığı hemen tanımıştı.Bu Jeongin'in çığlığıydı!
"JEONGİN NERDESİN?!"
Ses gelmemişti yeni fark etmişti seungmin bir yatağa zincirler ile bağlı olduğunu.Sonrasında odanın kapısı açılmış ve sadece üstünde pantolonu olan bir adam girmişti.Seungmin bazı şeyler düşünüyordu ama olmaması için dua ediyordu o burda bu şekildeyse kardeşi nasıldı?
"Siz kimsiniz ve ben neredeyim?!"
"Ahahah Kim Seungmin seni uzun zamandır takip ediyordum ve kardeşinide bu acı çığlıklarının ne olduğunu merak ediyorsun değilmi sen sormadan söyleyeyim.Bunlar kardeşinin acı çığlıkları"
"Ne yaptınız ona bırakın onu!"
"Şuan kardeşin adamlarmın birinin altında inliyor."
Seungmin duyduklarıyla şok geçirmişti şimdi duyuyodu inleme ve ağlama seslerini.Üstünde hissettiği baskıyla düşüncelerinden ayrıldı Seungmin adam ellerini başının yan tarafına koymuş ve alt tarafını Seungmin'e sürtüyordu
"BIRAK BENİ ADİ PİÇ HERİF"
"Aaaa çok ayıp Seungmin bu söylediklerinin cezası olacak"
Gerçektende olmuştu adam Seungmin'i neredeyse 2 saattir durmadan beceriyordu .Seungmin gözlerinin ağlamaktan kızardığına emindi.Acaba kardeşi nasıldı?
Jeongin sırtının çoğu yerinin kanadığına emindi çünkü karşısındaki adam aynı yere kırbaç ile çok kez vurmuştu Jeongin'in canı çok yanıyordu.Sırtında hissettiği sıcaklıkla anlamıştı sırtının kanadığını.Adam arkasını dönüp odadaki çekmeceyi açmıştı Jeongin'in gördüğü şey ile gözleri kocaman açılmıştı çünkü adamın elinde bıçak şeklinde penis yüzüğü vardı.
"H-hayır yapma lü-lütfen"
"Ah Jeongin acı çığlıklarının bu odayı kaplamasını seviyorum"
Jeongin'in ellerini ve ayaklarını birleştirip zincirle bağlımıştı adam bu yüzden jeongin hareket edemiyordu.Adam yaklaştı ve sertçe Jeongin'in aletini tutmuştu Jeongin sert tutuşundan dolayı çığlık ve inleme arasında bir ses çıkarmıştı.Adam hızlıca jeongin'i çekmeye başlamıştı.Jeongin daha önce kendine dokunmuştu.Boşalmak üzereydi ama adam durmuştu biraz sonra aletinde hissettiği büyük acıyla Heongin boğazını yırtarcasına çığlık atmıştı.Aletine sokmuştu o şeyi adam ve yırtılmış gibi hissediyordu Jeongin.Tamamını sokmuştu adam Jeongin sızan sıcak sıvının ne olduğunu biliyordu.Aletinin etrafı kan olmuştu.Adam durmamış ve Jeongin'i ters çevirip içine girmişti Jeongin'in ilki olduğu için canı çok yanıyordu hem ön tarafı ve arka tarafı acıyoru.Odanın içi Jeongin'in çığlıkları ve ağlama sesiyle dolmuştu.
(Şimdiki zaman)
(Seungmin)
İşte böyle bizde bunu yaşamıştık o piç adam yüzünden Jeongin hep acı çekiyordu.Gece yüz üstü yatamıyordu çünkü canı yanıyordu.Koşamıyordu,hatta bensiz düzgün yürüyemiyordu,tuvalete gittiğinde canı çok yanıyordu dılarda onunla birlikte giriyordum çünkü otururken canı yanıyordu bu yüzden hep onun yanındaydım iyi leşmesi için doktora gitmeliyiz ama kimsemiz yok paramız yok.Orospuları şikayet edemedik çünkü avukat gerekliydi ve paramız yetmiyordu.Jeongin'e baktığımda uyumuştu.Yüzünü boynuma gömmüştü bunu yapmasını çok seviyorum.Çok tatlı gözüküyordu.Bir önceki okulumuzadan atılmıştık 1 ay boyunca bizi tutmuşlarıd sonraki 1 ay ise Jeongin biraz toparlayabilmiştik Jeongin ilk zamanlar sadece boş bakıyordu her yere şimdi öyle değil biraz atlattı sayılır.Ben atlatmıştım kardeşimi düşünerek daha hızlı geçmiştim o zamanları Jeongin'in iyiliği için.Saatin geç olduğunu fark ettiğimde çok dikkatli bir şekilde Jeongin'i kucağıma aldım ve odaya götürdüm.Yaşananlardan sonra Jeongin benimle birlikte yatıyordu.Bende yanına geçtim ve gözlerimi kapattım.
(Sabah)
Bu gün okuldaki ilk günümüzdü ve okulun önünde duruyorduk.Jeongin koluma girmiş bir şekilde bekliyorduk.
"A-abi"
"Edendim?"
"Burda b-bize bişey yapmazlar değil mi?"
"Yapmazlar kardeşim"
Okula girmiştik en azından aynı sınıftaydık bu iyi bir şeydi dersteydi herkez muhtmelen sınıfı bulduk ve içeri girdik.Kendimizi tanıttık ve biriyle göz teması kurmuştum.Ama şöyle bir sıkıntı vardı.İki kişinin yanı boştu ve Jeongin benden başka diğer erkeklerden korkuyordu.Arkaya doğru ilerlerken hoca dersi anlatmaya devam etti.Jeongin'in kulağına fısıldadım
"Bir ders dayan hocayla konuşucam tenefüste"(S)
"T-tamam"(J)
Lütfen kardeşim dayan bir ders sadece...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Canım Çok Acıyo-Stray Kids
Novela JuvenilChanmin Jeongbin Hyunlix Minsung Bu ficte aşırı derecede psikolojik olaylar olacaktır.Kendini psikolojik olarak güçsüz hissedenler okumasınlar! !Uyarı! Cinsellik ve +18 olan her şeyi içerir.Sadistlik içerir işkence kan ve benzeri şeyler içerir.