Nasılsınız?
Omzuma değen el ile arkamı döndüm Jeongin bana bakıyordu.
"Abi ben tuvalete gitmeliyim"(Jn)
Fısıldıyarak söylemişti.Ders saatlerinin ne zaman olduğunu bilmediğim için yanıma döndüm.
"Şey bişi sorabilir miyim "(S)
"Evet?"
"Ders ne zaman bitiyo"(S)
"Şimdi zilin çalması lazım"
Dedeğinden sonra zil çalmıştı.
"Dediğim gibi"
Gülümsemişti teşekkür ettim ve hemen Jeongin ile tuvalete gittik.Tuvalet en azından boştu .
"Hadi birisi gelmeden gir"(S)
Hızlıca tuvalete girmişti.Sessiz ve acı doku inlemelerini duyduğumda içim acıdı kardeşim benim can parçam acı çekerken bir şey yapamıyordum.Tuvaletten karnını tutarak çıkmıştı Jeongin.Hızlıcana ilacı verdim.
"Canın çok yanıyor mu"(S)
Cevap vermek yerine sarılmıştı bana çok sıkmadan kollarımı sardım.
"Hadi gel yanımda oturan kişi iyi birine benziyor bi soruyim yanıma gelirsin"(S)
Başını salladı ve sınıfa geri döndük.En azından sonıftalardı Jeongin'in yanında oturan çocuk ile konuşuyorlardı.Yanlarına gittim
"Bişe sorabilir miyim?"(S)
"Tabiki"
"Kardeşim benim yanıma gelse yada ben onun yanına geçsem olur mu?"(S)
"Kerdeşin benim yerime geçsin"
Eşyalarımı toplamıştık ve Jeongin benim yanımda oturuyordu.
"Tanışmak ister misiniz?"
Arkama döndüğümde ikiside bize bakıyordu.Jeongin'e baktığımda olur der gibi bakıyordu.
"Olur,ilk kendimi tanıtıyım o zaman ben Seungmin buda kardeşim Jeongin."(S)
"Ben Bang Chan şurda gördüğün sincaba benzeyen çocuk varya o benim kardeşim"(BC)
Gösterdiği yere baktığımda gerçekten çocuk sincaba benziyordu.
"Bende Changbin"(CB)
"Tanıştığıma memnun oldum"(S)
Jeongin onlara gülümsemisti sadece gözlerinden anlıyorum şuan canı acıyodu.
"Abiiiiii Minho yine bana sincaba benziyosun dedi!"
Bang Chan'in kardeşiydi sanırım.
"Jisung benziyosun ama"(BC)
Böylelikle kardeşinin ismini öğrenmiş oldum.Çocuk bize dönmüştü
"Aaa meraba ben Jisung bu gördüğünüz ayı kadar olan ve benden 2 yaş büyük olmasına rağmen aynı sınıfa gidiyoruz."(J)
"Ha-ha-ha çok komik ben iki yıl senin için ara verdim hiç kusura bakma bide ayı mayı ayıp oluyo ya"(BC)
"Doğru özür dilerim"(J)
"Aaaa ben size diğerlerini tanıştırıyım"(J)
Hızlıcana birilerinin yanına gitti.
"Kardeşin için okula ara mı verdin,hassas bir meseleyse özür dilerim."(S)
Yüzü düz bir şekil almıştı.Arkasına yaslanıp kollarını birleştirdi.
"Annemiz babamızı öldürünce tek kaldık bende ona bakmalıydım o yüzden ara verdi iyikide vermişim çünkü kardeşimi daha yakından takip etmiş oluyorum"(BC)
"Özür dilerim sormamalıyıdım"(S)
"Hayır bir sıkıntı yok bu konuda kendimle gurur duyuyorum çünkü annemizi şikayet eden bendim"(BC)
"Kardeşin baya enerjik"(S)
"Jisung öyledir bir bakmışsın orda bi bakmışsın şurda"(BC)
"Biz geldiik"(J)
Yanıma baktığımda Jisung'un yanında 3 kişi daha vardı.
"Tanıştırıyım Minho,Hyunjin ve Felix.Hyunjin ve Felix sevgililer Changbinle tanışmışsınızdır zaten"(J)
"Bende Seungmin ve buda Jeongin kardeşimdir kendisi."(S)
——-
Aradan neredeyse 2 hafta geçmişti diğerleriyle çok iyi anlaşıyorduk Jeongin'de ara sıra onlarla konuşuyordu alışmıştı onlara ben birine güveniyorsam oda güveniyordu artık korkmuyodu onlardan.Tabiki acıları devam ediyordu.Beden derslerine katılmıyordu hocaya ayağında sıkıntı olduğunu ve koşmaması gerektiğini söylemiştik.Bu okulda haftada iki ders beden vardı Salı ve Perşembe son dersler.Perşembe günüydü
"Abi"(Jn)
"Hm?"(S)
"Ben tuvalete gidiyorum"(Jn)
"Gelmemi ister misin?"(S)
"Kendim gidebilirim bu sefer"(Jn)
"Peki"(S)
Jeongin gittiğinde diğerleri gelmişti.
"Offf bu gün bedenci yorcak gibi"(H)
Aradan 5 dk geçmişti Jeongin hala yoktu sonra bir çığlık sesi duydum diğerleride duymuş olmalı ki ona odaklanmışlardı.
"Neler oluyo?"(BC)
HASSİKTİR!Bu çığlığı nerden duysam tanırım.
"Jeongin"(S)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Canım Çok Acıyo-Stray Kids
Fiksi RemajaChanmin Jeongbin Hyunlix Minsung Bu ficte aşırı derecede psikolojik olaylar olacaktır.Kendini psikolojik olarak güçsüz hissedenler okumasınlar! !Uyarı! Cinsellik ve +18 olan her şeyi içerir.Sadistlik içerir işkence kan ve benzeri şeyler içerir.