Wiuuu
(Yazar)"Yaaa h-hyung haha ye..teer"(Jn)
Jeongin kıvrana kıvrana gülerken Changbin onu gıdıklamaya devam ediyordu.
"Tamam hadi bıraktım"(CB)
Changbin Jeongin i gıdıklamayı bırakıp yanına oturdu.Jeongin nefesşerini düzenledi ve oturur pozisyona geldi ve Changbin'e döndü.Jeongin düşnmeye başladı.Aslında Changbin ile birlikte çok iyi anlaşmışlardı okula ilk geldikleri zaman Changbin ona çok ilgiliydi ve bu Jeongin'in hoşuna gidiyordu.Jeongin'i uyuşturucu kullandığını sanıp sıkıştırmasının ise bir sebebi vardı ve bunu Jeongin'e anlatmıştı.Changbin ablasını uyuşturucu bağımlılığı yüzünden kaybetmişti.Jeongin'ide öyle görünce müdahale etmek istemişti aslında Jeongin'in bu hoşuna gitmişti.Changbin'in onu n için endişelenmesi..
"Hyung"(Jn)
"Hm?"(CB)
Jeongin Changbin'in koluna sarılıp kafasını omzuna yasladı.
"Biliyo musun aslında ben gerçek dünyaya birisi sayesinde döndüm"(Jn)
"Abin sayesinde tabiki onu çok seviyorsun değil mi?"(CB)
"Evet abimi çok seviyorum ama onun sayesinde değil"(Jn)
"Kim peki?"(CB)
Jeongin Changbin'in koluna bıraktı ve bacakşarını iki yana açıp Changbin'in kucağına oturdu.
"Hyung..."(Jn)
"Sensin"(Jn)
Changbin şaşırmış bir şekilde Jeongin'e baktı.
"Ben mi?"(CB)
"Hyung sen beni hep güldürdün ve bazı korkularımı senin sayende yendim.Mesela kimseye güvenemezdim ben ama sana güvendim.Espirilerin olsun beni hep güldürdün ve iyi davrandım.Küçük alanıma girdiğimde kriz geçirdiğimde hep yanımda oldun."(Jn)
"Jeongi-"(CB)
"Ve şimdi yapıcağım şeyden sonra belki utancımdan yüzüne bakamıcam"(Jn)
Jeongin dudaklarını Changbin'in dudaklarına bastırmıştı.Changbin çok şaşırmıştı.Şaşkınlığını hızlıcana üzerinden atıp Jeongin'e karşılık verdi.Jeongin kollarını Changbin'in boynuna dolamıştı.Changbin'in istediği şey oluyordu.Jeongin'in kendisine karşı biraz daha ilgili ve sevgi dolu olduğunu biliyordu ama ilk adımı Jeongin'in atmasını bekliyordu onu korkutmak istemiyordu.Kollarını küçüğün beline sarıp kendine daha çok çekti Changbin.Befessiz kaldıklarında ayrılmışlardı.Jeongin direk kafasını Changbin'in boynuna gömmüştü.Sevdiği kişinin onu sevmesi ve nasıl bir cesaretle öptüğü Jeongin'i utandırmıştı.Changbin kıkırdayıp elini Jeongin'in saçlarınına götürüp okşadı.
"Utanma güzelim"(CB)
"Kafanı kaldırmıcak mısın bebeğim?"(CB)
"I-ıh"(Jn)
"Bebeğim bende seni çok seviyorum"(CB)
Jeongin kafasını kaldırıp Changbin'e baktı.
"Gerçekten mi"(Jn)
"Jeongin...Benimle çıkar mısın?"(CB)
"Evetttt"(Jn)
Jeongin Changbin'e sarılmıştı.Artık mutluydu mutlu bir hayatı olacaktı.
.
.
.
"Innieeee hadi gel"(CB)
Jeongin Changbin'in ona verdiği kıyafetleri giyip yanına gitti.Birlikte yatmayı Jeongin istemişti,zaten Changbin onsuz yatmazdı artık.Jeongin yatağa atlayıp Changbin'e sarıldı.
"Geldimmm"(Jn)
"Olmuş kıyafetler sana bana olmuyolar en son 14 yaşımda giydim bunları"(CB)
"Sende olan kilo değil kas o yüzden"(Jn)
Changbin iyice sarmışto kollarını Jeongin'e .
"Hem bence yanakların çok tatlı."
Jeongin Changbin'i yanağından öpüp gözlerini kapamıştı.
"İyi geceler bebeğim"(CB)
"İyi geceler Binnie"(Jn)
———-
"NEEEEEEEYYĞ"(S)
"Sakin ol abi bağırma"(Jn)
"Siz Changbin'le sevgili mi oldunuzz"(S)
Seungmin çok sevinmiş bir şekilde Jeongin'e bakıyordu.Jeongin eve gelince anlatmıştı Seungmin'e.Ondan bir şey saklayamazdı.
"Benim minik bebek küçük tatlı kardeşim büyüdü mü"(S)
"Aslında hala sizin bebeğinizim ama bebeğinizin sevgilisi var"(Jn)
Biraz sesiliğin ardından Seungmin konuştu.
"BEN CHAN İLE SEVGİLİ OLDUM"(S)
"NEEEE"(Jn)
"AYYYY BEST SHİPİM OLMUŞŞ"(Jn)
Seungmin gülmeye başlamıştı.İki kardeş biraz daha konuştu ama konuşmalarını Seungmin'in telefonunun çalması durdurmuştu.Seungmin baktığında Jisung'un aradığını gördü.
"Alo?"(S)
"Seungmin buluşabilir miyiz?Yalnız."(J)
"Tamam,nerde?"(S)
"****"(J)
"Tamam"(S)
——
Seungmin Jisung'un dediği yere gelmişti Jeongin'de Changbin'e gitmişti.Seungmin Jisung'u görünce hemen yanına gitti.
"Naber Jisung"(S)
"İyi"(J)
Banklardan birine oturdular ve Jisung konuşmaya başladı.
"Seungmin.Ben sana bişi anlatıcam"(J)
"Anlat"(S)
"Biz Minhoyla sevgiliyiz ama abimin bir şey demesinden korkuyorum"(J)
"Sen ve Minho?İyiymişş senin adına sevindim ama abin bişi demezki?"(S)
"Ona bir şey demez ama bunu öğrenirse"(J)
Jisung boğazındaki izleri gösterdiğinde Seungmin ona şaşkınca baktı ve şoku atlatıp konuşmaya başladı.
"İlk olarak ben abinle konuşurum ikinci olarak bunu bilmesini gerektiren bir sebep yok"(S)
"Teşekkür ederim Seungmin"(J)
"Eee çocuklarımdan birisin sonuçta tabiki yardım edicek"(S)
"Bi dakka bi dakka yoksaa"(J)
"Evet abinle sevgiliyiz "(S)
"Ayyy çok şeker şimdi sen resmi olarak bizim annemizsin"(J)
İkili konuşmaya devam etti ve saat geç olunca evlerine döndüler...
İki bölüm falan kaldı sanırım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Canım Çok Acıyo-Stray Kids
Fiksi RemajaChanmin Jeongbin Hyunlix Minsung Bu ficte aşırı derecede psikolojik olaylar olacaktır.Kendini psikolojik olarak güçsüz hissedenler okumasınlar! !Uyarı! Cinsellik ve +18 olan her şeyi içerir.Sadistlik içerir işkence kan ve benzeri şeyler içerir.