7.Bölüm

28 2 0
                                    


Bölüm aşırı kısa köyden dönerlen yazdım arabadaydım özür dilerim😭😭😭


(Jeongin)

Şuan şu paikolojiden çıkmak istiyorum.

"Chan hyung Blackpink'in konseri var biliyorsun değil mi?"(Jn)

"Evet biliyorum Jisung gidelim diye ağlıyodu"(BC)

"Gidebiliriz istersen"(Jn)

"Nası"(BC)

"Jisoo nuna bize bilet alabilirmiş hemde en onden ve korumaların olduğu tarafta olabilir mişiz.Hatta lighstickleri yoksa alırım dedi."(Jn)

"Olur Jisung evde çıldıracak bunu duyunca"(BC)

Chan hyung tekrar karşımıza oturmuştu.

"Diğerleri de gelebilir"(Jn)

"Yazar gruba"(BC)

"Ben odama geçiyorum,uykum geldi biraz"(Jn)

Abim başını onaylar şekilde salladı.Onları biraz yanliz bırakıyım,(😉)abim birine aşık olucaksa o kişi Chan hyung olsun.Ama gerçekten uykum gelmişti.Odama geçip kapıyı kapattım kulaklığımı takıp yatağa uzandım.En sevdiğim şarkıyı açmıştım benim için çok anlamı vardı bu şarkının.

-I waited for a girl like you to come and save my life

All the days I waited for you

You know the ones who said I'd never find someone like you

'Cause you were out of my league

All the things I believed

You were just the right kind

Yeah, you were more than just a dream

You were out of my league

Got my heartbeat racing

If I die, don't wake me

'Cause you are more than just a dream-

_Out Of My Leauge_

(Seungmin)

Jeongin uyumaya gitmişti kendimi zor tutuyorum çünkü eski anılar canlanmıştı.

"Seungmin..."(BC)

Chan hyung benim yanıma oturmuştu.Sonra bana sarılmıştı gerçekten ihtiyacım vardı.Kollarımı boynuna dolamıştım göz yaşlarımı serbest bıraktım.Ağladığım zaman çok az oluyodu kardeşimin güçsüz hissetmesini istemediğim için onun yanında güçlü duruyorum ama banyoya girdiğim zaman işte o su sesi benim ağlama sesimi bastırıyodu.Saçlarımı okşamaya başlayınca mayışmıştım babam yapardı bana bunu.

"Sakin ol Seungmin ben yanındayım."

Uzun zaman sonra ilk defa birisine sarılırken güvende hissetmiştim.Chan hyungdan ayrılıp gözlerine bakmaya başladım gözleri çok güzeldi ve sanki beni rahatlattığını hissettim.

"Hyung..."(S)

"Efendim"(BC)

"Uzun zaman sonra ilk defa birine sarılırken güvende hissediyorum"(S)

———

Chan hyung gitmişti ve odamda yatıyordum.Ne fark ettim biliyor musunuz ben Chan hyungun kucağındaymışım bunlar yaşanırken.Karnımda karın ağrısı gibi bir şey hissetmiştim.Ne oluyor ya bana.Neden Chan hyungu düşününce heyecanlanıyorum.Yoksa bir dakika.yok hayır ya.

Sanırım



Ben




Chan hyunga





Aşık oldum...



Sonraki bölüm texting olacak biraz düzyazıda koyarım🫶🏻

Canım Çok Acıyo-Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin