9.Bölüm

31 4 1
                                    


Bölüm aşırı kısa😭

Channie

Seungmin

Jisungun kusruna bakma

Biraz özürlüdür kendisi

Yavru köpüş

Yok sıkıntı değil ya

Channie

Valla grubu kendileri yaptılar ismini fln

Yavru köpüş

Bence güzel olmjş

Channie

Daha söylemedim jisunga

Konseri

Söylesem

Evde kırılmamış cam kalmaz

Yavru köpüş

Senin için iki dakika saygı duruşu🫡

Channie

🫡

Neyse ben şuna bi söyliyim birazdan füze inicek gruba

Yavru köpüş

Okeyyyyyyyy

Telefonu sessize aldım ve Jeongin'inkinide aldım.Evet başladı mesai telefon şu an deli gibi titriyodu.Ne mesajı geldiğini bildiğim için hiç açıp bakmadım.Jeongin'i uyandırmadan koltuğa yatırdım.Yavaşça yanına yatıp başımı göğsüne yatırıp belinden sarıldım.Hep o mu yatacak bu şekilde aaa.Saçlarımın arasında hissettiğim el ile mayışmıştım.Yavaş yavaş okşuyordu.Kendimi uykunun kollarına bıraktım.

——

Eveet bu gün çarşamba günü ve konsere gidiyoruuuzzzzzz.Şöyle anlaşmıştık Minho hyung evi konser alanına yakın olduğundan dolayı yürüyerek gidecekti bizde iki araba konsere gidecektik.Jisoo nuna bize lightstick almıştı.Heyecanlıydık konser saati yaklaşmaya başlamıştı.Geçen zamanla duygularımdan emin olmuştım evet Chan'i seviyorum.Jeongin'e söylicektim çünkü birbirimize söz vermiştik aşık olduğumuz biri olursa söylicektik.Hazırlanmış Chan ve Changbin hyungun gelmesini bekliyorduk.

"Jeongin"(S)

"Efendim abicim"(Jn)

"Sana bişi dicem ama çok tepki verme"(S)

"Tamam?"(Jn)

Jeongin bana biraz korku dolu bakıyordu.

"Ben Chan'e aşık oldum"(S)

"Neee!Gerçekten mii"(Jn)

Kafamı önüme eğmiştim.Jeongin kafamı kaldırıp ona bakmamı sağlamıştı

"Bence doğru kişi Chan hyung çok ii birisi.Peki ne zaman fark et-"(Jn)

Kapını zili bizim konuşmamızı bölmüştü.

"Sonra konuşuruz ama sen seçtiysen doğru kişidir"(Jn)

Dediğiyle gülümsemiştim.Sonra kapıyı açıp dışarı çıkmıştık diğerli hazırlanmışlardı ama niye hepsi burdaydı ki?Changbin hyunjin ve Felix farklı arabayla gidecek Jisung ve Chan bizi almaya gelecekti ama şuan hepsi burdaydı niye peki?

————-

"Seungmin kasma kendini"(BC) 

Canım Çok Acıyo-Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin