(Jeongin)
Yavaşça elindeki mumu dökmeye başlamıştı.Aletimin zonkladığını hissediyorum sanki yanmış gibiydi oda çığlıklarım ile dolmuştu
"BI-BIRAK BENİ lütfen..."(Jn)
Hızlıca kalktım nefes nefeseydim.Ellerim titriyordu aklıma gelenler ile çığlık atmıştım.Ağlayarak çığlık atıyordum.Odanın kapısı hızlıca açılmıştı ve içeri giren abimdi
"Jeongin?"(S)
Cevap vermedim hızlıca yanıma gelip bana sarılmıştı nazik bir şekilde sarılıyordu güvende hissettğim tek yer benim herşeyim olan tek yer.Başımı okşamaya başlamıştı.
"Şşşş sakin ol geçti geçti evdeyiz ben yanındayım evde kimse yok sakin ol"(S)
Nefeslerim düzelmeye başlamıştı.
"A-abi"(Jn)
Benden ayrılmış gözlerime bakmıştı
"Evet?"(S)
"S-sence Ch-chan hyungun kardeşide çok acı çekmiş midir?"(Jn)
Aklıma bu gelmişti Chan hyungu ilk gördüğünde alışmıştım direk ama bu gün öğrendiklerim beni ona daha da yakınlaştırmıştı çünkü beni anlayabileceğini biliyordum.Abim gibiydi beni anlıyordu gözlerine baktığımda o şevkati ve abime olan bakışlarını görüyorum,sevgi dolu olan bakışlarını(😉).
"Jeongin"(S)
"Onun kardeşi acı çeksede dinmiştir.Şuan çok rahat bir uykuda"(S)
Aklıma bu gün yaşadığım olaylar geldi.Bir saniye ben banyo yapmadım o adamın kirlilikleri hala üzerimde.Başımı yere eğdim ve kollarımı kendime sardım.
"Abi ben bi banyoya girsem,kendimi çok pis hissediyorum"(Jn)
"Söylemene gerek yok bir şey okursa hemen çağır tamam mı?"(S)
"Tamam"(Jn)
Abim odadan çıkıp kapıyı kapatmıştı.Havlumu alıp hızlıca banyoya girdim.Üstümdekileri çıkarıp suyu ayarladım yere oturdum ve vücüdüma baktım.Bacakları da morluklar vardı izi kalmış yara izleri.Kollarımda yara izleri vardı.Tiksiniyorum kendimden tiksiniyorum.Elime sabun ve lifi aldım.Hızlıca köpürtüp vücuduma sürmeye başladım bastırarak yıkıyordum derimi soymak istercesine.Suyu kapattım vücüdüm kızarmıştı ve bazı yerleri kanıyordu.Havlumu alıp banyodam çıktım kuruvlanırken canım acıyordu.Ama şuan gerçekten rahatlamış hissediyordum.Üstüme bol bir sweat ve dizlerimin biraz altında biten siyah bir şort giydim.Zaten dar giyemiyorum.Odadan çıkıp salona ilerledim salona girdiğimde koltukta bacaklarını kendine çekmiş şekilde uyuyan abimi gördüm.Koltuğun yanına çömelip abimi izlemeye başladım sanırım o olmasaydı ben dayanamazdım.Bana her şekilde destek oldu.Ayağa kalkıp abimin kollarının arasına zorla girdim.Küçük koltuğa iki kişi sığmıştık çünkü abim ile bütünleşmiştim resmen.Abim kollarını bana sarmıştı uyanmıştı sanırım ama şu anda çok güvende hissediyorum uyumak istiyorum sadece.Gözlerimi kapadım be uyudum.
—
(Changbin)
Şu Jeongin çok tatlı birisi gülüce tam bir tilkiye benziyor.Grupta en çok konuştuğu kişilerden biri olamam hoşuma gidiyordu ama abisiyle yapışık ikiliydiler.Fakat bu gün yaşanan olaylar çok kötüydü ve Jeongin'in bacağındaki yaralar neydi öyle ya.Ve şunu fark etmiştim Chan hyung ve Seungmin yakın gibiler.Jeongin'de bişiler var ama Minho,Felix,Hyunjin'e yaklaşmıyor çok fazla Jisung'a bazen yaklaşmıyordu.Saate baktığımda geç olduğunu fark ettim.Yarın belki okula gelmezlerdi,umarım gelirkerdi çünkü Jeongin'i görmek beni mutlu ediyor...
Nabersiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Canım Çok Acıyo-Stray Kids
Fiksi RemajaChanmin Jeongbin Hyunlix Minsung Bu ficte aşırı derecede psikolojik olaylar olacaktır.Kendini psikolojik olarak güçsüz hissedenler okumasınlar! !Uyarı! Cinsellik ve +18 olan her şeyi içerir.Sadistlik içerir işkence kan ve benzeri şeyler içerir.