16.Bölüm

25 3 5
                                    

NABER BEN VE BÖLÜM

(Yazar)

Tatil birmişti arkadaş grubu tatilde çok eğlenmişlerdi.Tatil içerisinde Chang ve Jeongin bayağı yakınlaşmışlardı araları çok iyiydi.Chan ve Seungmin hala bir şey söylememişlerdi.Chan evden çıkarken kardeşine seslenmişti.

"Jisung hadi çıkıyorum gel!"(BC)

"Geldim"(J)

Jisun hızlıcana abisinin yanına gelmişti.Okul proje ödevi vermişti ve eşleşmişlerdi.Zaten direk Hyunjin ve Felix birlikte yapmak istemişti Chang ve Jeon,Minho ve Jisung,Chan ve Seungmin birlikte ödev yapıcaklardı.Chan Seungmin'lerin evine giderken Jisung'u Minho'ya bırakacaktı.İkili arabaya bindi ve yola koyuldular Chan Jisung'u bıraktıktan sonra Seungmin'in yanına gitmişti.Kapıyı çaldıktan biraz sonra kapı hemen açılmıştı.Seungmin direk bıynuna atlamıştı Chan'in.

"Hoş geldin sevgilim"(S)

"Hoş buldum güzelim"(BC)

İçeriye geçtiklerinde Oturma odasındaki koltuklara oturdular.

"Jeongin'de az önce Changbinle gitti onlarda yapıcaklarmış."(S)

"But ikili baya yakınlar değil mi"(BC)

"Evet öyle ama eğer Jeongin bir şey hissediyorsada çok iyi saklıyor gerçekten"(S)

"Changbin baya iyi davranıyor ona normalde o kadar çok cana yakın değildir."(BC)

"O gün valla nasıl ikna ettiniz ben söyledim yok sen söyledin yok diğerleri dedi yok sonra Changbin dedi hadi tak emziği lütfen hemen tamam dedi"(S)

Chan gülmüş ve başını sallamıştı sonra aklına gelen soruyla sahte bir ciddiyetle konuşmaya başladı.

"Seungmin'im?"(BC)

"Hm?"(S)

"Biz şimdi evlimiyiz"(BC)

Chan dediğine ikili aynı anda gülmeye başladı.Seungmin gülmeye devam ederken konuştu.

"Evlenme teklifi etmediniz beyfendi evli değiliz"(S)

Chan bu cevabı alıcağını bilidiği için yanına minik bir hediye almıştı.Tabiki şuan ciddi bir evlilik için çok erkendi.Onlarda şakasına yapıyorlardı.Chan Seungmin'in yanına geçip oturdu ve eline küçük tokayı aldı.

"O zaman benimle evlenir misiniz Kim Seungmin"(BC)

Yıldız tokayı Seungmin'e uzatınca Seungmin'in gözleri parlamıştı yıldızlı olan şeyler aşırı hoşuna gidiyordu.Seungmin Chan'ın elindeki tokayı aldı ve konuşmaya başladı.

"Birincisi tabiki evet ikincisi madem evleniyoruz Kim değil Bang olucak"(S)

Chan buna kıkırdamıştı.

"Tokayı takıyım istersen"(BC)

Seungmin kafasını sallamıştı.Chan tokayı Seungmin'in saçına takmıştı.Seungminin saçları zaten siyah olduğu için beyaz renk seçmişti ve çok güzel görünüyordu.

Hop hop araya giriyorum

Hani şu yıldız tokalar varya belediye dağıtmış gibi herkezde var mddkkelsşqdlwşsmw onlarda işte

Devam edebilirsinnn👊🏻🫶🏻

"Eee nerden başlicaz projeye"(BC)

"Konu belli zaten bence araştırma yapalım.İstersen sen araştır ben yazıyım"(S)

"Olur fark etmez bana"(BC)

İkili hızlıca derse geçmişleridi.Hem sohbet ede ede hemde araştırma yaparak projelerine devam ettiler.

Canım Çok Acıyo-Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin