11.Bölüm

27 2 5
                                    


Bölüm aşırı kısa ama bir günde iki bölüm telafi etmek için 🫶🏻


(Jeongin'den)

"Ahhm~"(Jn)

"Ah Changbinhm hızlan~"(Jn)

İçimdeki gelgitlerini hızlandırmıştı.Vücutlarımızın birbirine çarparak çıkarttığı ses yankılanıyordu.Şuannhissettiğim şey tarif edilemezdi her girişinde daha çok zevk alıyor ve daha fazlasını istiyordum.

"Sana istediğini vericem bebeğim~"(CB)

-

Gözlerimi açtığımda arabadaydım.Rüyaymış.En azından büyük bir tepki vererek uyanmadım.Azıcık uyuyim demiştim gördüğüm rüyaya bak ya.Ve en kötüsü sertleşmiştim bu benim canımı çok yakıyordu.Yanıma spor bir sırt çantası elmıştım içine ağrı kesici,su peçete,yedek çamaşırlar.Yedek çamaşır niye mi bazen o kadar kötü oluyo ki kanıyo.Yanımdaki Changbin hyunga baktığımda full dikkat arabayı sürüyordu.

"Sana istediğini vericem bebeğim.."

Aklımda yankılanan cümleyle önüme dönmüştüm.Yanaklarımın yandığını hissediyorum.Diğerlerinin arasında bana en sıcak gelen kişi Changbin hyungdu Chan hyungun yeri ayrı tabiki o benim abim gibi.Ona karşı ne mi hissediyorum?Bunu bende bilmiyorum hiç emin değilim çünkü.

Bıçaklanmış gibi hissettiren acıyla düşüncelerimden sıyrıldım.Kimseye fark ettirmeden çantamda ağrı kesiciyi alıp ağzıma attım.Sonra suyu çıkartıp içtim.Suyu içtiğimi fark etselerde bişi olmazdı zaten.Gözlerimi kapatıp arkama tekrar yaslandım.Hala geçmemişti acı yavaş yavaş dinecek biliyorum.Araba durduğunda geldiğimizi anladım.

"Geldik hadi inin"(CB)

Arabadan inmiştik biraz sonra motoruyla Minho hyung gelmişti.

(Minhonun motoru spor motorlardan)

"Şuralarda oturmak için yerler vardı gelin aralara gidelim"(BC)

Chan Hyungun dediği gibi oraya gitmiştik.Yuvarlak bir çardak bulup oturmuştuk.Sohbet güzel ilerliyordu.Hepsi abimle bana küçükken yaptığı şeyleri anlatıyorlardı.

"Ben küçükken annemlerin bana aldığı bütün aldığı boyaları toplamışım ve odama geçmişim sonra odamdaki boş duvara resim çizmişim üstüm batmış duvar batmış

Annemler odaya girdiğinde çok şaşırmışlar ama hiç kızmamışlar."(H)

Hyunjinin anlattığına gülmüştük.

"Eee seungmin jeonginde yapmıştır bir şeyler"(F)

"Yaptı"(S)

"Yiyecek bir şeyler alalım mı daha keyifli olur"(CB)

"Ayyyyyy eveettt"(J)

"Yakında var bir market ben giderim Jeongin sende benle gelsene"(CB)

Niye ben abime baktığımda gülümsedi.

"Olur gelirim hyung"(Jn)

İkimizde aya kalktık ve yürümeye başladık.Market iki sokak ötedeydi.

Parkı geçmiştik gece saat geç olduğu için kimse yoktu sokaklarda.Birden Changbin beni duvarla arasına almıştı.

"Uyuşturucu mu kullanıyosun Kim Jeongin?"(CB)

NE?!

"NE?!"(Jn)

"Arabada birden uyanıp bir hap içtin neden?"(CB)

Görmüşmüydü ama nasıl.

"İçtiğim ağrı kesiciydi"(Jn)

Yanağımda hissettiğim ıslaklıkla ağladığımı fark ettim çok kötü hissetmiştim duvara yaslanarak yere çöktüm ve ellerimle yüzümü kapadım.

"Jeongin ben özür dilerim"(CB)

Ellerimi açtığımda Changbin yere çömelmiş şekilde önümde duruyordu.

"Ağrı kesici niye içiyordun bir sıkıntı mı var?"(CB)

"Ş-şu an anlatmaya hazır olmadığım şeyler yüzünden içiyorum ağrı kesiciyi ama. Bri gün anlatıcam hyung."(Jn)

Bir kaç saniye sesszilik oldu ve bunu bozan ben olmuştum.

"Sarılabilir miyim?"(Jn)


Bu arada Jeongbin nasil olcak gram fikrim yok.Chanmin için bazı şeyler düşündüm.Minsung için müqqqq fikirlerim var.Hyunlix zaten okey.

Hadi öptüm götünü yediklerim💋💋💋💋

Canım Çok Acıyo-Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin