14.Bölüm

26 4 9
                                    

Seleme


(Yazar)

Jeongin abisinin elini sıkıca tutuyordu sanki onu tekrardan gelip alıcaklarmış gibi.Chan Seungmin'in yanında duruyordu.Seungmin'in bir eli Jeonginin elini tutuyor diğer eli ise Chan'in elini tutuyordu çünkü Chan onların hep yanlarında olmuştu.Belki diğerleri Chan olmasaydı soru yağmuruna tutardı onları ama Chan'in izin vermeyeceğini bildikleri için sessizce duruyorlardı.Yanlarına bir kaç polis gelmişti.Chan diğerlerine döndü.

"Minho sen diğerleri ile ve git Changbin ve ben onlarla gideriz kalabalık yapmayalım"(BC)

"Tamam hadi arkadaşlar"(M)

Minho anlamıştı tabiki 'kalabalık yapmayalım' ın anlamını.Seungmin be Jeonginin rahatsız olmasını istemiyorlardı.Diğerleri arabayı alıp eve dönmüşlerdi.Diğerleri ise hastaneye varmışlardı.Jeongin ve Seungmin'e bazı testler yapılıyordu.Chan ve Chang onları odanın dışında bekliyordu.

"Aklım almıyor gerçekten"(CB)

"Biliyordum"(BC)

Changbin hızlıca Chane dönmüştü.

"Ne?Nasıl!"(CB)

Chan derin bir nefes alıp vermişti.

"Bana önceden anlatmışlardı.Jeongin okuldaki olayı yaşadıktan sonra."(BC)

"Ağrı kesiciyi bu yüzden içiyordu."(CB)

"Evet"(BC)

Odadan Seungmin ve Jeonginin çıkmasıyla polisler ve ellerindeki dosyalar ile hastaneden çıkıp mahkemeye gelmişlerdi.Jimin onlara bir avukat tutmuştu.Oraya geldiklerinde avukatı görmüşlerdi.Yanlarındaki bir tane polis avukatın yanına getti ve selamlaştılar.

"Merhaba bayan Rose"(Polis)

"Merhaba *Seungmin ve Jeongine döner* müvekillerim sizlersiniz"(R)

"Evet"(S)

Seungminin sesi kısık ve titrek şekilde çıkmıştı.O adamları tekrar görmek ikisinide derinden tekrar etkilemişti.Rose onlara sıcak bir şekilde gülümsedi.

"Merak etmeyin hakimden en büyük cezayı isteyeceğim"(R)

Seungmin buruk bir şekilde gülümsedi.

"Teşekkürler"(S)

Dakikalar dakikaları kovalamıştı ve şimdi Jeongin Seungmin mahkeme salonundaydılar.Suçlular ortada yanlarında iki tane polis ve ellerinde kelepçe ile duruyorlardı.Rose çok güzel bir şekilde savunmuştu müvekillerini.Sonund ahakim konuşmaya başladı.

"Robert Melson ve Andrew Enclix,yasaklı madde ticareti için 15 yıl,hırsızlık için 8 yıl ve istismar için ise 20 yıl.Toplam 43 yıl olmak üzere hapis cezasına karar verilmiştir.(Hakim)

Rose hemen elini kaldırmıştı.

"Söz hakkı istiyorum"(R)

"Buyrun"(Hakim)

"Yasaklı madde ticareti için 20 yıl,hırsızlık için 10 yıl ve istismar içinse 30 yıl talep ediyorum çünkü .....(burda ne diyeceğimi bulamadım döslslsmswksm)"(R)

Hakim ve yanlarındaki kişiler fısıltı ile aralarında konuşuyorlardı.Hakim elindeki tokmağı vurdu ve konuşmaya başladı.

"Yaz kızım.Robert Melson ve Andrew Enclix yasaklı madde ticareti için 20 yıl,hırsızlık için 10 ve istismar için 30 yıl toplam 60 yıl hapise mahkum edilmiştir."(Hakim)

Seungmin ve Jeongin rahatlamışlardı.Mahkeme salonundan çıkınca onlara meraklı gözlerle bakan Changbin ve Chani görmüşlerdi.Seungmin içinden gelen dürtü ile Chanin yanına gitmiş ve ona sarılmıştı.Chan ilk başta şaşırsada ona karşılık vermişti.

Canım Çok Acıyo-Stray KidsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin