9- Gözlerinin içi bildiğim tek galaksi

1.4K 66 42
                                    

Selam,

Bölüm başlığı Redd-Kozmos

Umarım seversiniz.





"Yukarı gelsene"

"5 saat sonra uyanıp yola çıkıcaz zaten uyu"

"Sen gelmezsen ben geliyorum"

"Annen yan odada uyuyo alaz sakın

SAKIN BAK"

"OF asi ya

Yakalanırsam alışkanlık işte eski odam derim"

"Alaz sen beni delirtcek misin ya??

Bütün yaz beraber olucaz zaten"

Sabah yeniden hep beraber Bodrum'a gitmek için Asi ve Cesur Soysalan'ların evlerindeydiler. Asi Alaz'la mesajlaşmalarının ardından dayanamayıp misafir odası olarak yeniden düzenlenen ve bir gecelik Asi'ye tahsis edilen Alaz'ın eski odasından çıkıp yavaşça kapıyı kapattı. Gerçi Asi'ye sorsalar 'değiştirmeyin, Alaz'ın odasında kalırım' derdi.

Neslihan Hanım'ın Alaz'a on yedinci yaş günü hediyesi olarak dizayn ettirdiği odasına doğru sessizce adımlamaya başladı Asi. Dizayn ettirmek derken, otel odası gibi yaptırıldığı için Asi'nin on yedinci yaş günü hediyesi de büyük birer Radiohead ve Foo Fighters posteri olmuştu. Bir de kendi odasına asmak için çerçevelettiği müzik yarışması galibiyet fotoğrafından iki tane yaptırıp birini Alaz'a vermişti. Bunlar oda hediyesinin, kendisini ve müzik sesini ev halkından uzaklaştırılması için kurgulandığını düşünen Alaz'a biraz moral olmuştu en azından.

Merdivenleri bitirip yavaşça odanın kapısını açtı Asi. Alaz elinde gitarıyla sırt üstü uzanmışken şaşkınlıktan sadece kafasını doğrultup "Asi" diyebildi. Asi işaret parmağını dudaklarına götürüp sessiz olmasını söyledi. Ardından kapıyı kapatıp Alaz'a doğru adımlamaya başladı.

"Ben sana uyu demedim mi?"

Alaz dirsekleri üzerinde doğrulup cevap verdi. "Sevgilim alt katta uyuduğu için uyku tutmadı."

Asi yatağın ucuna avuç içleri ve dizlerini yaslayıp emekleyerek Alaz'ın yanına ulaştı. Gitarı Alaz'ın kollarıyla birlikte havaya kaldırıp sırtını Alaz'ın sağ koluna yaslayacak şekilde uzandı ve gitarı bu sefer ikisinin üzerine gelecek şekilde tekrar konumlandırdı. Yaklaşık beş dakika önce Asi'nin odasına gelmesine dair umutlarını yitiren Alaz ise Asi onu kukla gibi şekillendirirken şaşkınlıkla izleyebildi.

"Yaa, Bodrum'da da uyuyamayacaksın demek." Yerinde kıpırdanıp Alaz'ın bedeninin yanına iyice yerleşti Asi.

Alaz şaşkınlığını bırakabildikten sonra gitarın gövdesini tutan sağ elini gitarından ayırıp kızın beline sardı. "Belki sevgilim Bodrum'da da gizlice yanıma gelir."

Asi parmaklarını gitarın tellerine götürüp gülerek cevapladı. "Rüyanda görürsün. Şu anda da rüya görüyorsun. Bm bassana."

Alaz gitarın sapını tutan elini Asi'nin söylediği akora getirdi. "Rüya görüyor olamam." Başka akora geçerek Asi'nin de gözleriyle onu takip etmesini izledi. "Hiçbir rüyam bu kadar güzel olmamıştı."

Asi Alaz'ın ona daha önce gösterdiği akorları tanımaya çalışırken kıkırdadı. "Salaksın."

Alaz gitardaki mesaisini boş verip kolunu biraz daha sıkılaştırdı. "Olabilir ama beni seviyorsun."

Kayıp ÇocuklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin