"Oysa insan kaçamaz kaderinden."
-Mahperi
ig&tt:Scarletwm_
****
Saat epey geç olmasına rağmen merakına yenik düşerek Alaz'ı aramıştı Ateş, fakat açmamıştı. Tek tek herkesi aradı ama kimse cevaplamadı, zaten saat geçti uyumuşlardır diyerek çokta üstüne düşmedi Ateş. Alaz olmadığı için eve gitmiyor, askeriyede kalıyordu. Odaya girdiğinde Pars da buradaydı, askeriyede kaldıklarında birlikte aynı odayı paylaşıyorlardı. Pars da eve gitmiyordu ama Yavuz gidiyordu. Timin geri kalanı zaten askeriyede kalıyordu. Yatağa oturduğun da Pars ona baktı, elinde ki telefonu komodine bıraktı. "Geç oldu." Dedi.
"Sence uyur muyum?" Cevap vermedi Ateş, sadece dudağının bir köşesi kıvrıldı. Pars cebinden telefonu çıkardığın da, "Bizimkileri arayacağım merak ettim." Dedi.
Ateş, "Aradım ben hepsini az önce, açan olmadı. Uyumuşlardır." Deyince, "Saf olma Ateş, bunlar bir aradayken yorulmadıkları sürece uyumazlar." Dedi Pars.
"Tamam sal, yorulmuştur onlar. Hem kızlar uyku geldi mi dayanamazlar, uyumuşlardır. Diyerek konuyu geçiştirdi. Pars aramaktan vazgeçtiğinde, "Ne zaman dönecekler?" Diye sordu.
"Bir hafta kalırız dediler, hafta sonuna gelirler." Dedi, yatağa uzandı. Hava sıcak olduğu için üzerinde haki yeşili ince bir t-shirt vardı. Bacaklarını saran kamuflaj pantolonu vardı ama ona rağmen iyiydi. Kapı tıklanınca gel komutundan sonra içeri Demir girdi. Yüzünde büyük bir gülümseme ile içeri girdiğinde elinde ki telefonun ekranı açıktı. Heyecanlı görünüşü ikisini de şaşırtmıştı. "Hayırdır?" Dedi Pars, Demir'in sırıtışı görünce.
"Komutanım." Dedi aynı sırıtışla ikisine bakarken.
"Ne lan?" Dedi Ateş.
"Komutanım kardeşim gelmiş, havaalanında."
"Senin kardeşin mi var?" Dedi şaşkınca Pars.
"Evet, kız kardeşim var." Dedi. "Nevşehir'den geldi ama arabam yok, taksiye bindiremem korkar."
"Niye oğlum kaç yaşında bu kız?" Diye sordu Pars.
"23 ama o beni ister. Yani rica etsem beni havaalanına bırakır mısınız?"
"Bırakır mısınız ne lan? Alıp gelelim de..." Diye başladığı cümlesini tamamlamadı Pars. Sonradan, "Nerede kalacak bu kız ve adı ne?"
"Adı Almira, otelde kalır herhalde hiç düşünmedim ama..."
"Olmaz öyle şey, hem kız korkar diyorsun hem otel diyorsun. Sende otelde kalmayacağına göre kızı tek başına bırakma orada."
"Başka kalacak yerim yok komutanım."
"Ailen memlekette mi?" Diye sorunca, "Evet." Dedi Demir. Ateş bir süre düşündü, kendi evinde kalsa belki rahatsız olur diye düşündü, başka da aklına bir yer gelmedi.
"E bende kalsın?" Cihan'ın sesi kapıdan duyulunca herkes oraya baktı.
"Bizi mi dinliyon puşt!" Dedi Ateş sinirle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahperi
Teen FictionÇok değer verdiğin bir ailen vardır. Annen ve baban. Mutlu bir hayatın vardır belki ama şu gerçeği unutmayın; Her güzel birşeyin sonu vardır. Annem gibi. Hayat bana çok şey öğretti. En çokta yaşamayı. Kaybederek, ihanete uğrayarak, aldatılarak, doğ...