𝓞𝓝𝓔

240 31 200
                                    

ماڵئاوا پۆل.

لەسەر کورسییەکەم هەستام و بە خێرایی شتەکانم کۆ کردەوە. بەپەلە لە دەرگا دەرچووم، سەیری مۆبایلەکەمم دەکرد و هیوای ئەوەم دەخواست کە چێشتخانەکە هێشتا کراوە بێت. پاشەکەوتکردنی هەندێک پارەی هەفتەیەکم پلانی من بوو تەنها بۆ ئەوەی بتوانم بچم و نان بخۆم لەم نیوەڕۆیە هەینییەدا.

لە مۆبایلەکەمدا ڕۆیشتمە خوارەوە، بە وێنەی ئەو خواردنەی کە پێشکەشی دەکەن لە ڕێستۆرانتەکە. ناتوانم چاوەڕێ بکەم هەتا ئەم خواردنانە گەدەم پڕ دەکەنەوە...من زۆرم برسیە..

خەریک بوو بکەوم  کاتێک گەیشتمە وێستگەکەی پاسەکە...خۆشبەختانە نەکەوتم...دواتر چوومە ناو پاسەکە...لەو کاتەی کە خەیاڵ منی بردبۆیەوە...ڕێگای ڕێستۆرانگەکەم لە کیس چوو وە بەجێ هێشت...

"چی بکەم؟"
ە بێزارییەوە چرپەم کرد، شانەکانم دابەزین بەو بیرکردنەوە کە هەموو هەوڵەکانم بێهودە بوون..لە پاسەکە دابەزیم..هەرچۆنێک بێ ڕێگای ڕێستۆرانتەکەم تێپەڕاند..لە پاسەکە دانیشتم..

من ڕێگام ون کرد..نازانم بەرەو کوێ بچم...

هەروەها پرسیارکردن لە خەڵکی یارمەتیدەر نەبوو. جگە لەوەی دڵەڕاوکێم هەیە بۆ قسەکردن لەگەڵ خەڵک، بەڕاستی نازانم چۆن پرسیار بکەم. پێویستە یەکسەر لێیان بپرسم؟

ئایا پێویستە ڕێگایان لێ بگرم؟

بەرە بەرە دەوروبەرەکە کاڵ بووەوە و دواجار خۆر ئاوا بوو کە وازم لێهێنا لەو چرکەساتەدا. ڕوخسارێک لە دەموچاوما ڕەنگ کرابوو کاتێک لە شەقامەکەدا دەڕۆیشتم و سەرم دابەزاندبوو. فرمێسکەکان بە ڕوومەتمداهاتنە خوارەوە ، قژم دەموچاوی داپۆشیبوو. بە بێدەنگی گریام، شانەکانم دەلەرزین. نازانم چۆن  گەیشتمە ئێرە من تەنها ویستم بچمە ڕیستۆرانتەکە بەڵام ڕێگاکەم لە
کیس چوو ئێستاش نازانم چی بکەم

چۆن بگەڕێمەوە وێستگەی پاسەکان؟

بەڕاستی نازانم چۆن دەگەڕێمەوە ماڵەوە. مێشکم دەهاتەوە سەر یادەوەرییەکانی ڕۆژانە بە هەمان شەقامدا کە دەمباتەوە ماڵەکەم. ئەو بیرهێنانەوە گەمژانەیە وای لێکردم بێزار بم

  جانتاکەم گرت و بەرەو وێستگەی پاسەکان ڕۆیشتم، بەو ڕێگایەدا دەڕۆیشتم کە لەبیرم بوو. خۆشبەختانە ڕێگاکەم دۆزیەوە و لەسەر کۆشکی چاوەڕوانی دانیشتم. ئاهێک لە دەمم دەرباز بوو، زەردەخەنەیەکی بچووک هەڵهات. بەلایەنی کەمەوە، هێشتا دەمتوانی خۆم ببەمەوە ماڵەوە تەنانەت دوای ڕۆژێکی خراپیش.

———————————

BANULYY

Forever. {ᴊᴀᴋᴇ ꜱɪᴍ}Where stories live. Discover now