𝓣𝓦𝓞

110 25 201
                                    

لە کاتێکدا بە سەبرەوە چاوەڕێم دەکرد، بە  سەیری پێڵاوەکانم دەکرد کە بە زەویدا دەمخشاندن بەبێ ئەوەی بزانم سەرم بەرزکردەوە کاتێک هەستم بە بوونی کەسێک کرد کە لەسەر کورسییەکەی پەنام دانیشت

کوڕێکی قوتابخانە بوو. باڵای زۆر بەرز نەبوو وە کورتیش نەبوو. و ماسکی دەموچاوی کردبوو بە مۆبایلەکەیەوە کە لە دەستی ڕاستیدا بوو. نیوەی ئەو بەشەی دەموچاوی کە داپۆشرابوو زۆر سەرنجڕاکێش بوو. من هەرگیز کەسێکم نەبینیوە ئەوەندە فریشتە دەربکەوێت تەنانەت لەکاتی بەستنی ماسکی دەموچاویشدا. ڕەنگە دەمامکەکە دیوەکەی تری داپۆشیبێت. تێبینیم نەکردبوو کە زیاتر لەوەی دەمزانی چاوم لێی بوو کاتێک سوڕایەوە و چاوەکانمان یەکتریان بینی.

خێرا خۆم لێی دوور خستەوە و سەیری شوێنێکی ترم کرد. زۆر دیار بوو بەڵام باشترە لەوەی بە هیچ شێوەیەک پاشەکشە نەکەیت. من کەسێک نەبووم کە سەیرکدن و ورد بوونەوە لە کوڕ زۆر بە سوکی وەربگرم. سەیری شوێنێکی ترم ئەکرد تەنها لەبەر ئەوەی تێبینی نەکات بەو شێوەیە سەیرم ئەکرد. هەموو ئەم بیرکردنەوانە لەناکاو فڕین کاتێک سەرنجم دا پاسەکە دەهات. بەڵام ئەوە پاسی گەڕانەوە بۆ ماڵەوە نەبوو. بەڵکو پاسێک کە ئەم پیاوەی لەگەڵمدایە چاوەڕێی دەکات.

لە کورسیەکەی پەنام هەستا و بە پێ ڕۆیشت بۆ ئەوەی سەر پاسەکە بکەوێت کاتێک بینیم جزدانەکەی لە گیرفانی کەوتە خوارەوە. زۆر بە خێرایی پەلەم کرد بۆ ئەوەی هەڵیبگرم،

خەریک بوو بەدوایدا ڕابکەم کاتێک پشتی کراسەکەیم گرت کە وای لێکرد دەمووچاوی وەڕبگێڕێت بۆ ئەوەی سەیرم  بکات.

دەستم بۆی ڕاکێشا "ببورە، تۆ ئەمەت لێکەوت." پێم وت.

لەبری ئەوەی سەیری جزدانەکەی دەستم بکات، چاوەکانی ڕاستەوخۆ سەیری دەموچاومیان کرد و ئەوە بوو گوێم لە دەنگی بوو.

؟؟؟: ببورە، من خۆشەویستم هەیە.

—————————————

BANULYY

Forever. {ᴊᴀᴋᴇ ꜱɪᴍ}Where stories live. Discover now