𝓕𝓘𝓕𝓣𝓔𝓔𝓝

37 3 200
                                    

جەیک: ئاخ کەواتە با بچینە پاڕکێک...

"باشە..پێم قایە ڕازیم"
بە بێباکانە وەڵامم دایەوە..

جەیک: همم ئەم شوێنە دڵڕفێن و خۆشە...

ن/ت: ڕاس-

"ئەمەوێت کە ببیتە خۆشەویستم..بە تەواوی...چونکە نامەوێت چیتر ئەو کچانە بێزارم بکەن..."
جەیک هەمووی بە یەک هەناسە گووت...

"ئایە ئەوە بێزارت ئەکات؟ جەیک پێمی وت...

بەڵێ.
وەڵامم دایەوە.

ن/ت: بێزارم ئەکات تەنها من بەکار بهێنیت بۆ ئەوەی کچانی تر لێت دوور بکەونەوە..ئەوە بێزار کەرە خۆشەویستی ساختەکەت بم. ئایە هێندە بێ نرخم؟

لە چاوەکانی جەیک دیار بوو پێش بینی ئەوەی نە ئەکرد...خۆشم پێشبینیم نە ئەکرد..بەتەمایت خەمبار نەبم تەنها خۆشەویستێکی ساختەیم و هیچی تر؟..

جەیک: همم..تۆ خەمباری..

"نەخێر، تووڕەم"
بە هێمنی وتم..

"تۆ تەنها  لێرە ئەوەستیت و کچان هەمووی حەزت بێ ئەکەن..بۆچی خۆت ناشرین ناکەیت؟؟"

جەیک: ن/ت...
بانگی کردم...

"خەتای خۆتە کچان حەزت پێ دەکەن!! من خۆشمئەوێیت..وە تۆ ئەوهـا بەکارم ئەهێنیت بۆ ئەوەی کچانی تر لێت دوور بکەونەوە.."
پەنجەم درێژ کرد بۆ سنگی بۆ ئەوەی بیزانێت کە چۆنیە کردارەکانی...کە من خۆشم ئەوێت..

ئێستا..بیرم کەوتەوە کە پێم وت «خۆشمئەوێیت» بەڵام بە بێ باکانە..کێ گرنگی ئەدات؟.. من خۆشمئەوێت..وە گرنگی پێ نادەم لە دەمم دەرچوو بە تەواوەتی..ئەوم بە دڵە بەڵام ئەوەم بە دڵ نییە کە چۆن مامەڵەم لەگەڵ ئەکات..تەنها لەبەر ئەوەی کچانی بێزار کەر لێی دوور نەکەونەوە من خۆشەویستی ساختەیم.

جەیک: تۆ منت خۆشئەوێت؟...

"بەڵێ!! من هەرگیز لە ژیانمدا هێندە ڕاستگۆ نەبووم دەربارەی هەستەکانم...دەی چاوەڕێم؟... دەی ڕەتم بکەرەوە! تۆ هەمیشە بەم شێوەیە کچانت ڕەت کردەتەوە!!! من بشت کوشتمایە هەرگیز هەستەکانم بەتەواوی پیشان نە دەدا!!! سەیر بکە؟ چیت کرد! من تۆم خۆشەوێ دەی چاوەڕێم؟؟ بۆچی وەک کچانی تر بەکارم ئەهێنیت؟..."

ئایە بۆهەمیشە بەو شێوەیە ئەمێنێت؟

———

*yawns sleepy* lolllll

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 21 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Forever. {ᴊᴀᴋᴇ ꜱɪᴍ}Where stories live. Discover now