ن/ت: با بڕۆین؟وام وت کاتێک ڕووم لە مینا کرد کە سەیری دەکردم. پاشان سەیرێکی کاتژمێرەکەی دەستی کرد.
مینا: تۆ باسی چی ئەکەی؟
بە شێوەیەکی باوەڕپێنەکراو سەیری کردم وەک ئەوەی شتێکی هەڵەم وتبێت پێش ئەوەی سەری بە مانای نەخێر جوڵاند.مینا: بەڕاستی هەرگیز گوێ ناگریت. هەر بۆیە من هەرگیز حەزم لەوە نەبووە هاوڕێیەتیت بکەم!
چاوی لێکردم و ڕووی کردە ئەولا و ڕۆیشت. بە سەرسوڕمانەوە، نەمدەزانی مەبەستی چییە بەڵام تەنها ڕامکردە لای ئەو.
ن/ت: ئەمەوێت کارێک بکەین و بچینە شوێنێک پێکەوە..ئەگەر ئیمڕۆ ناتوانیت بێیت با بەیانی بڕۆین..؟!..
هەنگاوێکم ناوە دواوە کاتێک لەناکاو بە حوکمڕانییەوە سەیری کردم. چاوەکانی وەک جۆرێک لە پشکنین لە سەرمەوە تا پێم دەڕۆیشتن.
مینا: نەخێر.
دەمزانی کە ئەو ئەوە دەڵێت بەڵام بەهەر حاڵ دەبوو قەناعەتی پێبکەم.ن/ت: سەیرکە، پێویستە بچمە شوێنێکی دوور!
هەوڵمدا بیر لە هەر جۆرە بیانوویەک بکەمەوە. زەردەخەنەیەکم کرد، بە زۆر،
ن/ت: کەواتە تەنها بڕۆ ماڵەوە و پشوو بدە پاشان سبەی لەبری ئەوە دەیکەین، هم؟
شتێک لەبارەی میناوە ئەوەیە کە هەرگیز بەڕاستی بە ئاسانی قەناعەتت پێ ناکات.
من ئەمەوێت لەگەڵم بێت بۆ رێستۆرانتەکە..
مینا: نا، ئەمڕۆ دەڕۆین..
لەو کاتە سەر پاسەکان کەوتین و ڕۆیشتین بەرەو ڕێستۆرانتەکە...ئامانجی سەرەکی من بینینی جەیک بووزز
لە ناو پاسەکەدا بێدەنگی دایگرتبووین...
دواتر دابەزین لە پاسەکە
مینا: من کەسێکی ناسراو ئەبینم..
سەیری پێش خۆی کرد..منیش چاوەکانم بەرەو ئەو شوێنە جوڵاند کە مینا سەیری دەکرد..."ن/ت!" دەنگێکی ئاشنا بانگی کردم و جەیک هات بۆ لای ئێمە، چاوەکانی لە چاوەکانی منەوە بۆ مینای تەنیشتم.
جەیک: ئەوە کێيە؟
"پێموایە دەبێ من ئەو کەسە بم کە پرسیارت لێ بکەم؟"مینا وەڵامی دایەوە. "ئەمە کێیە؟" ئەمجارە ڕووی لە من کرد.
———————
Yang banu.