𝓔𝓘𝓖𝓗𝓣

54 15 201
                                    



ن/ت: ئام..ئاهــ ئەمە شیم جەیکە..
من ناساندم کاتێک پیاوە ناودارەکە دەستێکی بۆ مینا درێژ کرد بە مانای تەوقە.

مینا: خۆشەویستەکەت...
بە ئاسایی وتی وەک ئەوەی شتێکی گەورە نەبێت. چەناگەم دابەزی کاتێک سەیری مینام کرد مینا سەری سوڕما بەڵام بە هەر شێوەیەک بێت دەستی جەیکی لەقاند.

هۆکاری چوونم بۆ ئەم شوێنە بۆ خواردنە و هەرگیز بیرم لەوە نەدەکردەوە لەگەڵ جەیک وە ئەم کەشوهەوایە زۆر نائاساییە.

مینا جار بە جارێک سەیرێکی ئەکردم و  گومانی زیاتری لێدەکردم.وەک ئەوەی وا بزانێت کە من و جەیک خۆشەویستین...

"ئای، ئۆپا. من دەبینم تۆ هێشتا لەگەڵیدایت؟"
گوێمان لە دەنگی کچێکی بێزارکەر بوو...بێجگە لە فانەکانی جەیک کێی ترن؟

کچەکە سەیری کردم وەک ئەوەی بێزار بووبێت بە بینینم. بە خێرایی ڕوخساری گۆڕا بۆ زەردەخەنە کاتێک ڕووبەڕووی جەیک بووەوە.

"بەهەر حاڵ، خۆشحاڵ بووم کە جارێکی تر دەتبینمەوە."
پاشان ڕۆیشت، زیاتر لە کەشێکی نائاساییدا بەجێی هێشتین لە کاتێکدا جەیک بە ئاسایی لەگەڵمان ڕۆیشت وەک ئەوەی هیچ شتێک بە هیچ شێوەیەک بێزاری نەکات کاتێک بەردەوام بووین لە ڕۆیشتنەکەمان بەرەو ڕێستۆرانتەکە...

مینا کەمێک چوووە دواوەو  منیش کردم.
"ببورە، نەدەبوو زیاتر بێزارتان بکەم. خراپە گەر تۆ و خۆشەویستەکەت بێزاربکرێن لە لایەن منەوە...

ن/ت: تکایە وا مەڵێ هەر خۆت من خۆم داوام کە تۆ کرد بۆ ئەوەی بێینە ئێرە...وە ئەو تەنها گاڵتە بوو. من و جەیک لە ڕاستیدا پێکەوە نین.

ڕوونم کردەوە.

مینا بە پێکەنینەوە وتی: "باشە، پێویست ناکات شەرمن بیت. هەموومان بەو قۆناغەشدا تێدەپەڕین."

مینا: من پێوسیتە بڕۆم. خواحافیز.

" کاتێک ڕووی لە جەیک کرد، تەنها سەری بە مانای باشە جوڵاند  و بەجێی هێشتین. ئاهێک لە دەمم دەرباز بوو پێش ئەوەی ڕوو لە کابرا ناودارەکە بکەم کە وا دیار بوو چاوەڕێم ئەکات.

"ئەو نیگایە چییە؟"
وتم...ئەم ویست تفی لێ بکەم کە لەناکاو لە شوێنێکی نادیارەوە دەردەکەوێت هەر جارێک کە دێمە ئێرە.

————————-

Oh<3~.

Forever. {ᴊᴀᴋᴇ ꜱɪᴍ}Where stories live. Discover now