"Let's make love tonight...Jungkoo..."
මං ජන්කුක් ගෙ කන ලගටම වෙලා මගේ ගැබුරුම කටහඩින් කෙදිරුවා...
මං දන්නේ නෑ මට මේ මොනවා වෙලාද කියල... මං දාන්න එකම දේ කලිසම යටින් මගේ මල්ලියා නැගිටලා කියල විතරයි... නැග්ග එව්වා බස්සගන්න එපැයි...ම්හ්ක්...කැරකෙනවා අප්පා...
ජන්කුක් මගේ තට්ටම් වලින් තද කරලා ඉස්සුවා... මාත් මගේ කකුල් උගේ ඉන වටේ දාල වදුරෙක් වගේ උගේ ඇගේ එල්ලුනා...
තවත් කිසිදෙයක් හිතන්න ඕන වුනේ නෑ... ජන්කුක් මාව වඩාගෙන ම මගේ තොල් වලට පාත් වෙද්දී මං කට ඇරලා උට දිව දාන්න දුන්නා...
"ම්ම්ම්ම්හ්හ්..."
ජන්කුක්ගේ දිව මගේ කට පුරාම යද්දී මං පිස්සුවෙන් වගේ කෙදිරි ගෑවා... ඉන්න තැන ගැන කිසිම තේරුමක් මට තිබුනේ නෑ...
ජන්කුක් කොහේදෝ මන්ද රූම් එකකට ඇවිත් දොර වහල ඒ දොරටම මාව තද කරගන්නකම් මං දන්නේ නෑ අපි ඩාන්ස් ෆ්ලො එකෙන් අයින් උනා කියලවත්....
මේක පිස්සුවක්... මේ ෆීලින් එක මරු... අපි දෙන්නම සෝමාලියාවට පාන් දැම්ම වගේ දෙන්නගේ කටවල් කාගත්තා...
අන්තිමේදී තොල් ඉදිමෙනකම් මාව වඩාගෙන දොරට තද කරගෙන කිස් කරපු ජන්කුක් මාව බිමින් තියලා මගෙන් අයින් වෙද්දී මං උගේ කොලර් එකෙන් අල්ලලා ඌව බිත්තියට තද කරා...
ෆක්... මූ මාර හොට්... හොදටම දාඩිය දාල... කොන්ඩේ කූරු මූණට වැටිලා.. ඇස් රතු වෙලා..
අපි දෙන්න මූණට මූණ බලාගෙන ටික වෙලාවක් හිටියා... ජන්කුක්ගේ ගිනි ගන්න බැල්ම ට සමාන බැල්මකින් මං ඌ දිහා බලාගෙන හිටියා...
තත්පරයක් දෙකක් යන්න ඇති අයෙමත් මාව බිත්තියට තද කරපු ජන්කුක් මගේ ෂර්ට් ඒකෙ බොත්තම් සී සී කඩ යන්න ෂර්ට් එක දෙපැත්තට ඇදල ඉරල දාල කෙලින්ම මගේ පපුවට පාත් වුණා...
"ආහ්හ්ම්ම්.... ෂිට්... ජන්... අහ්හ්... ම්ම්ම්ම්.."
ජන්කුක් මගේ නිපල් එකක් කටට අරගෙන උරන ගමන් අනිත් නිපල් එක ඇගිලි තුඩු වලින් මිරිකද්දී මගේ කටින් මහ සද්දෙට ප්ලේෂරබල් මොන්ස් පිට වුණා...මං උගෙ කොන්ඩෙන් තද කරලා අල්ලලා තව ටිකක් මගේ නිපල් එක උගේ කටට එබුවා...
YOU ARE READING
𝐎𝐧𝐥𝐲 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬ₖₒₒₖᵥ
Fanfictionආආ.........අතාරිනවා මාව...යකෝ මම ටොප්... ජන්කුක් හොද හිතින් කියන්නේ....අතැරපන් මාව... අම්මෝ...බුදු අම්මෝ...රිදෙනවා මිනිහෝ....මගේ පු# හිරිවැටිලා වගේ... ඔය පොල්ල එලියට ගනින් යකෝ.... ඔම්මා..............! TOPKOOK POWER BOTTOM TAE