Shirley...
İlk defa Irenew olmadan bir şeyler yapıcaktık ve bu hepimize garip geliyordu.
Daha yeni yeni anlıyorduk. Irene hain de olsa bu takımın bir parçasıydı.
Hem o hem de biz onu dost bildik. Belki zamanında bizi satmıştı ama bizi kabul etmişti.
Irene yapmaz diyemiyorum çünkü yapabilecek biriydi.
Ama Irene'e inanamayı ne de çok istedim. Hala daha istiyorum.
O benim en yakın dostum.
Hazırlandığım da üstüme zümrüt yeşili dar kesim bir elbise giydim. Elbise diz kapağıma kadar bile gelmiyordu.
Altına topuklu olarak yeşil stiletto mu giydim. Saçlarımı örgü yapmaya bayılırdım. O yüzden de iki taraftan da ördüm.
Takı olarak ise yıldız işlemedi gold bir kolye ve küpe taktım.
Yeşil soft bir makyaj yapıp aşağ indim.
Bian için kısa bi an için Irene'nin gelmeyeceğini unuttum. Gözlerim ile onu aradım.
Hep ilk hazırlanan olurdu...
Gözlerim doldu. Özlemiştim onu... Her ne yaparsa yapsın...
Dolmuş gözlerimi elimin tersiyle silerken İçeri Kyle girdi ve gözlerime inanamadım. İlk defa onu gömlek ile görüyordum.
Sanki 19 yaşında biri değil de daha büyük gibi duruyordu. Saçlarını dağıtmak yerine özenle taramıştı.
Yakışıklı olduğunu itiraf etmeliyim.
Hem de fazlası ile...
Üzerine Beyaz bir gömlek giymişti. Altına ise lacivert bir pantolon onun da üstüne lacivert ceket.
Gördüklerime inanamayarak Kale'yi sanki yicekmişim gibi baştan aşağı süzdüm.
Charllote
Ellerimi makyaj masama dayamış boş boş aynaya bakıyordum.
Normal zaman olsa Irene kapıyı bile tıklamadan içeri girer makyaj malzemesi yalvarırdı.
İzin vermediğim de de alıp kaçardı. O anlar gülümsememe sebep oldu ama o mesajda yazdıkları ile de gülümsemem anında kesildi.
Bana piç demişti.
Unutmam...
Üzerime koyu kırmızı saten bir elbise giydim. Elbisenin yırtmacı diğer elbiselerime göre kısaydı ama bu elbisenin de dekoltesi çok derindi.
Elbisenin altına açık renk bir topuklu giydim. Saçlarıma maşa yaptım. Hayatımdaki ilk kırmızı göz makyajı yapıp aşağ inicektim ki rujumu unutmuşum.
Kırmızı rujumu da sürüp aşağ indim.
Bardon bizimle gelmeyi reddetmişti ve evden çıkıp gitti.
Olivia...
Siyah benim hayatımda vazgeçilmez bir renkti. Annem ve Babamın bıraktığı karanlığa bir yenisini de Irene ekledi.
Bizi ayırmak bizim iyiliğimiz için bile olsa o bir haindi bu şu götürmez bir gerçek.
Belki de ona en sert davranan bendim. Sırf hain olduğunu duymak için.
Duymaya ihtiyacım vardı.
Üzerime neredeyse tamamı tülden yapılmış bir elbise giydim. Elbise kısaydı. Bu beni rahatsız etse de bu akşam her şeyden arınmış bir Olivia olmak istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Operasyon:Gizli Görev
Roman pour AdolescentsKaranlığın Hükümdarları. Bir grup suikastçının birlik olduğu bir grup ülkesini tehtit edenleri öldüren inanılnaz bir hikaye sırf suikastçılar diye aşk olamaz mı? Doğru olmamalı ama olucak. Kimse bilemezdi. Gecenin Gündüzü, Ateşin suyu seveceğini ama...