..පළමු පරිච්ඡේදය..

1.4K 76 8
                                    










මෙහි එන නම් ගම් සියල්ල මනඃකල්පිත බවත්.. හුදෙක් ප්‍රබන්ධයක් පමණක් බවත් අසුරන් යනු මගේම නිර්මාණයක් බවත් දන්වා සිටිමි...
- ස්තූතියි!❤











ජෝ...න් සීනා අපෙ පොඩි එකාගෙ ඔලුවට ගහලා

ජෝ...න් සීනා අපෙ පොඩි එකාගෙ ඔලුවට ගහලා

පාරේ යන්න බෑ... දත්මිටි කනවා

රෑට රෑට ඌ හීනෙං බෙරිහන් දෙනවා...

ජෝ......න් සීනා...අ-

අයියයියෝ යෙන්න අප්පා අදත් රුහාන් වෙලියේ පෝ කියල කෑගානව මේ මිනිහා. මං ඉක්මනට මගෙ ගඩොල්බාගෙට ආව කෝල් එක කට් කෙරුවා. ලැජ්ජාවෙන් ෆුල් ඔෆ් බකට් අයියො. මුං සෙරොම මගෙ දිහා බලං ඉන්නැතුව යේක සර් දිහා බැලුව නම් වේලේ ඉවරනෙ. මුට්ටේ මාව දැකල මං ගාවට ඇවිදන් ආවා. ඉස්සරහට දික් වෙලා තිබ්බ පෙරිය සයිස් බඩයි කණ්ණාඩි දෙකයි දැක්කම හිනා යනවනෙ අම්මා..

"රුහා...........න්..."

මුට්ටේ මගෙ නම කියද්දි මං උපරිම අහිංසක විදියට ඒකා දිහා බැලුවා. වැඩක් නෑ මිත්‍ර වරුනි හිතක් පපුවක් ඉල්ලෙ මූට. මාව එලියට දැම්මා.

"වෙලියෙ පෝ නායි. යෙන්න ඇමදාම මොකක් හරි කරේ නැත්තං උඹලට තූක්කුම් වරාද නේ?"

"යනව තමයි හු#ත"

ඇහෙන නෑහෙන ගානට කියල බෑග් එකත් එල්ලං මං නැගිට්ටා. අපි සල්ලි දීල නං ඉගනගන්නෙ අම්මපා අපි මොනා කරත් මූට මොකද. බිත්තරයා.. මුට්ටේ මුට්ටේ. මූව මකනව මම රෙද්ද. මේ සතියට මේ මාව එලවපු හතරවෙනි පාර මේ. කමන්නෑ මේ අවුරුද්දෙන් මේ කරදරේ ඉවරනෙ. ඊගාව අවුරුද්දෙ මං උබර්ගෙ ප්‍රොෆෙස වෙන්නම්. පෙරිය සයිස් බඩා. මොන අසාධාරණ ලෝකයක්ද මේ? යෙන්න අපෙ අම්මා..යෙන්න නන්බා. මගෙ පව්කාර යාලුවාමෙච්චර හරියක් වෙනකල් මෙතන දපලා හිටපන්කො. අතේ පයේ හිරි අරින්න හිතුන නිසා මං අරූගෙ පිටට දබෝස් ගාලා එකක් දමලා ඇරියා. යම දෙන්න එක්කම.

"ආහ් උත්තෝ. තොගෙ #%*"

සරි සරි අන්න මුට්ටේ ආයෙ මේ පැත්ත හැරුන. අද සරි තොටයි මටයි.

Asuran 💉Where stories live. Discover now